Mikä miestä vaivaa?
Alussa, ensimmäiset vuodet mies antoi huomiota ja hellyyttä/ läheisyyttä, vähemmän kuin mitä olisin kaivannut mutta kuitenkin. Näin vuosikymmenien jälkeen olisin ikionnellinen siitäkin. Viimeiset viitisen? vuotta mies on ollut kylmä ja tunteeton minua kohtaan. Seksikin on vähentynyt reippaasti ja hänen halustaan, mulle kyllä seksi kelpaisi joka viikko. Toista sillä ei ole siitä olen varma. Seksittömyyden syyksi sanoo fyysiset kivut, kun kolottaa milloin mistäkin tai väsyttää tai on krapula..meillä on lemmikkejä ja ne saavat hänen huomion. Muuten ei paljoa vaivaa niiden eteen näe, mutta haleja jakaa mennen tullen. Tuntuu niin pahalta kun minä jään ilman. Oma vaimo. Hän ei välitä halaamisesta, kuulemma vanhemmilta opittua, ettei halata. Vuosipäivät ja synttärit menee vaan huikaten onnittelut. Ei halausta, pusua, kukkia..enää.
Mä olen mennyt sitten tyrkylle ja tunkenut halattavaksi, saan semmosen kuivan ja vaivaantuneen halauksen takaisin, joskus en edes sitäkään. Kuulemma nuorempana oli enemmän haluja ja se hänen aktiivisuutensa johtui osittain siitä. Nyt kun ei kykene, niin loppunut kaikki muukin.
Olen ottanut asian puheeksi monta kertaa. Hän lupaa koittaa parantaa ja sanoo että jos olisin paremmalla päällä niin sitten.. mut mä oon ihan normaali( tai mitä nyt puutteessa ja läheisyyttä vailla oleva on). Olen sanonut että tää on ihan kämppissuhde, eikä mikään avioliitto, niin on tokaissut, että saa lähteä jos ei kelpaa.
Onko tuo hänen ns.epätoivoaan kun tajuaa ettei pysty siihen mitä toinen toivoisi vai mitä? Kun olen suoraan kysynyt, että etkö rakasta, niin sanoo rakastavansa todella paljon. Eikä halua erota. Teot vaan puhuu muuta.
Jos olisi toisinpäin, niin jo huudettaisiin että jätä se pihtari. Ennenkuin kommentoit ni lisään vielä, että mä en ole lihava enkä lihonut, hän on kasvattanut komean tynnyrin vatsan paikalle. Olen ehdottanut sänkyyn kaikkea piristävää kokeiltavaksi, mutta ei. Hän haluaa vaan perusjyystöä.
Voiko miehestä tulla iän myötä sellainen, että ihan kumppanuussuhde piisaa ja elellään ku veli ja sisko?
Kommentit (12)
Sy tynnyri hänellä selittää paljon
Miehen libido varmaan heikentynyt, jos jo keski-ikäinen.
No jos kerran hänellä on valtava tynnyrimaha, niin kyllähän se vaikuttaa niin fyysisesti kuin henkisesti. Et sinä voi saada häntä enää halukkaaksi, jos ei mene lääkäriin.
ts. mies vaihtoon. Kyllä vanhempia miehiä kiinnostaa seksi ja läheisyys edelleen, vaikka sinun miestäsi ei enää kiinnosta.
Minua kiinnostaa olut nykyään akkoja enemmän kun tulin keski-ikäiseksi. Ehkä aloituksen miehellä on sama juttu?
Tuntuu siltä että tämä on tämän aamun PROVO. Lieneekö koko juttu alussa ja lopussa eli 1) mikä miestä vaivaa ja 2) riittääkö vanhempana että eletään kuin kumppanit tai sisko ja veli?
*Voi olla että miestä vaivaa jokin mutta mikä on vaikea sanoa. Taustalla voi olla vaikka jokin suhteenne alkuvaiheesta joka nyt mädättää koko suhteen joka ehkäpä pitäisi lopettaa kauniisti ja molempien mennä omille teilleen. Traumoja? Edelliset suhteet yms? Lapsuuden ihmissuhteet ja kokemukset? Ikä? Sairaudet ja kunto? Ei voi todellakaan tietää mistä kenkä puristaa!
