Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestänne se paras "pariutumisikä"?

Vierailija
27.10.2021 |

Siis kun puhutaan elämänkumppanin etsimisestä, jonka kanssa perustaa perhe ja hankkia yhteinen asunto jne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank you captain obvious.

Vierailija
22/31 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin mieheni 25-vuotiaana mutta meillä oli monta vuotta, tyyliin 4, on off säätöä ja ajoittaista "pelkkää kaveruutta", ennen kuin vähitellen alettiin oleen vakituisemmin, ja vasta nyt kun olen 34, muutettiin yhteen. Meille ei välttämättä tule lapsia. Tämä on sikäli kiva että kerkesi tosiaan olla nuori ja vapaa, mutta kuitenkin toisesta on muistoja jo siltä ajalta, eikä tarvitse miettiä mitään että minkähänlainen hän nuorempana oli ja olisipa elämä kuljettanut meidät aiemmin yhteen nyyh. Aika pitkään kyllä koen olleeni sinkkuna, ehkä vähempikin olisi riittänyt. Jälkikäteen ajateltuna olin jotenkin todella yksin esimerkiksi opiskelijavuotena. Vaikka oli ystäviäkin, ei ollut ketään sellaista, jolle olisin voinut soittaa vaikka keskellä yötä. Että näin jälkikäteen ajatellen olisin voinut aikaistaakin tätä pariutumisaikataulua vaikka viidellä vuodella. Että parikymppisistä asti olisi tunnettu ja sitten 25-vuotiaina vakiinnuttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin mieheni 25-vuotiaana mutta meillä oli monta vuotta, tyyliin 4, on off säätöä ja ajoittaista "pelkkää kaveruutta", ennen kuin vähitellen alettiin oleen vakituisemmin, ja vasta nyt kun olen 34, muutettiin yhteen. Meille ei välttämättä tule lapsia. Tämä on sikäli kiva että kerkesi tosiaan olla nuori ja vapaa, mutta kuitenkin toisesta on muistoja jo siltä ajalta, eikä tarvitse miettiä mitään että minkähänlainen hän nuorempana oli ja olisipa elämä kuljettanut meidät aiemmin yhteen nyyh. Aika pitkään kyllä koen olleeni sinkkuna, ehkä vähempikin olisi riittänyt. Jälkikäteen ajateltuna olin jotenkin todella yksin esimerkiksi opiskelijavuotena. Vaikka oli ystäviäkin, ei ollut ketään sellaista, jolle olisin voinut soittaa vaikka keskellä yötä. Että näin jälkikäteen ajatellen olisin voinut aikaistaakin tätä pariutumisaikataulua vaikka viidellä vuodella. Että parikymppisistä asti olisi tunnettu ja sitten 25-vuotiaina vakiinnuttu. 

Jos olisitte tavanneet ja vakiintuneet aikaisemmin, niin ette välttämättä olisi edes yhdessä nykyään. Kenties sinä tai miehesi olisi halunnut vielä elää nuoruuttaan, ja olisitte eronneet hätiköidyn päätöksen seurauksena. 

Vierailija
24/31 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30 sanoisin minäkin. Silloin on jo kypsynyt sen verran että tuntee jo itsensä huomattavasti paremmin kuin parikymppisenä ja tietää vähän mitä haluaa. Toisaalta yleensä sen ikäisenä ei ole täysin jumahtanut vanhoihin tapoihinsa, joten on helppo vielä tehdä puolison kanssa uusia omia rutiineja.

Vierailija
25/31 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-33v

Vierailija
26/31 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että parhaat viedään ensin. Jos odottelet yli 30-vuotiaaksi, tulet huomaamaan, että suurin osa on jo vakiintunut ja vapaana olevat ovat joko toisella kierroksella tai sitten eivät parasta a-ryhmää muuten. Ja tuolloin naisen hedelmällisyys jo laskee nopeasti.

Omassa tuttavapiirissä edelleen onnellisesti naimisissa olevat ovat olleet yhdessä parikymppisistä, jopa teineistä.

N50

Vierailija
27/31 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että parhaat viedään ensin. Jos odottelet yli 30-vuotiaaksi, tulet huomaamaan, että suurin osa on jo vakiintunut ja vapaana olevat ovat joko toisella kierroksella tai sitten eivät parasta a-ryhmää muuten. Ja tuolloin naisen hedelmällisyys jo laskee nopeasti.

Omassa tuttavapiirissä edelleen onnellisesti naimisissa olevat ovat olleet yhdessä parikymppisistä, jopa teineistä.

N50

Eihän se omasta iästä ole kiinni vaan siitä potentiaalisen kumppanin iästä.

Vierailija
28/31 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 28 kun mentiin naimisiin ka 29 kun esikoinen syntyi. Avioliittoni ei kestänyt.

Toinen lapsistani oli 22 avioituessaan ja 25 kun sai lapsen. Liitto näyttää onnelliselta.

Toinen lapseni on nyt 37 ja odottaa tyttökaverinsa kanssa perheenlisäystä.

Jotta sanoisin, että onneksi on jokaisen oma asia, ja riippuu kehittyneisyydestä ja luonteesta.

Vierailija
29/31 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tiedä koska olen melkein 40 enkä ole koskaan päässyt pariutumaan stana perkele!

Vierailija
30/31 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30v.

Vierailija
31/31 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen 3-kymppisiä kannattaa alkaa jo kumppania etsimään. Monet alkavat sitoutumaan tuon ikäisenä ja jos pitkälle odottaa niin vapaana olevien potentiaalisten kumppanien määrä vähenee. Toki hyvätkin kumppanimatskut eroavat mutta useimmiten hyvistä pidetään tiukemmin kiinni ja nähdään vaivaa parisuhteiden ongelmien selvittämiseen. 

Aluksi on kiva tutkia maailmaa ja bilettää kumppanin kanssa. Sitten 3-kympin jälkeen voi alkaa asettumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi