Sinä joka et aloittanut dieettiä nyt tammikuussa...
Miksi? Oletko normaalipainoinen vai etkö koe tarvetta päästä läskeistäsi eroon? Kerro!
Kommentit (81)
Rakastan ruokaa ja ei haittaa olla läski :). T. Nainen 120kg
Olen normaalipainoinen kuten koko elämäni. Joskus pidän 500-800 kalorin päivän ihan omaksi ilokseni.
#5 tiedoksi - voi rakastaa ruokaa ja nauttia herkuista olematta ylipainoinen. Ne ei korreloi mitenkään.
Meil on viel nii paljo herkkuruokia mitkä pitää syödä pois ennen pilaantumista.
Aloitin sen jo syyskuussa. Nyt vähän takapakkia flunssan kourissa, mutta ei se mitään :)
Hoidin laihdutukset (20kg) pois alta 5v sitten, miksi pitäisi joka vuosi jojoilla painon kanssa? Ei ole terveellistä.
Imetän, enkä pidä kauhean terveellisenä laihduttaa imetysaikana (täysimetyksellä laihdutus ei olisi edes onnistunut). Kyllä kai tässä pikkuhiljaa jokunen kilo tippuu. Kymmenisen kiloa jäi raskaudesta.
Syön aina siten, ettei tarvitse erikseen diettailla.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:10"]Miksi? Oletko normaalipainoinen vai etkö koe tarvetta päästä läskeistäsi eroon? Kerro!
[/quote]
Olen normaalipainoinen, dieettini painottuvat huhti-syyskuulle (rantakausi on hyvä tekosyy) mutta ihrat toki vaivaavat ja läskiä saisi mielellään lähteä 4-8kg. Pitänee aloittaa pian, mutta vuodenvaihde ei ole sen kummempi syy kuin esim. joulu- tai helmikuukaan.
Miksi pitäisi aloittaa juuri tammikuussa? Miksi vaikka syyskuu ei käy?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:29"]
Imetän, enkä pidä kauhean terveellisenä laihduttaa imetysaikana (täysimetyksellä laihdutus ei olisi edes onnistunut). Kyllä kai tässä pikkuhiljaa jokunen kilo tippuu. Kymmenisen kiloa jäi raskaudesta.
[/quote]
Miksei imettävä äiti voi syödä järkevästi ja terveellisesti? Ei se maito muodostu suklaasta, pullasta ja sipseistä. Sorry nyt vaan, mutta tuo on tekosyy.
Miks alottaisin laihuttamaan?
Mieluummin teen täydellisen elämänmuutoksen ilman mitään määräaikaisia kitukuureja. Toki, tämmöinen taitaa olla ap:lle utopistinen käsite.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:29"]
[/quote]
Miksei imettävä äiti voi syödä järkevästi ja terveellisesti? Ei se maito muodostu suklaasta, pullasta ja sipseistä. Sorry nyt vaan, mutta tuo on tekosyy.
[/quote]
Miten tuo kirjoittamasi viesti liittyy minuun, siis nuo pullat ja sipsit?
Koska en välitä tippaakaan siitä, etten mahdu (eikä anatomiani mahdollista) nykymaailman "naisihannekuvaan" eli 175cm/48kg/a-kuppi/1m rako reisien välissä. Olen kai sitten tyhmä ja laiska mutta toisaalta uskon tämän "selväpäisyyteni" johtuvan useista raskoista elämänkokemuksista ikähaitarilla 0-35v (nyt olen 39v).
Terv.168cm/70kg/f-kuppi
Dieetit eivät ole hyvä tapa pienentää omaa elopainoa. Pysyvät elämäntapamuutokset ovat.
Olen ihan normaalipainoinen. Dieetin voi aloittaa vaikka helmikuussa jos tarve on.