Voiko ekoilla treffeillä ehdottaa nusasua?
Jos panettaa hirveesti...Antaako "huonon" kuvan?
Kommentit (49)
kyllä vaan. kysy että mitä jos lätkyteltäisiin kusivehkeitä vastakkain niin varmasti irtoaa sillitoosaa
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"]
Jos haluat antaa sellaisen kuvan, että olet oikeasti kiinnostunut, niin älä ehdota seksiä. Muussa tapauksessa voit ehdottaa ja trefikumppanisi joko a) suostuu tai b) ei suostu, mutta ei siitä sen jälkeen mitään suhdetta synny.
[/quote]
Eli täytyy kärvistellä...:( Miten pitkään olis sit sopivaa odotella, että voi ehdottaa? Pitkään en varmaan kestä...:( ap
[/quote]
Ohis huikkaa, että ihan p-ka sääntö! Jos moodi on oikea ja molempia kiinnostaisi, niin ehdottamaan vain. Minusta tuo klassinen "kolmen treffien sääntö" on aivan joutavanpäiväinen. Ei kukaan voi tietää, syntyykö vakavaa suhdetta, mentiinpä sänkyyn sitten ekoilla tai seitsemänsillä treffeillä. Ärh!
[/quote]
Eli voisin sit vaikka kysästäkin suoraan nusastaanko? Missä vaiheessa treffejä olis fiksuin? Pitääkö tehdä jotain ns kivaa yhdessä ensin ja lässyn lää? ap
[/quote]
No miksei? Toimi se leffassa 21 tapaa pilata avioliittokin. Ja siinä hei muuten nainen istutti miehen television eteen, kun meni itse ottamaan vessaan muutaman rohkaisuryypyn. Ja niistä tuli ihan pari!
... No en nyt aivan tuota suosittele, mutta kaipa sitä hetkeä voi vähän viritelläkin. Jotkut hoitelevat sen kynttiläillallisilla, takkatulen leimulla ja muulla tylsällä, mutta voi kai sen tehdä vähän hasardimminkin.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:20"]
Istutaan ravintolassa, ollaan jälkiruoassa, hyvät ruoat ja juomat, ja sitten
kiva tyttö kysyy: Tää nyt on vähä... en oikein tiiä voisko tätä sanookkaan...
minä: No sano nyt vaan!
tyttö: Että... voitaisko me nusasta?
minä: Silleen pikaisestiko? Nyt heti?
tyttö: Emmä sitä vielä miettinyt, mutta tuli mieleen kun oot kuitenkin aika kiva...
minä: No niin sinäkin kyllä! Mites haluaisit?
tyttö: Emmä pitemmälle ajatellut.
minä: Käydään tuolla vessassa, minä en ole koskaan kokeillutkaan silleen...
...
Jos juttu toimii, voisi se hyvin jatkua tuosta eteenpäinkin. Ja jos ei, olisi yksi kokemus lisää.
[/quote]
Huh, ei, kauhuskenaarioni suhteen alulle, t. nainen
ihan kuin joku hutsu, mikä ihan okei, jos ei tarvii tyyppiä uudelleen nähdä, mutta en vois ikinä seurustella miehen kanssa, joka lämpenisi moiselle.
Jos sitä pitää oikein erikseen KYSYÄ/EHDOTTAA niin ei voi ekoilla treffeillä paneskella!!!!
Jos ette voi pitää näppejä erossa toisistanne ja kaikki sujuu niinkuin luonnostaan niin ei mikään estä.
Sä voisi minkään miehen kanssa muutenkaan...^
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:28"]
tyttö: Emmä sitä vielä miettinyt, mutta tuli mieleen kun oot kuitenkin aika kiva...
...
Jos juttu toimii, voisi se hyvin jatkua tuosta eteenpäinkin. Ja jos ei, olisi yksi kokemus lisää.
[/quote]
Huh, ei, kauhuskenaarioni suhteen alulle, t. nainen
ihan kuin joku hutsu, mikä ihan okei, jos ei tarvii tyyppiä uudelleen nähdä, mutta en vois ikinä seurustella miehen kanssa, joka lämpenisi moiselle.
