Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras tapa hävittää karvoitus

Vierailija
03.01.2015 |

Olen pitkää höylännyt ja saksinut tuota puskaa, mutta höylääminen tekee rumaa jälkeä kun heti sänki, joten olen miettinyt jotakin vaha/sokerointi tms joka olisi vähän kestävämpi.
Mitä suosittelette? sattuuko? teettekö itse vai meettekö jonnekkin? mistä löydän asiallisia tekijöitä? karvaako karvat sisäänpäin sen jälkeen? kuinka paljon pitäisi "ottaa" pois? mistä miehet tykkää? Haluaisin ehkä jättää pienen karvaläntin sinne kummiskin? Seksisuhteita on useamman miehen kanssa viritelty jo tovin aikaa kun ei ole parisuhdetta

N19

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nypin kaiken minkä pystyn, ekalla kerralla kestää pari tuntia mutta samalla katsoo jotain sarjaa netflixistä. Jonkun verran pitää sheivailla kans mutta se on niiin pikku homma että helpompi ku kainaloiden sheivaus ja kun sänkeä ei varsinkaan ole kummulla niin lähes sama jälki kuin vahauksesta. Ei vaan tarttee maksaa siitä montaa kymmentä euroa!

Vierailija
2/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nyppijä bikinirajasta, mutta aivan kypsä siihen. Punoittavia näppylöitä, karvoja kasvaa ihon alle, jolloin kutittaa kunnes ne saa sieltä taiottua pois. Oon raskaana nyt, ja mietin voisko laserilla hoitaa noi karvat lopullisesti nyt, vai pitääkö odottaa että lapsi on syntynyt. Kokemuksia laserin tuloksista bikinirajassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se nyppiminen niinku pinseteillä kestä ikuisuuden vai miten te sen teette?

N19

Vierailija
4/4 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.