Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero nykypäivänä

Vierailija
03.01.2015 |

Mitä mieltä itse olette siitä? Minun mielestä nykyisin harvoin avioerossa ei ajatella lapsia ollenkaan.
Hirveän usein törmää näihin naisiin jotka eroaa vain siksi kun se perhe-elämä ei olekkaan ihan ruusuilla tanssimista ja kun ei saada heti sitä mitä halutaan. Tiedän monta tapausta, jossa naisella on monta lasta ja Kaikilla on eri isä! Ihan sairasta. Ja se että erotaan just heti kun ei mies ei tee kaikkia kotitöitä ja hoida muksuja.

Mikä näitä nykypäivän naisia oikein vaivaa??? Sääliksi käy näitä lapsia

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:58"]Mitä mieltä itse olette siitä? Minun mielestä nykyisin harvoin avioerossa ei ajatella lapsia ollenkaan.
Hirveän usein törmää näihin naisiin jotka eroaa vain siksi kun se perhe-elämä ei olekkaan ihan ruusuilla tanssimista ja kun ei saada heti sitä mitä halutaan. Tiedän monta tapausta, jossa naisella on monta lasta ja Kaikilla on eri isä! Ihan sairasta. Ja se että erotaan just heti kun ei mies ei tee kaikkia kotitöitä ja hoida muksuja.

Mikä näitä nykypäivän naisia oikein vaivaa??? Sääliksi käy näitä lapsia
[/quote]

KORJAUS: Siis nykyisin avioerossa ei ajatella lapsia ollenkaan

Vierailija
2/2 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Nykyään avioerossa juuri ajatellaan lapsia, ja pyritään siihen että lapsilla on myös eron jälkeen molemmat vanhemmat. Avioeroa säätelevät monet lait, ja lapsista pidetään parempaa huolta kuin koskaan. Lapsille on huomattavasti parempi elää kahden onnellisen vanhemman kanssa eri talouksissa, kuin samassa taloudessa riitaisan tai onnettoman pariskunnan kanssa. Vanhemmuus ei saa muuttaa ihmistä pelkäksi äidiksi tai isäksi, jonka omalla elämällä ja onnellisuudella ei ole mitään merkitystä. Jokaisella on oikeus yrittää tehdä oma elämänsä parhaaksi mahdolliseksi, vaikka se joskus vaatisi eroamista nykyisestä kumppanista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan