Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin arkiapuri-ryhmä

Vierailija
16.12.2014 |

Bongasin ryhmästä tällaisen ilmoituksen:

POIKKEUS ILMOITUS 3

KUOPIO

Olen aikuisopiskelija, yksineläjä ja kahden ihanan koiran omistaja. Tuloina opintotuki + laina + sosku, ei riitä elämiseen mitenkään päin. Opiskelen eri paikkakunnalla kuin missä asun, matkoihin ei saa tukea, asuntola maksaa, sekä kouluruokailu maksaa. Olen meinannut keskeyttää opinnot monesti, huonon taloudellisen tilanteen takia, mutta jotenkin tässä on eteenpäin selvitty. Opiskelen ammattiin, josta olen unelmoinut pitkään.

Toivoisin ruoka-apuja itselleni sekä koirilleni, Tahtoisin ostaa myös ihanalle kummitytölleni joululahjan, mutta varaa sellaiseen ei ole.

On henkisesti hyvin vaikeaa pyytää apua toisilta ja mietinkin pitkään laitanko ilmoitusta ollenkaan.

Jäin vain pohdiskelemaan, että mitenköhän tuhannet muut opiskelijat pystyvät pyörittämään arkea pelkällä opintotuella, kun tämä sankari ei siihen pysty edes opintotuella+lainalla+sossun avustuksilla? Asuntolassa asuminen on puoli-ilmaista ja kouluruokakin edullista. Koiriakaan ei ole pakko pitää, jos siihen ei ole varaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni näemmä yhteen pötköön, vaikka välit lisäsin. Pahoittelut.

Vierailija
2/4 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näk WT, opiskelee lähihoitajaksi, kaksi suurta koiraa, syö epäterveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan tuossa yhtälössä mättää, jos rahat eivät riitä. Noloa mennä pyytelemään apua, kun on selvästi itseaiheutettu tilanne.

Vierailija
4/4 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks koiraa pitää olla vaikka omaan ruokaan ei oo rahaa? En ymmärrä. Ja varmaan vielä jotain 30kg sakemanneja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi