Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millaiset hiukset teillä naiset 35-45v?

Vierailija
03.01.2015 |

Pituus, malli ja väri.
Itselläni vaaleat suorat lapaluihin ylettyvät. Ei etuhiuksia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias, ja havahduin tänään siihen, että hiukseni ylettyvät lantiolle. Tarttiskohan käydä vähän tasaamassa...

Vierailija
22/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan  lyhkäset ja rikotusti leikatut, paitsi takapiiska yltää hartioiden seudulle asti. Väri on ihan vaalea, mutta hiusten "alaosa" ja se takapiiska on musta. Haaveilen sivukaljusta, mutta en ole vielä uskaltanut leikata. :) Otsikseen olis kans kiva laittaa joku sähäkän värinen raita, esim. violetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat, vähän yli lapaluiden pituudeltaan + sellainen vino otsis.

Vierailija
24/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, noin 15 cm pitkä ja ikää 37 vuotta.  

Vierailija
25/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat hiukset, vähän yli leuan. Malli sellanen rikottu polkka ja suora otsatukka. Aika ohuet hiukset. Ikää 37v.

Vierailija
26/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaan asti, rikottu malli, eri sävyisiä vaaleita raitoja, kulmiin ulottuva otsis. Kuulostaa tylsältä, mutta noudattaa  kuitenkin jotain trendejä. Käyn usein kampaajalla ja vaihtelen mallia. Olisko joku "bob with bangs" lähimpänä. Olen 35.

Vierailija
27/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat, aavistuksen punertavat (ja harmaatakin jo joukossa, oma väri siis), ei otsahiuksia, jonkin verran luonnonkiharat, ylettyvät lapaluihin saakka. Olen 45-vuotias ja annan tällä hetkellä hiusteni kasvaa. Minulla oli vuosikausia lyhyet hiukset, eri malleja ihan lyhyistä lyhyisiin ja pitkähköihin polkkahiuksiin. Tyttäreni yllytyksestä annoin hiusten kasvaa ja olen ollut yllättynyt siitä miten mukavaa olla yli 18 vuoden tauon jälkeen pitkä(hkö)hiuksinen. Lisäksi hiukseni ovat alkaneet kihartua iän myötä, joten olen ihan tyytyväinen hiuksiini.