Karhuherra Paddington
Onko kukaan käynyt vielä katsomassa? Olisiko elokuva liian jännittävä 5-vuotiaalle? Haluaisi kovasti katsoa tämän, mutta huomasin että ikäraja on 7. Kun nuo ikärajat on monesti hieman mitä sattuu, esim. autot 2 oli alunperin ikärajaton ja olisi mielestäni saanut olla ainakin 5 ja sitten esim. Ilkimyksessä on myös 7, mutta kyllä meidän 5-vuotias on ne katsonut ilman "traumoja".
Kommentit (28)
No terveellä kokemuksella varustettu lapsi ei sitä pelästy. Kävimme katsomassa sen 5, 6 ja 8-vuotiaiden lasten kanssa ja kaikki pitivät. Meidän aikuistenkin mielestä kiva elokuva, jaksoi katsoa loppuun asti.
Emme ole vielä ehtineet elokuviin, mutta kiitos kaikille vastanneille. Päätimme nyt kuitenkin mennä katsomaan Paddington 5-vuotiaan kanssa. Elokuva kuulostaa hauskalta ja vauhdikkaalta, eiköhän tuo meidän villikko tykkää myös.
Ap
Se on ihana <3 ainakin näin aikuisten mielestä
Elokuva on täudellinen! Lapset olivat innokkaita sen katsomisessa! Minun mielestäni, jos lapsi haluaisi itse mennä siihen niin pitäisi , ehkä viedä häntä. Mutta siinä on mutkainen teema. Se ei ole jännittävä. Se on vähäsen innokas ja kiva, mutta ei jännittävä.
Miksi helvetissä kaikista vanhalla tekniikalla animoiduista sarjoista pitää tehdä 3D-versiot? Lapsuuteni raiskataan...
Hyvä! Kannattaa katsoa. Tekee hyvää. Oon yksin nyt tässä ajatuksieni/mielipitden kaa.Erinomainen kesäloma elokuva koko perheelle. Ihan pikkuiset ei ehkä näe muuta kuin nallukan. Varma valinta!
Meillä 6-vuotiaan pojan mielestä oli vähän pelottava, 4-vuotiaan tytön mielestä tosi hyvä eikä yhtään liian pelottava.