Miehen kaveri "onnitteli" raskaudesta näin
"Onneks olkoon toimivista sukusoluista". Miehen mielestä tuo oli läppä ja naureskelikin tuolle, mutta minusta tuo ei ollut kovin hauskaa.
Eli saako tuollaisesta loukkaantua vai nipotanko turhasta?
Kommentit (80)
Nipo olet. Kuulet sata kertaa sen "Iihanaaaaaaaa! Hei onnnneks olkoon! Hihi!" -onnittelun ja ainoo vähän massasta erottuva pikkasen humoristinen saa sut loukkaantumaan. Mutta toisaalta, minkä ihminen tunteilleen aina voi...
m21
Ei pienintäkään syytä loukkaantua!
Ihan turhasta loukkaannut, tottahan tuo on, onnea siitä:))
Mun mielestä toi on oikeesti ihan hauska tapa, ja olen oikeesti superniuho. Olisin loukkaantunut jos olisi onnitellut toimivista sukuelimistä, yäärgh!
Mä onnittelin näin: ''Eikä!! Kai sä silti jatkat bändissä??''
Voi herranjestas. Todellakin nipotat turhasta. Mahtaa olla elo hankalaa jos joka tuon tyyppisistä asioista viitsii loukkaantua.
Minulle tuli sellainen olo, että kaveri vähättelee raskauden ja lapsen saamisen merkitystä.
ap
Ei me miehet välitetä kavereittemme lisääntymisestä, kunhan siitä ei ole meille haittaa. Niin, ihan samantekevää se on, siinä olet oikeassa.
Mä olisin innoissani jos joku miehen kavereista olisi onnitellut noin, tosi tylsää tietää jätkien noteerauksen olevan tasoa surumielinen huomautus "jaa no, onnee valitsemallas tiellä..."
Joo kyllä lapsi ja varsinkin lapsen äiti yleensä pilaa vakiintuneet kuviot, ei siinä kavereilla onnittelun aihetta löydy.
No jos taustalla on jotain tuollaista, että kaveri ei ole oikeasti iloinen miehen ja minun puolesta, olen mielestäni loukkaantunut aiheesta.
ap
Oletko varma, ettei kyse ole vain heidän keskinäisestä tavastaan kommunikoida? Jos muutenkin asiat puhutaan vitsailemalla, niin miksei sitten raskausuutisiakin?
Tänä päivänä toimivat sukusolut eivät ole itsestäänselvyys. Relaa vähän ap.
Ne hormonit, ne hormonit... Onneksi vain väliaikaista. :)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:59"]
Joo kyllä lapsi ja varsinkin lapsen äiti yleensä pilaa vakiintuneet kuviot, ei siinä kavereilla onnittelun aihetta löydy.
[/quote]
Näin käy kun keskenkasvuiset alkavat lisääntymään. Aikuiset kyllä ymmärtävät asian toisin...
Muakin kiinnostaisiko missä oli se kohta, jossa piti loukkaantua?