*Onhan se mahdollista elää kumppanuussuhteessa. Kumppanuus on kuitenkin parisuhteen edellytys mutta jotta se olisi parisuhde niin siinä tarttee olla muutakin. Kumppanuussuhde jossa ollaan vain kämppiksiä taitaa hyvinkin olla mahdollista, mutta epätavallista. Itselläni on ollut sellainen eronneen ja itseäni 20v nuoremman miehen kanssa joka tuli asunnottomana alivuokralaisekseni ja meillä oli ihan alivuokralaissopimus. Olimme kuitenkin enemmän kuin äiti ja poika ja meille se taisi sopia varsinkin kun hän oli menettänyt äitinsä jo parivuotiaana. Ulkopuoliset varmaan luulivat suhdettamme joksikin parisuhteeksi.
*Sisko ja veli voivat teoriassa asua yhdessä mutta se suhde olisi ainakin minun mielestäni erilainen kuin kumppannussuhde jonkun ei lähisukulaisen kanssa. Siihen saattaisivat vaikuttaa myös että minkälaisessa kämpässä asutaan, miksi asutaan yhdessä, onko isoveli-pikkusisko vai jotain muuta, kenen kämppä yms yms
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä että tämä on tämän aamun PROVO. Lieneekö koko juttu alussa ja lopussa eli 1) mikä miestä vaivaa ja 2) riittääkö vanhempana että eletään kuin kumppanit tai sisko ja veli?
*Voi olla että miestä vaivaa jokin mutta mikä on vaikea sanoa. Taustalla voi olla vaikka jokin suhteenne alkuvaiheesta joka nyt mädättää koko suhteen joka ehkäpä pitäisi lopettaa kauniisti ja molempien mennä omille teilleen. Traumoja? Edelliset suhteet yms? Lapsuuden ihmissuhteet ja kokemukset? Ikä? Sairaudet ja kunto? Ei voi todellakaan tietää mistä kenkä puristaa!
*Onhan se mahdollista elää kumppanuussuhteessa. Kumppanuus on kuitenkin parisuhteen edellytys mutta jotta se olisi parisuhde niin siinä tarttee olla muutakin. Kumppanuussuhde jossa ollaan vain kämppiksiä taitaa hyvinkin olla mahdollista, mutta epätavallista. Itselläni on ollut sellainen eronneen ja itseäni 20v nuoremman miehen kanssa joka tuli asunnottomana alivuokralaisekseni ja mei
Tämä ei ollut provo. Toki vieraat ihmiset eivät voi tietää mistä se kenkä puristaa, juurikin tässä tapauksessa, kiinnostaakin tietää, että onko tämmöstä ollut muilla( toki tiedän että on)mikä siihen on johtanut ja mikä lopputulos.
Tuo sisko ja veli oli tommonen heitto, mitä käytetään kuvailemaan ns. kämppissuhdetta. Ei kirjaimellisesti onko nyt iso -vai pikkuveli, vuokralla vai omassa..
Vierailija kirjoitti:
Miehen libido varmaan heikentynyt, jos jo keski-ikäinen.
Ei kai se kaikkeen läheisyyteen vaikuta vaan ainoastaan seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Sy tynnyri hänellä selittää paljon
Kuten?
Mikset mene tinderistä hakee joku mies joka panee sinua kunnolla. Miksi olet miehen kanssa joka ei sinua rakasta edes.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene tinderistä hakee joku mies joka panee sinua kunnolla. Miksi olet miehen kanssa joka ei sinua rakasta edes.
Koska en halua pettää.
Vähemmän viinaa ja enemmän liikuntaa niin alkaa p*llu kiinnostamaan, ja sitä tehden korjaantuu nuo muutkin.
Joo. Ainakin meillä eletään kuin veli ja sisko.