Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et aloittanut dieettiä nyt tammikuussa...

Vierailija
03.01.2015 |

Miksi? Oletko normaalipainoinen vai etkö koe tarvetta päästä läskeistäsi eroon? Kerro!

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan sitten helmikuussa, kun kuntosalit ja liikuntapaikat ovat tyhjentyneet tammikuussa dieettinsä aloittaneista. Tammikuu on yleensä ainut kuu vuodessa, kun en juurikaan treenaile juuri tuon uudenvuodenlupaajatungun vuoksi. Normaalipainoinen olen, mutta pieni kiinteytys kesää kohden ei haittaa. 

Vierailija
42/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:44"]

Dieetit eivät ole hyvä tapa pienentää omaa elopainoa. Pysyvät elämäntapamuutokset ovat.

[/quote]

Ei ne poissulje toisiaan. Itsellä lähtenyt dieetin avulla ensimmäiset 12kg, sen jälkeen elämäntapamuutoksen seurauksena (joka alkoi dieetistä) vielä 8kg ja normaalipainoa lähestytään. Jos on ylipainoa enemmän kuin laki sallii, niin ilman dieettiä on kyllä melko hankalaa saada sitä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm 50kg, en koe tarvetta laihdutukselle.

Vierailija
44/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kausilaihduta vaan syön terveellisesti ja liikun yleensäkin. Tammikuu sinällään ei aiheuta mitään toimenpiteitä.

Vierailija
45/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen 8. kuulla raskaana, normaalipainoinen (raskauskilojen kanssakin), en usko dieetteihin ja mulla on valmiiksi riittävän terveelliset elämäntavat. 

Vierailija
46/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka (BMI 20) ja harrastan liikuntaa säännöllisesti joka tapauksessa ilman mitään kuurejakin. Viime vuoden tilasto paljastaa, että treenejä tuli keskimäärin yli 6h/vko.

Vierailija
47/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen jo laihtunut 20kg, nyt on hyvä. (: -175 cm, 60kg

Vierailija
48/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin pöllämystynyt kysymyksestä. Onko tosiaan niin, että dieetin aloittaminen on niin normi ja oikea tapa elää, että pitää perustella, miksei sellaista aloita?

Vierailija
49/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta T: 174 cm, 60 kg

Vierailija
50/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:17"]

Olen jotenkin pöllämystynyt kysymyksestä. Onko tosiaan niin, että dieetin aloittaminen on niin normi ja oikea tapa elää, että pitää perustella, miksei sellaista aloita?

[/quote]

Ja nimen omaan tammikuussa. Kaikki muut ajankohdat ja tavat = luuseri.

Vierailija
52/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kipeinä joulun ja meillä on sen vuoksi melkeinpä kaikki joulunamit ja -kakut syömättä. Ei kai sen katumuskuurin aloittaminen ole sidottu johonkin tiettyyn päivämäärään? Maksaakaan ei voi ylettömästi kerralla syödä.

Vierailija
53/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekosyitä. En vain jaksa. Olen täysin voimaton tekemään mitään, vaikka olen kammottava ihrapallero... Ehkä sitten kun jaksan suoriutua normaalin päivän haasteista.

Vierailija
54/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin viime vuonna 15kg 59-->44kg nämä olivat siis raskauskiloja ja nyt olen taas entisessä painossani mutta timmimmässä kunnossa kun ennen raskautta koska laihduttamisessa onnistuin liikunnan avulla jota harrastin 6krt/vko..nyt kun palasin töihin ei aikaa liikunalle ole kun n.3-4krt/vko joten tarkkailen vaan ettei tule syötyä mitään kahvi pullia töissä, viikonloppusin sitten saa herkutella enemmän mutta arkena minun herlut ovat enimmäkseen rahka ja hedelmät.

Vierailija
55/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri en aloittanut dieettiä. Aloitin elämäntavan, johon ei kuulu karkit, sipsit eikä limsa. Muutoin elän kuten ennenkin, mutta vaihdan vähän hiilareita lautaselta vähemmäksi ja korvaan sitä osuutta kasviksilla. Uskon tällä lähtevän ne viisi liikakiloa, mitä nyt päässyt kertymään. 

Vierailija
56/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänolen normaalipainoinen, en ole eläissäni laiduttanut. Olen jo 42 ja kolme lasta synnyttänyt.

Mä luulen, että monella paino-ongelmaisella on kadonnut oman kropan kuuntelutaito. Joulun ruoat ovat kovin raskaita. Juustoa söin ja leivottiinkin kaikkea. Kyllä mulla varmaan pari kiloa on paino noussut, en tiedä kun meillä ei ole vaakaa. Mutta vanhasta tiedän, että tammikuussa tekee aika lailla mieli kevyitä ruokia, kasviskeittoa jne.

Mulla siis paino varmastikin vaihtelee vuoden kierron mukaan, mutta olen koko aikuisikäni käyttänyt koon 36-38 vaatteita. Niin kauan kun vaatteet eivät kinnaa, niin olen tyytyväinen.

Vierailija
57/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina "dieetillä", eli syön terveellisesti. Olen aina ollut hoikka.

Vierailija
58/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan samalla tavalla koko vuoden. Painan 50kg, en näe syytä miksi aloittaisin mitään dieettiä tai kuntokuuria. Terveelliset elämäntavat pysyvät ympäri vuoden.

Vierailija
59/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:17"]

[/quote]

Ja nimen omaan tammikuussa. Kaikki muut ajankohdat ja tavat = luuseri.

[/quote]

Ilmassa on uskonnollisen juhlan tuntua. Olisiko tammikuu suomalaisten ramadan?

Vierailija
60/81 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:26"]

Ei tekosyitä. En vain jaksa. Olen täysin voimaton tekemään mitään, vaikka olen kammottava ihrapallero... Ehkä sitten kun jaksan suoriutua normaalin päivän haasteista.

[/quote]

Etkö ole ajatellut että kevyempänä suoriutuisit paremmin....? Läskit ja väärä ravinto ne voimat vie...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi