Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karhuherra Paddington

Vierailija
03.01.2015 |

Onko kukaan käynyt vielä katsomassa? Olisiko elokuva liian jännittävä 5-vuotiaalle? Haluaisi kovasti katsoa tämän, mutta huomasin että ikäraja on 7. Kun nuo ikärajat on monesti hieman mitä sattuu, esim. autot 2 oli alunperin ikärajaton ja olisi mielestäni saanut olla ainakin 5 ja sitten esim. Ilkimyksessä on myös 7, mutta kyllä meidän 5-vuotias on ne katsonut ilman "traumoja".

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6-vuotiaan pojan mielestä oli vähän pelottava, 4-vuotiaan tytön mielestä tosi hyvä eikä yhtään liian pelottava.

Vierailija
22/28 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terveellä kokemuksella varustettu lapsi ei sitä pelästy. Kävimme katsomassa sen 5, 6 ja 8-vuotiaiden lasten kanssa ja kaikki pitivät. Meidän aikuistenkin mielestä kiva elokuva, jaksoi katsoa loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole vielä ehtineet elokuviin, mutta kiitos kaikille vastanneille. Päätimme nyt kuitenkin mennä katsomaan Paddington 5-vuotiaan kanssa. Elokuva kuulostaa hauskalta ja vauhdikkaalta, eiköhän tuo meidän villikko tykkää myös.
Ap

Vierailija
24/28 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Paddingtonin

Vierailija
25/28 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana <3 ainakin näin aikuisten mielestä

Vierailija
26/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva on täudellinen! Lapset olivat innokkaita sen katsomisessa! Minun mielestäni, jos lapsi haluaisi itse mennä siihen niin pitäisi , ehkä viedä häntä. Mutta siinä on mutkainen teema. Se ei ole jännittävä. Se on vähäsen innokas ja kiva, mutta ei jännittävä.

Vierailija
27/28 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä kaikista vanhalla tekniikalla animoiduista sarjoista pitää tehdä 3D-versiot? Lapsuuteni raiskataan...

Vierailija
28/28 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kannattaa katsoa. Tekee hyvää. Oon yksin nyt tässä ajatuksieni/mielipitden kaa.Erinomainen kesäloma elokuva koko perheelle. Ihan pikkuiset ei ehkä näe muuta kuin nallukan. Varma valinta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi