Ällövaroitus, asiaa wc-asioinnista
Olen nainen ja käydessäni kakkoshädällä laitan aina peukun emättimeen ja työntelen sen avulla ulostemassaa pois peräsuolesta. Ei muuten paljon tarvitse peräpukamista huolehtia kun ummetusta ei käytännössä pääse syntymään ja ei tarvitse otsasuonia pullistella. Ja asiointiin ei kovin kauaa koskaan kulu aikaa. Helppoa kuin mikä. Pitää vain muistaa huolehtia käsihygieniasta.
Mutta nytpä mieleeni tuli, että onko tämä keino kenenkään muun naisen käytössä vai olenko keksinyt jotain mullistavaa ihan itsekseni :D ? Ihan vilpittömästi kyselen, tiiän että on varmasti kuvottavan kuuloista monien mielestä. Mutta sen voi suorittaa hyvin hygieenisesti sillä eihän tuo peukku koske kuin emättimeen, ei itse ulosteeseen missään vaiheessa.
Kommentit (43)
Mä tein joskus aikoinaan noin, kun kärsin ummetuksesta. Sulla saattaa olla ummetusta myös, jos ulostaminen ilman tuota painelua tuntuu vaikealta.
Joskus teen näin. Yleensä ulostan normaalisti ilman apukeinoja mutta esimerkiksi jos olen jostain syystä syönyt huonommin ja tulee tunne, että ulostetta on vielä suolessa ja en ponnisteluista huolimatta saa sitä ulos. Silloin käytän tätä tekniikkaa.
Parempi tehdä noin kuin ap sanoo tai muuten koko putki tulee ulos kakkan mukana ja kiva sitä sitten on työnnellä takaisin paikoilleen...
Mä teen noin välillä jos on kiire :'D terv. 15v
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:04"]
Mä teen noin välillä jos on kiire :'D terv. 15v
[/quote]
Ei tuollaista voi tehdä.
Ei oo totta! Just istun wc:ssä kakkosella ja itekki teen tota samaa etusormen ja wc-paperin avulla. Minulla on ärtyvän suolen oireyhtymä, joka välillä oireilee ripulina ja välillä kovana ulosteena, mikä ei meinaa tulla ulos. Sillon ku on maha kovalla, kuten nyt, niin vedän sormella ulostetta suolesta ulos
Luin tästä jutusta joskus vuosi sitten ja mietin että mitä helvettiä. Lopputulos oli se, että uteliaana ihmisenä oli pakko kokeilla itsekin.
Kyllähän se toimi, mutta oli omaan makuun vähän liian eksoottinen tunne kosketella paskaa omana lihansa lävitse, joten en ole uudestaan kokeillut.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:41"]
Parempi tehdä noin kuin ap sanoo tai muuten koko putki tulee ulos kakkan mukana ja kiva sitä sitten on työnnellä takaisin paikoilleen...
[/quote]
Kaikille käy noin kun ikää tulee.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:41"]
[/quote]
Kaikille käy noin kun ikää tulee.
[/quote]
Anoppi kertoi tuosta joulupöydässä että putki ei enää pysy sisässä.
Minulla oli viakeuksia pitää sapuskat sisässä.
Anoppi kertoi tuosta joulupöydässä että putki ei enää pysy sisässä.
Minulla oli viakeuksia pitää sapuskat sisässä.
[/quote]
Ïhana anoppi sulla :D Mulla on samanlainen isoäiti.
Onko sulla laskeuma? Muuten en kyllä käsitä...
Mikä laskeuma? Olen ihan synnyttämätön aikuinen nainen jos sillä on jotain merkitystä? Onnistuu kuitenkin ihan helposti, emättimen ja peräsuolen välissä kun ei kuitenkaan kovin kummoinen lihankappale ole välissä.
No ei oo tullu mieleen tollaista tehä... Onneksi en ole muutamaan vuoteen kärsinyt ummetuksesta tai kovasta ulosteesta, kun pistin ruokavalion kuntoon.
Miksi teet noin? Eikö uloste muuten tule ulos? Eipä ole käytössä moinen keino kun tavara tulee ihan nätisti ulos muutenkin...
kukaan aikuinen ei käytä sanaa "ällö"........
Miksi sun pitää auttaa kakka ulos? Mä istun pöntölle ja nostan jalat koukkuun lapsen muovijakkaran päälle. Hyvin tulee, eikä tarvi ähistä!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:28"]
Miksi teet noin? Eikö uloste muuten tule ulos? Eipä ole käytössä moinen keino kun tavara tulee ihan nätisti ulos muutenkin...
[/quote]
Siihen on jotenkin vuosien aikana jo niin tottunut. Jos olen yleisessä tilassa vessassa ja jostain syystä kakkoshätä on päässyt yllättämään (yleensä ei näin kuitenkaan tapahdu) niin silloin en näin tee. Ja ulostaminen tuntuu silloin paljon hankalammalta ja kestää pidempään.
Ei mahdu peukku sisään, ellen ole kiihottunut, ja paskalla ei kauheasti kiihota.
.