Lue keskustelun säännöt.
Antti Holma
03.01.2015 |
olenko ainoa jota kyseinen hemmo tökkii? Esim.Kingin mainoksessa on etova, saan sellaisen vaikutuksen et se luulee itsestään liikoja.
Kommentit (3)
Ehkä yrittää olla liikaa charmantti, niinku matkisi Leppilampea (se sentään osaa edes yrittää esittää charmia!)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se koko Kingi juttu on tosi ällöttävä, ei pelkästään Holma.
pöh