[/quote]
Toinen nainen taas ajattelee, että kyllä tuollainen mutkattomuus uppoaisi. Riippuu kuinka sanoo, kuka sanoo ja millainen ilmapiiri on.
Mutta ihmettelen kyllä vahvasti tätä: minkä vuoksi ensimmäinen oletus on, että ensitreffeillä seksiä haluava tai tällaiseen ehdotukseen suostuva olisi huora tai vähintään huorahtava? Miksei nainen saa haluta ilman, että se vaikuttaa jotenkin hänen "markkina-arvoonsa"? Minusta naisellakin on oikeus haluta ja harrastaa seksiä ilman pelkoa siitä, että hän muuttuisi oitis halvaksi sutturaksi. Halut ne naisillakin on!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:31"]
Jos sitä pitää oikein erikseen KYSYÄ/EHDOTTAA niin ei voi ekoilla treffeillä paneskella!!!!
Jos ette voi pitää näppejä erossa toisistanne ja kaikki sujuu niinkuin luonnostaan niin ei mikään estä.
Eli vois sittenkin. Mistä tiedän, että on oikee hetki lähennellä? ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:34"]
Sä voisi minkään miehen kanssa muutenkaan...^
[/quote]
Mitä meinaat? olen heteronainen. ap
Harrastimme mieheni kanssa seksiä ekoilla treffeillä ja nyt olemme olleet yli 5 vuotta yhdessä. Ei se sekstailun ehdottaminen aina siis ihan turhaa ole ;)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:05"]
Harrastimme mieheni kanssa seksiä ekoilla treffeillä ja nyt olemme olleet yli 5 vuotta yhdessä. Ei se sekstailun ehdottaminen aina siis ihan turhaa ole ;)
[/quote]
Eli taas sun mielestä kannattais? Ja sait vakipanon? ap
Yksi mieleenpainuvimpia treffejäni opiskeluaikoina: olin saattikävelyllä neidin asuntoa kohden ja hän rauhallisesti mutta epävarmasti sanoi: "olet mukava ja fiksu mies ja haluaisin että jatketaan treffailua...mutta yksi juttu...mä niin kaipaisin miehen kosketusta...että mä oisin myös varma...siitä jatkosta..."
Mitä korvani kuulivatkaan!!!? Että oli niin naisellisen söpö tapa ilmoittaa "mua panettaa!". Ja niin tyttö sai varmuutensa, täyttymyksen kera. Eikä todellakaan tehnyt hänestä halpaa lumppua silmissäni, koska osasi esittää alkukantaiset mielihalunsa niin tyylikkäästi.
Seurustelimme muutaman kuukauden, sitten hän lähti toiseen kaupunkiin opiskelemaan ja välimatka teki tehtävänsä, eli yhteinen tulevaisuus jäi väliin. mutta ei todellakaan tuon ensitreffejä seuranneen pupustelurikkaan yön vuoksi ;)
Miksi kysyä , kun vaisto ja fiilis vie?
Heh, mun ekat sanat mun miehelle oli, että "pannaanko me tänäyönä sun vai mun luona?". Aamulla kysyin vasta hemmon nimeä ja samana iltana kannoin kamani hänen kämpilleen.
Takana nyt 22 vuotta yhteiseloa ja lapsetkin on aikaiseksi saatu =). Oltiin sitten vissiin riittävän hyviä panoja toisillemme ;)
hyhhyh 37. Tuhma tyttö - erittäin hyvällä tavalla!
Kannattaa tehdä aina miten itse oikeasti haluaa, ei sen takia että uskoisi erityisesti siitä hyötyvänsä.
Mä en koskaan ole enkä tulekaan harrastamaan seksiä ekoilla treffeillä, mutten kuvittele niiden johtavan sen seksin harrastamattomuuden takia vakavammaksi. Kun en vaan halua panna tuntemattomia niin sitten en halua. Toiset taas haluaa ja se on ok jos löytää itselleen sopivia treffikumppaneita.
...
[/quote]
Arvaan antavani itsestäni kevytkenkäisen maineen (miksi, oi miksi!?), mutta: olisin niin mukana! Ohis