Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan jouluna 800 euroa joulupukkina.

Vierailija
25.11.2025 |

Olen työtön joten 800 euroa käteen on ihan hyvä palkka. Olen parikymmentä joulua tehnyt pukin keikkaa. Se on noin 20-25 minuuttia per keikka.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, kunhan maksat verosi. 

Vierailija
2/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa et edes kerran vuodessa saat vähän rahulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasta, epämiehekkäästä pukista kukaan tuota maksa !!

Vierailija
4/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukilla ei ole pankkitunnuksia kun joulupukilla ei ole passia eikä henkilökorttia niin ei voi niitä tilata.

Eri pukki

Vierailija
5/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä veroja makseta.

Vierailija
6/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsemme lisää tämäntyyppistä vanhanaikaista näyttelijää

Vierailija
7/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! AP:lle tsempit ja hatunnosto, mikäli on rehellinen ja veronsa maksava, juuri näin työttömien tulisi kaikkien toimia! Itsensä työllistäminen on miehen teko. 

Joulupukin palveluita tarvitseville vinkki: tilatkaa pukki firman kautta ja vaatikaa verotuskelpoinen kuitti. Näin saamme vähennettyä pimeää työtä, ja karsittua sosiaaliturvan väärinkäyttöä. 

Vierailija
8/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet selvinpäin ja tupakoimatta aatto-illan.

Vierailija
9/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuodessa tienaa 800 euroa, ei siitä mitään veroja tarvitse maksaa. 

Toivottavasti olet hyvä pukki. Raitis ja reipas. Kivaa joulua sulle. 

Vierailija
10/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! AP:lle tsempit ja hatunnosto, mikäli on rehellinen ja veronsa maksava, juuri näin työttömien tulisi kaikkien toimia! Itsensä työllistäminen on miehen teko. 

Joulupukin palveluita tarvitseville vinkki: tilatkaa pukki firman kautta ja vaatikaa verotuskelpoinen kuitti. Näin saamme vähennettyä pimeää työtä, ja karsittua sosiaaliturvan väärinkäyttöä. 

Saattaa jäädä pukki tulematta.

Vierailija
11/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan toki verojen maksua ja lain mukaan toimintaa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jostain satunnaisesta joulupukkipäivästä ei tarvitse veroja  maksaa. Ilmoituksen teko ja sen käsittely maksaa enemmän kuin saatava verohyöty.

Tämän voisi rinnastaa marjanpoimintaan kuten muutkin satunnaiset keikat, ikkunanpesut ja naapurin koiranhoidot. 

Vierailija
12/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan jouluna tuhmana tonttutyttönä 200€ puolessa tunnissa. Jos oikein jaksan tonttuilla kertyy aaton ja loppiaisen välissä 45 000 - 55 000€

Imekää siitä tai paremminkin minä imen sitä

Vierailija
13/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 keikkaa 800 euroa. Asun yksin, ei minulla ole muutakaan tekemistä yleensä jouluaattona. Vanhempia minulla ei ole joten en voi mennä vanhempien luokse jouluna.

Olen kyllä savuton ollut ikäni enkä juo alkoholia jouluna todellakaan. T; ap

Vierailija
14/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tilattiin firman kautta. Ohjeena oli laittaa pukin palkkio käteisenä kirjekuoreen ja sujauttaa huomaamattomasti pukin taskuun. 

Vierailija
15/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kilometrin säteellä on kaikki keikat. Samassa talossa 2 keikkaa jossa asuu lapsiperheitä. Tuossa on omakotitaloalue vajaan kisan päässä jossa asuu paljon lapsiperheitä ja heitän siellä pukin keikat. T: ap

Vierailija
16/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa et edes kerran vuodessa saat vähän rahulia.

mitä hiton rahulia, se on rahaa!

Taidat olla se älykääpä maitujensa kanssa!

Vierailija
17/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kilometrin säteellä on kaikki keikat. Samassa talossa 2 keikkaa jossa asuu lapsiperheitä. Tuossa on omakotitaloalue vajaan kisan päässä jossa asuu paljon lapsiperheitä ja heitän siellä pukin keikat. T: ap

voisit sä meillekin tulla, kun keikat loppuu, takka on päällä ja karhuntalja oottaa

Vierailija
18/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Hyvää Joulua sinulle AP.

Tässä pieni vinkki myös näille nälkäisille valittajille, joilla rahat loppu jo tukien tulopäivänä.

Vierailija
19/19 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukkina olo on hyvää hommaan kaupungissa. 15min/50€ veloitan ja kerrostaloja kierrän. Hyvissä ajoin jätän ilmoitukset kerrostalojen ilmoitustaululle ja kaupoihin 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi