G: Millaiset hiukset teillä naiset 35-45v?
Pituus, malli ja väri.
Itselläni vaaleat suorat lapaluihin ylettyvät. Ei etuhiuksia.
Kommentit (27)
Punaruskea keskipitkä mallistaam uloskasvanut. Ei otsatukkaa. Ponnarilla päivin öin. Ikää 40v
Sama malli kuin ap:lla, mutta pidemmät. Oon 44.
Pitkät, tummanruskeat, kasvojen läheltä lyhyemmät. Luonnonkiharat, välillä suoristan.
Sanottiinko vielä että paksut ja hyväkuntoiset ennen kuin joku rupeaa nillittämään ohuesta hiirenhännästä :)
Oma väri, ei otsatukkaa, luonnonkiharat, mutta suorista, jolloin lapaluille. Usein kiinni ponnarilla tai nutturalla.
Oma väri eli tumman ruskea, lantiolle yltävä ja aavistuksen luonnonkihara.
Paksut, suorat, vaaleat, pitkät. Nyt olen huvikseni värjäillyt tummemman vaaleaksi kun oikea väri on kellertävään taittuva todella vaalea. Ikää 39-v enkä tule ikinä leikkaamaan hiuksia lyhyiksi, koska ovat kuin yksi ruumiinosa minulle. Virallisissa tilaisuuksissa pidän hiukset suurella nutturalla.
Mulla on pitkä polkka solisluihin asti, niskasta vähän lyhyempi. Paksut, kiiltävät ja tum.ruskeat (oma väri). Oon 39v.
Olen 44 ja samanlaiset kuin ap:llä. En aio leikata hiuksiani, vaikka aina meitä vanhoja tätejä patistetaan kynimään hiukset lyhyeksi.
Vähän yli olkapäille, tummanruskeat, lunnonkiharat ja tosi huonokuntoiset. Vihaan.
Lyhyitä olen kokeillut ja en voi enää kuvitellakaan kihartumisen takia, näytän aivan joltain perähikiän mummolta.
Pitkät, paksut luonnonkiharat, tummanvaalea (sellainen kalastajan vaimon sävy).
Kaksivärinen wt-kananpersetukka eli alinta av-kastia. :D Ikää 43 v.
Tavallisen suomalaisen paksuiset hiukset, eli joidenkin mielestä siis hiirenhäntä, yleensä ponnarilla tai nutturalla, ulottuu lapaluiden puoliväliin, raitoja omaa väriä korostamassa.
Olkapäille tummat, suorat, littanat, värjätyt. Ohuet ja rasvoittuvat, pesen niitä päivittäin ja vielä enemmänkin. Vihaan mun hiuksia. Tekisin mitä vain että saisin kunnon hiukset. Tää mun on kolmas- tai neljäsosa kunnon hiuksista. Ikää 38. 10 vuotta sitten kaikki oli vielä hyvin :/
Täydellisesti mulle sopiva pituus ja malli ja luonnonkaunis väri ;)
-36v
Puoliväliin selkää, pitkästi lapaluiden alle ulottuvat vaaleanruskeat/keskiruskeat hiukset, väri ei ole tasainen, vaan vaihtelee juuresta latvaan. Kesäisin tulee tosi paljon luonnollisia aurinkoraitoja, jotka talven myötä hitaasti katoa. Moni luulee, että otan raitoja. Ei otsatukkaa. Latvat leikattu hieman V-mallisesti, ei siis tasalatvoja. Hiukset lainehtivat pitkinä, lyhyinä vetäytyvät latvoista aavistuksen kiharalle. Voimakkaat kierteet takaraivolla rasittavat turkasesti. Olivat aikoinaan ennen lapsia tosi paksut. Lasten myötä ohenivat tosi paljon ja vaikka osa kasvoi takaisin (puoli vuotta imetyksen loppumisesta tuntee sängen päänahassa), niin yhtä paksut ne eivät enää ole.
Olkapäille, oma ruskea väri, taivutan yleensä latvat, jotta tulisi hieman viimeistellyn näköistä, muuten lievästi luonnontaipuisa.
Näyttäisi vähän siltä, että ollaan todella yhdenmukaisia!
36 v.
Oli vuosia tosi pitkä, melkein jo alaselkään. Suht paksu ja luonnonkihara. Tumma.
Leikkasin juuri polkan :) vähän vaihtelua
Sama malli ja väri kuin ap:lla. Oma väri. Ja olen 38-vuotias.