Kuinka rasisti olet?
Asteikolla 1 (vähiten) - 10 (ihan täysi rasistihirmu)? Itse olen ehkä 5, kansallispukuisten ansiosta.
Kommentit (15)
Musta on syyllinen kunnes toisin todistaa.
aasialainen on älykäs kunnes toisin todistaa
muslimi on terroristi kunnes toisin todistaa.
eli olen rasisti
2
Äänestän persuja, en tykkää romanikerjäläisistä ja kannatan tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa.
En ole rasisti vaikka äänestänkin persuja, inhoan kerjäläisiä ja kannatan vain työperäistä maahanmuuttoa.
Arvatkaa miltä tuntuu kun iho on liian valkoinen keski-eurooppalaisen mukaan, koin rasismia ulkomailla asuessani. Suomi on vielä kesy.
Vastustan ei-kantasuomalaisten erioikeuksia ja erityiskohtelua ja kantasuomalaisten kaltoinkohtelua. Koska erityiskohtelu maistuu monille etnisyyksille (tämä on tavallaan yleisinhimillinen virhe), he yrittävät tietenkin leimata minut rasistiksi saadakseen valtaa. http://www.adressit.com/tasa-arvoinen_sananvapauslaki_suomeen
7. Minulle on sama minkä värinen, uskoinen etc on, kunhan Suomeen tullessaan edessä on töitä tai opiskeluita, jossain määrin myös voi tulla jonkun yksittäisen henkilön kustannuksella elämään (esim puoliso elättää). Ja toki normaali turistointi OK.
Mutta en siedä sitten yhtään Schengen-turisteja jotka eivät tee muuta kuin kerjää ja rötöstele. En siedä pakolaisia, jotka monenkaan vuoden jälkeen puhu suomea eivätkä ole edes koulutukseen valmistavassa koulussa. Esim aikuisamitsussa (sähköarska) yksi ryhmämme maahamuuttaja lopetti siksi, että osa iltatunneista osui pahasti päällekkäin maahanmuuttajien koripallovuoron kanssa!!! Että tuntui turhauttavalta, etenkin kun olin yrittänyt kannustaa heppua käymään kurssit loppuun niin on joku ammattikin. Mutta ei, first things first...
KERROS TARKEMMIN NOIDEN NUMEROIDEN MERKITYS. Itse olen aina ajatellut että sitä joko on rasisti tai ei.
Käyttäytyminen kertoo enemmän kuin ihonväri, asu tai muu ulkonäkö. MOT!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:41"]
7. Minulle on sama minkä värinen, uskoinen etc on, kunhan Suomeen tullessaan edessä on töitä tai opiskeluita, jossain määrin myös voi tulla jonkun yksittäisen henkilön kustannuksella elämään (esim puoliso elättää). Ja toki normaali turistointi OK.
Mutta en siedä sitten yhtään Schengen-turisteja jotka eivät tee muuta kuin kerjää ja rötöstele. En siedä pakolaisia, jotka monenkaan vuoden jälkeen puhu suomea eivätkä ole edes koulutukseen valmistavassa koulussa. Esim aikuisamitsussa (sähköarska) yksi ryhmämme maahamuuttaja lopetti siksi, että osa iltatunneista osui pahasti päällekkäin maahanmuuttajien koripallovuoron kanssa!!! Että tuntui turhauttavalta, etenkin kun olin yrittänyt kannustaa heppua käymään kurssit loppuun niin on joku ammattikin. Mutta ei, first things first...
[/quote] Joo, samat ajatukset suurinpiirtein. Lisäisi tähän, etten hyväksy suomalaistenkaan eriarvoistamista, siis että romanit saavat hame rahaa ja me valkoiset ei, että romanit saa tietyt asunnot, eläkkeet yms helpommin. kannatan tasa-arvoa. Voisin seurustella /avioitua minkämaalaisen kanssa vain, väriin katsomatta kunhan hän olisi kunnollinen ja hänellä olisi sama uskonto kuin itselläni. Mielestäni en ole rasisti.
Poistan aina "aseestani" varmistimen, kun suojavärillisiä on näköpiirissä.