Sukkahousut ilman pikkuhousuja.
Olen nainen, joka ei käytä koskaan pikkuhousuja. Käytän paljon ohuita sukkahousuja ja hametta tai mekkoa.Sukkahousut ovat siitä ihanat että kun valitsee sellaiset haarakiilalliset niin ei mene sinne.Ei tietenkään voi hame päällä mennä ilman pikkareita sellaiseen paikkaan missä on miehiä eikä naisia ole muita.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:46"]
Lopeta se jankkaaminen jo, hyvä mies. Ei ketään kiinnosta kuulla tätä tuhannetta kertaa.
[/quote]
Sen eilisen oranginpanemisjutun toki haluaisimme nähdä!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:42"]
Olen nainen, joka ei käytä koskaan pikkuhousuja. Käytän paljon ohuita sukkahousuja ja hametta tai mekkoa.Sukkahousut ovat siitä ihanat että kun valitsee sellaiset haarakiilalliset niin ei mene sinne.Ei tietenkään voi hame päällä mennä ilman pikkareita sellaiseen paikkaan missä on miehiä eikä naisia ole muita.
[/quote]
Mikä ei mene minne? Eikö sulla tule valkovuotoa tai kuukautisia, ja onko sulla niin isot ulommat häpyhuulet ettei sukkiskangas hierrä?
Mäkään en tajunnut tuota ettei mene sinne. Mikä ei mene ja minne?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:09"]
Mäkään en tajunnut tuota ettei mene sinne. Mikä ei mene ja minne?
[/quote]
Haarakiilattomat sukkahousut ilman pikkuhousuja imeytyvät emättimeen kuin mustaan aukkoon ja vetävät jalat mukanaan?
Joudun kyllä käyttämään. Ja alushousut tulevat sukkahousujen päälle. Käytän sukkiksien ja alapään välissä kestositeen tapaista "rättiä"
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:15"]
Joudun kyllä käyttämään. Ja alushousut tulevat sukkahousujen päälle. Käytän sukkiksien ja alapään välissä kestositeen tapaista "rättiä"
[/quote]
Oletko Teräsmies?
Kaksi viimeistä virkettä ap:n tekstissä ovat ihan käsittämättömiä. Mikä ei mene minne? Mikset voi mennä paikkaan, jossa on miehiä eikä muita naisia? Oletko kännissä, kamoissa vai muuten vaan sekaisin?
Teräsmies.... bauohaahhhaaa!! Päivän paras, kiitos!
Mä näen sieluni silmin ap:n sukkahousuissa pikkarit siinä päälimmäisenä - ja ne miehet katselemassa kun ei ole muita naisia paikalla. haahhahahahahh!!!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:27"]
Kaksi viimeistä virkettä ap:n tekstissä ovat ihan käsittämättömiä. Mikä ei mene minne? Mikset voi mennä paikkaan, jossa on miehiä eikä muita naisia? Oletko kännissä, kamoissa vai muuten vaan sekaisin?
[/quote]
Vaikea keskittyä tekstin koherenssiin kun samalla vetää käteen kun kirjoittaa.
Olen kokeillut, en suosittele. Superepämukavaa! Hiertää kuin hiekka illussa.
Sukkispervo palstalla, kakka/vaippapervokin kävi tänään pyörähtämässä!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:15"]
[/quote]
Oletko Teräsmies?
[/quote]
En ole teräsmies, enkä myöskään ap. Olen esiintyvä nainen ja joskus on valitettavasti pakko tehdä noin päin hommat.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:15"] Joudun kyllä käyttämään. Ja alushousut tulevat sukkahousujen päälle. Käytän sukkiksien ja alapään välissä kestositeen tapaista "rättiä" [/quote] Oletko Teräsmies? [/quote] En ole teräsmies, enkä myöskään ap. Olen esiintyvä nainen ja joskus on valitettavasti pakko tehdä noin päin hommat.
[/quote]
Miten esiinnyt kun tarvitsee tehdä tuollaisia varotoimenpiteitä?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:15"]
[/quote]
Oletko Teräsmies?
[/quote]
En ole teräsmies, enkä myöskään ap. Olen esiintyvä nainen ja joskus on valitettavasti pakko tehdä noin päin hommat.
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:06"]
[/quote]
Mikä ei mene minne? Eikö sulla tule valkovuotoa tai kuukautisia, ja onko sulla niin isot ulommat häpyhuulet ettei sukkiskangas hierrä?
[/quote]
Onko tuo valkovuoto sitä ns kiimalimaa?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ole... Käy peruskoulun bilsantunnit ja tule sitten takaisin
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ole... Käy peruskoulun bilsantunnit ja tule sitten takaisin
[/quote]
Voisitko kertoa miten eroaa, samaa tavaraa kun on, mutta sinulla ilmeisesti kiimalimalle jokin muu tieteellinen nimi, voisitko kertoa sen meille?
Lopeta se jankkaaminen jo, hyvä mies. Ei ketään kiinnosta kuulla tätä tuhannetta kertaa.