Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ekoilla treffeillä ehdottaa nusasua?

Vierailija
03.01.2015 |

Jos panettaa hirveesti...Antaako "huonon" kuvan?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pimppiä on tarjolla niin jokaisen miehen velvollisuus on hoitaa tehtävänsä eli nusaista naikkosta. Ei se suhdetta miksikään muuta jos korkkaa tortun jo ekalla kerralla. Voihan niinkin olla, että toosa ei kiinnosta jos nainenkaan ei ole kiinnostava. Ei muuta kuin limppuun kiinni kanki ojossa !

Vierailija
42/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ne tietysti olleet edes treffit, mutta kun kerran itse nusautin erästä miestä ensimmäisen yhdessä vietetyn baari-illan jälkeen (tunnettiin kyllä etukäteen, muttei sen suuremmin oltu oltu tekemisissä aiemmin) niin kuinkas kävikään... viime syksynä tuli 6 v täyteen yhdessä. Että pidä varasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:46"]

Jos pimppiä on tarjolla niin jokaisen miehen velvollisuus on hoitaa tehtävänsä eli nusaista naikkosta. Ei se suhdetta miksikään muuta jos korkkaa tortun jo ekalla kerralla. Voihan niinkin olla, että toosa ei kiinnosta jos nainenkaan ei ole kiinnostava. Ei muuta kuin limppuun kiinni kanki ojossa !

[/quote]

Kyä näino.

Jos suoraan tarjoukseen vastaat kieltävästi, sehän tarkoittaa suoraan että nainen ei kiinnosta, eikä niitä toisiakaan tapaamisia tule. Joten kivan naisen kanssa jota haluaa tavata jatkossakin on nusastava, jos suora kysymys tulee.

Jatkuuko seurustelu siitä, sitä ei voi sanoa. Mutta jos vastaa kieltävästi, siihen se ainakin loppuu.

Vierailija
44/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:59"]

Jos panettaa hirveesti...Antaako "huonon" kuvan?

[/quote]

Totta kai voi ehdottaa!

Vierailija
46/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:20"]

Istutaan ravintolassa, ollaan jälkiruoassa, hyvät ruoat ja juomat, ja sitten

kiva tyttö kysyy: Tää nyt on vähä... en oikein tiiä voisko tätä sanookkaan...

minä: No sano nyt vaan!

tyttö:  Että... voitaisko me nusasta?

minä: Silleen pikaisestiko? Nyt heti?

tyttö: Emmä sitä vielä miettinyt, mutta tuli mieleen kun oot kuitenkin aika kiva...

minä: No niin sinäkin kyllä! Mites haluaisit?

tyttö: Emmä pitemmälle ajatellut.

minä: Käydään tuolla vessassa, minä en ole koskaan kokeillutkaan silleen...

...

Jos juttu toimii, voisi se hyvin jatkua tuosta eteenpäinkin. Ja jos ei, olisi yksi kokemus lisää.

[/quote]

Huh, ei, kauhuskenaarioni suhteen alulle, t. nainen

ihan kuin joku hutsu, mikä ihan okei, jos ei tarvii tyyppiä uudelleen nähdä, mutta en vois ikinä seurustella miehen kanssa, joka lämpenisi moiselle.

[/quote]

Toinen nainen taas ajattelee, että kyllä tuollainen mutkattomuus uppoaisi. Riippuu kuinka sanoo, kuka sanoo ja millainen ilmapiiri on. 
Mutta ihmettelen kyllä vahvasti tätä: minkä vuoksi ensimmäinen oletus on, että ensitreffeillä seksiä haluava tai tällaiseen ehdotukseen suostuva olisi huora tai vähintään huorahtava? Miksei nainen saa haluta ilman, että se vaikuttaa jotenkin hänen "markkina-arvoonsa"? Minusta naisellakin on oikeus haluta ja harrastaa seksiä ilman pelkoa siitä, että hän muuttuisi oitis halvaksi sutturaksi. Halut ne naisillakin on!

[/quote]

En tiedä, mutta miesten ajatukset asiastahan ne ratkaisee tässä tapauksessa. Joskus luulisi, että mieskin haluaa tutustua naiseen ihan rauhassa ennen seksiä ja jos nainen ei ole siihen valmis niin ei ehkä tunnu niin kiinnostavalle. 

Vierailija
48/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:05"]

Harrastimme mieheni kanssa seksiä ekoilla treffeillä ja nyt olemme olleet yli 5 vuotta yhdessä. Ei se sekstailun ehdottaminen aina siis ihan turhaa ole ;)

[/quote]

Eli taas sun mielestä kannattais? Ja sait vakipanon? ap

[/quote]

Ei vitsi miten pihalla oleva nainen, kerrankin näin päin.

Vierailija
49/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen pitkä suhde alkoi sänkyyn menolla samana yönä kun tavattiin. Kyllä sitä voi ehdottaa mitä vain, suostuminen jää nähtäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi