17-vuotias naisenalku vastaa kysmyksiin
Olen siis 17-vuotias lukiossa opiskeleva neiti. En halua paljastaa itseäni, joten liian henkilökohtaisiin kysymyksiin en vastaa:) Kysy jos haluat, jos ei kiinnosta niin sivuuta koko aloitus:)
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:37"]Miksi tuhlaat aikaasi täällä? M20 [/quote] Miksi SINÄ tuhlaat aikaasi täällä
[/quote]
Hirveä darra ystävä hyvä. M20
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:50"]Kaikki naiset ovat huoria.
K : Yläpeukku
E : Alapeukku
[/quote]
Jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä, mutta itse olen eri mieltä. Nykyään jokaista nimitellään netissä huoraksi ja sanan merkitys on kadonnut
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:30"]Mua kiinnostaa näkemyksesi poikalapsiin. vanhemmilla naisilla 25-40 tuntuu olevan valloillaan joku poikaviha, ei haluta poikalapsia ja kauhistellaan monen pojan perheitä. Miltä poikaperheet näyttävät nuoren tytön silmin? [/quote] Itse ehkä hieman vierastan ajatusta pelkästään poikalapsista koostuvasta perheestä. Toisaalta tunnen niin monta ihanaa pientä poikalasta että sydän ihan sulaa kuunnellessaan ja leikkiessään heidän kanssa! Mutta kasvavathan ne pienetkin joskus teini-ikään ja siitä vanhemmiksi... En tarkoita että se olisi huono juttu mutta varmasti ainakin vilkasta olisi:D Haaveena olisi tulevaisuudessa 1-2 lasta, tyttö ja poika. Tyttö/tyttö ja poika/poika perhe eivät ole poissulkettuja mutta tuo edellä mainittu on se unelma. Rakastaisin lapsiani sukupuolesta huolimatta, joten loppujen lopuksi ei sillä kauheasti ole väliä:)
[/quote]
No eihän ne tietenkään ole poissuljettuja vaihtoehtoja kun ei kukaan itse niitä sukupuolia saa valita kuitekaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:30"]Mua kiinnostaa näkemyksesi poikalapsiin. vanhemmilla naisilla 25-40 tuntuu olevan valloillaan joku poikaviha, ei haluta poikalapsia ja kauhistellaan monen pojan perheitä. Miltä poikaperheet näyttävät nuoren tytön silmin? [/quote] Itse ehkä hieman vierastan ajatusta pelkästään poikalapsista koostuvasta perheestä. Toisaalta tunnen niin monta ihanaa pientä poikalasta että sydän ihan sulaa kuunnellessaan ja leikkiessään heidän kanssa! Mutta kasvavathan ne pienetkin joskus teini-ikään ja siitä vanhemmiksi... En tarkoita että se olisi huono juttu mutta varmasti ainakin vilkasta olisi:D Haaveena olisi tulevaisuudessa 1-2 lasta, tyttö ja poika. Tyttö/tyttö ja poika/poika perhe eivät ole poissulkettuja mutta tuo edellä mainittu on se unelma. Rakastaisin lapsiani sukupuolesta huolimatta, joten loppujen lopuksi ei sillä kauheasti ole väliä:)
[/quote]
No eihän ne tietenkään ole poissuljettuja vaihtoehtoja kun ei kukaan itse niitä sukupuolia saa valita kuitekaan.
[/quote]
Totta, hieman huono sanavalinta itsentäni :D
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:53"]
[/quote]
[/quote]
Totta, hieman huono sanavalinta itsentäni :D
[/quote]
Itseltäni*
oletko neitsyt? jos et niin milloin menetit?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:13"]Hei Jorma!
[/quote]
Toivottavasti terveiset meni perille!:) Ei ole provo:)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:15"]Seurusteletko?
[/quote]
En seurustele:)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:20"]oletko neitsyt? jos et niin milloin menetit?
[/quote]
Olen neitsyt
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:13"]Hei Jorma!
[/quote]
Ei ole provo, mutta toivottavasti terveisesi menivät perille!:)
Mitä suunnitelmia sinulla on lauantai-illalle?
tyttöjen lukiossa opiskelu tai kouluttaminen on niin turhaa.
pituus,paino,liivien koko,osaatko kieliä,kehtaatko olla rannalla bikineissä,lähdetkö setämiehen kanssa viikoksi etelään?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:42"]Et ole nainen, olet tyttö.
[/quote]
Miellän itseni kyllä myös enemmän tytöksi kuin naiseksi, siksi käytinkin ilmaisua "naisenalku":)