Mitä toi "up" kommentti meinaa
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:15"]
Oli pakko tulla ihmettelemään, miten joku ei tätä tajua? Jos ymmärtää että ketjut nousevat ylös aina kun niihin tulee kommentti, niin ei luulisi olevan vaikeaa päätellä, mitä up tarkoittaa. (Oletan, että itse sanan merkitys on tuttu.)
[/quote]
Mistä sen voi tajuta? Joku sen sullekin on kertonut. Vai onko sun keksimä juttu?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:33"]Ei kukaan uusi täällä voi tietää, mitä tarkoittaa up, wt, ap,2, jne...mikäli kukaan ei ole kertonut. Miksi niin vihamielistä porukkaa täällä? Tosi lapsellista.
Sitten vielä syytätte kysyjää lapselliseksi. Vaivaako krapula?
[/quote]
No toi up ja ap ovat molemmat hyvin yleisessä käytössä netin keskustelupalstoilla, ovat olleet sitä jo vuosikymmenen vähintään. Eli jos on yhtään nettikeskusteluja viimeisen kymmenen vuoden aikana lukenut, luulisi noiden merkityksen olevan selvillä.
No tyhmä olin sitten minäkin, kun en tajunnut🤔
vanha ja typerä kirjoitti:
No tyhmä olin sitten minäkin, kun en tajunnut🤔
Hyvä että tajusit sentään olevasi tyhmä.
Eli siis kun jätän kommentin, ketju nousee suosituimpiin. Ja jos ei keksi muuta sanottavaa mutta pitää ketjua tärkeänä niin laittaa vaan sanan up siitä merkiksi. Ymmärsinkö oikein?
Miten tuollainen pieni viaton kysymys voi saada ihmisistä ulos tuollaisen määrän aggressiivisuutta?