Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka rasisti olet?

Vierailija
27.12.2014 |

Asteikolla 1 (vähiten) - 10 (ihan täysi rasistihirmu)? Itse olen ehkä 5, kansallispukuisten ansiosta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan aina "aseestani" varmistimen, kun suojavärillisiä on näköpiirissä.

Vierailija
2/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on syyllinen kunnes toisin todistaa.

aasialainen on älykäs kunnes toisin todistaa

muslimi on terroristi kunnes toisin todistaa.

eli olen rasisti

Vierailija
4/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neekeri neekeri vitun ruma neekeri

Vierailija
5/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Äänestän persuja, en tykkää romanikerjäläisistä ja kannatan tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa.

Vierailija
6/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
7/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti vaikka äänestänkin  persuja, inhoan kerjäläisiä ja kannatan vain työperäistä maahanmuuttoa.

Vierailija
8/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan asteikolla 3-4, eli samaa luokkaa kun Hitler.

Vierailija
9/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa miltä tuntuu kun iho on liian valkoinen keski-eurooppalaisen mukaan, koin rasismia ulkomailla asuessani. Suomi on vielä kesy. 

Vierailija
10/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan ei-kantasuomalaisten erioikeuksia ja erityiskohtelua ja kantasuomalaisten kaltoinkohtelua. Koska erityiskohtelu maistuu monille etnisyyksille (tämä on tavallaan yleisinhimillinen virhe), he yrittävät tietenkin leimata minut rasistiksi saadakseen valtaa. http://www.adressit.com/tasa-arvoinen_sananvapauslaki_suomeen

Vierailija
11/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Minulle on sama minkä värinen, uskoinen etc on, kunhan Suomeen tullessaan edessä on töitä tai opiskeluita, jossain määrin myös voi tulla jonkun yksittäisen henkilön kustannuksella elämään (esim puoliso elättää). Ja toki normaali turistointi OK.

Mutta en siedä sitten yhtään Schengen-turisteja jotka eivät tee muuta kuin kerjää ja rötöstele. En siedä pakolaisia, jotka monenkaan vuoden jälkeen puhu suomea eivätkä ole edes koulutukseen valmistavassa koulussa. Esim aikuisamitsussa (sähköarska) yksi ryhmämme maahamuuttaja lopetti siksi, että osa iltatunneista osui pahasti päällekkäin maahanmuuttajien koripallovuoron kanssa!!! Että tuntui turhauttavalta, etenkin kun olin yrittänyt kannustaa heppua käymään kurssit loppuun niin on joku ammattikin. Mutta ei, first things first...

Vierailija
12/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Kaikki takaisin omiin maihinsa.

Vierailija
13/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERROS TARKEMMIN NOIDEN NUMEROIDEN MERKITYS. Itse olen aina ajatellut että sitä joko on rasisti tai ei.

Vierailija
14/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyminen kertoo enemmän kuin ihonväri, asu tai muu ulkonäkö. MOT!

Vierailija
15/15 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:41"]

7. Minulle on sama minkä värinen, uskoinen etc on, kunhan Suomeen tullessaan edessä on töitä tai opiskeluita, jossain määrin myös voi tulla jonkun yksittäisen henkilön kustannuksella elämään (esim puoliso elättää). Ja toki normaali turistointi OK.

Mutta en siedä sitten yhtään Schengen-turisteja jotka eivät tee muuta kuin kerjää ja rötöstele. En siedä pakolaisia, jotka monenkaan vuoden jälkeen puhu suomea eivätkä ole edes koulutukseen valmistavassa koulussa. Esim aikuisamitsussa (sähköarska) yksi ryhmämme maahamuuttaja lopetti siksi, että osa iltatunneista osui pahasti päällekkäin maahanmuuttajien koripallovuoron kanssa!!! Että tuntui turhauttavalta, etenkin kun olin yrittänyt kannustaa heppua käymään kurssit loppuun niin on joku ammattikin. Mutta ei, first things first...

[/quote]  Joo, samat ajatukset suurinpiirtein. Lisäisi tähän, etten hyväksy suomalaistenkaan eriarvoistamista, siis että romanit saavat hame rahaa ja me valkoiset ei, että romanit saa tietyt asunnot, eläkkeet yms helpommin. kannatan tasa-arvoa. Voisin seurustella /avioitua minkämaalaisen kanssa vain, väriin katsomatta kunhan hän olisi kunnollinen ja hänellä olisi sama uskonto kuin itselläni. Mielestäni en ole rasisti.