Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ekoilla treffeillä ehdottaa nusasua?

Vierailija
03.01.2015 |

Jos panettaa hirveesti...Antaako "huonon" kuvan?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä voit.

Vierailija
2/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa huonon kuvan. Etkö ole nähnyt Sekaisin Marista? Siinä oli hyvä neuvo. Ennen treffejä vemputetaan. Sitten osataan käyttäytyä illalla. Mutta kannattaa vähän katsoa mihin päin maailmaa se mälli menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:01"]

Antaa huonon kuvan. Etkö ole nähnyt Sekaisin Marista? Siinä oli hyvä neuvo. Ennen treffejä vemputetaan. Sitten osataan käyttäytyä illalla. Mutta kannattaa vähän katsoa mihin päin maailmaa se mälli menee.

[/quote]

Tyhjentävää...! :D

Vierailija
4/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, olen. Mut olen naispuolinen. Antaako huonon kuvan, jos heti ehdotan kiinnostavalle miehelle, et voitaisko? ap

Vierailija
5/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat antaa sellaisen kuvan, että olet oikeasti kiinnostunut, niin älä ehdota seksiä. Muussa tapauksessa voit ehdottaa ja trefikumppanisi joko a) suostuu tai b) ei suostu, mutta ei siitä sen jälkeen mitään suhdetta synny.

Vierailija
6/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:04"]

[/quote]

Joo, olen. Mut olen naispuolinen. Antaako huonon kuvan, jos heti ehdotan kiinnostavalle miehelle, et voitaisko? ap

[/quote]

Inhottavaa sanoa kun kuulostan epätasa-arvoiselta, mutta jos näin päin on, niin minusta voit vaikka ehdottaa! t. Sekaisin Marista

Vierailija
7/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:04"]

[/quote]

[/quote]

Kun tulee hyvä tilaisuus, kalauta miestä kyntteliköllä päähän ja raahaa makuuhuoneeseen. Jos haluat tehostaa vaikutelmaa, niin örähtele vähän. :) 

Vierailija
8/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvänen aika ainakaan tuolla samalla ehdota!! Kyllä kaksi aikuista voivat hyvinkin jo ekoilla treffeillä sänkyyn edetä, mutta eipä se pahitteeksi olisi sopia treffejä vaikka seuraavalle päivälle ja kuksaista silloin vaikka sitten pariin kertaan pahimpaan panettamiseen.

Vierailija
9/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:07"]

Älä nyt hyvänen aika ainakaan tuolla samalla ehdota!! Kyllä kaksi aikuista voivat hyvinkin jo ekoilla treffeillä sänkyyn edetä, mutta eipä se pahitteeksi olisi sopia treffejä vaikka seuraavalle päivälle ja kuksaista silloin vaikka sitten pariin kertaan pahimpaan panettamiseen.

[/quote]Äh, siis älä ehditä tuolla sanalla, siis "nusaisu" -sanalla! :)

Vierailija
10/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"]

Jos haluat antaa sellaisen kuvan, että olet oikeasti kiinnostunut, niin älä ehdota seksiä. Muussa tapauksessa voit ehdottaa ja trefikumppanisi joko a) suostuu tai b) ei suostu, mutta ei siitä sen jälkeen mitään suhdetta synny.

[/quote]

Eli täytyy kärvistellä...:( Miten pitkään olis sit sopivaa odotella, että voi ehdottaa? Pitkään en varmaan kestä...:( ap

Vierailija
11/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:07"]

[/quote]Äh, siis älä ehditä tuolla sanalla, siis "nusaisu" -sanalla! :)

[/quote]

Miksei? Eikö rehdeintä ole kysyä suoraan? ap

Vierailija
12/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mitä odotat suhteelta. Jos haluat seuraavat treffit älä ihmeessä nusase, mutta jos homma jäisi siihen niin ehdottomasti anna mennä vaan!

Vierailija
13/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli täytyy kärvistellä...:( Miten pitkään olis sit sopivaa odotella, että voi ehdottaa? Pitkään en varmaan kestä...:( ap

[/quote]

Ohis huikkaa, että ihan p-ka sääntö! Jos moodi on oikea ja molempia kiinnostaisi, niin ehdottamaan vain. Minusta tuo klassinen "kolmen treffien sääntö" on aivan joutavanpäiväinen. Ei kukaan voi tietää, syntyykö vakavaa suhdetta, mentiinpä sänkyyn sitten ekoilla tai seitsemänsillä treffeillä. Ärh! 

Vierailija
14/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi hoitaa panetukseen jotain randomtyyppiä? Tai haittaako se, jos kyseinen mies jää sellaiseksi? (Varmaahan sekään ei tietty ole, mutta se riski siinä on.)

Vierailija
15/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge pääs sinne värkkiin jos et kestä ilman munaa... Et saa kyl yhtään miestä pidettyä tolla tyylillä.

Vierailija
16/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se nainenkin purkaa pahimmat paineet itsekseen ennen treffejä ;)

Vierailija
17/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö sitä tosiaan ehdottaa, jos moodi on oikea ja molempia kiinnostaisi..? Jotenkin oon siinä käsityksessä, että asia hoituu silloin itsestäänkin. Ja jos ei hoidu, niin antaisin sitten olla (=mies ehkä ei toivo seksiä ensitreffeillä).

Vierailija
18/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan ravintolassa, ollaan jälkiruoassa, hyvät ruoat ja juomat, ja sitten

kiva tyttö kysyy: Tää nyt on vähä... en oikein tiiä voisko tätä sanookkaan...

minä: No sano nyt vaan!

tyttö:  Että... voitaisko me nusasta?

minä: Silleen pikaisestiko? Nyt heti?

tyttö: Emmä sitä vielä miettinyt, mutta tuli mieleen kun oot kuitenkin aika kiva...

minä: No niin sinäkin kyllä! Mites haluaisit?

tyttö: Emmä pitemmälle ajatellut.

minä: Käydään tuolla vessassa, minä en ole koskaan kokeillutkaan silleen...

...

Jos juttu toimii, voisi se hyvin jatkua tuosta eteenpäinkin. Ja jos ei, olisi yksi kokemus lisää.

Vierailija
19/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:19"]

Voihan se nainenkin purkaa pahimmat paineet itsekseen ennen treffejä ;)

[/quote]

Eikä edes tarvitse huolehtia tähtäyksestä!

Vierailija
20/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:12"]

[/quote]

[/quote]

Ohis huikkaa, että ihan p-ka sääntö! Jos moodi on oikea ja molempia kiinnostaisi, niin ehdottamaan vain. Minusta tuo klassinen "kolmen treffien sääntö" on aivan joutavanpäiväinen. Ei kukaan voi tietää, syntyykö vakavaa suhdetta, mentiinpä sänkyyn sitten ekoilla tai seitsemänsillä treffeillä. Ärh! 

[/quote]

Eli voisin sit vaikka kysästäkin suoraan nusastaanko? Missä vaiheessa treffejä olis fiksuin? Pitääkö tehdä jotain ns kivaa yhdessä ensin ja lässyn lää? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi