Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dr Phil:ssä : mikä laihdutuslääke Adderal johon tulee riippuvaiseksi?

Vierailija
27.10.2021 |

Mikä tämmöinen lääke laihduttamiseen on, joka toimii kuin spiidi ja jossa annokset nousee ja tulee riippuvaiseksi?
On kuulemma eniten kysytty ja pyydetty lääke.
Ymmärsinkö oikein että sitä määrätää myös adhd:n takia?
Ihme touhua!
Tavan perhetnäidit narkkaa ja valvoo yökausia pillereissään!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd-lääkkeeksi ja narkolepsiaan se on tarkoitettu. Se on amfetamiinia, sekoitus tavallaan neljästä erilaisesta amfetamiinista.

Vierailija
2/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain, että se on adhd-lääke, jota käytetään myös väärin, siis jonkin sortin huumeena. Eli juuri kuten kirjoitit. Googleta jos haluat lisätietoa.

Vierailija
4/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös esim. Voxra ole myös jotain amfetamiinin tapaista lääkettä?

Vierailija
5/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

De. Phil on niin läski ettei varmaankaan oo käyttäny?

Vierailija
6/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sitä ei mielellään määrätä. Mulla on käytössä Medikinet, josta ei saa kivoja pöhinöitä laisinkaan. Tai adhd-ihmisillähän ne lääkkeet ei muutenkaan toimi kuten spiidi vaan päinvastoin hidastavat toimintaa. Adhd on kuin olisi aina spiidipäissään.

Vierailija
7/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö on siis palattu taas takaisin amfetamiinin käyttämiseen laihdutuslääkkeenä. Joskus aiemminhan se oli ihan luottolääke tuohon, mutta lopetettiin sitten, kun oli hengenvaarallista.

Vierailija
8/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on amfetamiinia. Siinä on d-isomeeria n. 3/4 ja l-isomeeria 1/4, kun tavallisessa amfetamiinissa on puolet ja puolet.

Vierailija
9/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä tässä sylettää tämä, että käyttäjät (usa:ssa) on lähiöissään sauhuavia rouvia, jotka muka huolehtivat painostaan, vaikka oikeasti annokset nousee ja ne on oikeesti vaan ihan vauhdissa.

Ja senverran itse kokeillut että tiedän että joku viikonlopun juhlimsrn jälkeen olotila onaivsn karmea ja masentunut.

Joten siksi ne ei sitä lopeta. Ja omat, hienot lääkärit vaan kirjoittaa lisää.

Eli huume-ongelma naamioituna hienompiin kääreisiin.

Vierailija
10/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaikuttava aine bupropioni. En koskaan opi ymmärtämään teitä, jotka ette tarkista itse mitään, vaan kyselette ja oletatte.

Vierailija
11/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa elokuva Unelmien Sielunmessu. Siinä kuvaillaan millaista on laihduttaa amfetamiinilla.

Vierailija
12/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaikuttava aine bupropioni. En koskaan opi ymmärtämään teitä, jotka ette tarkista itse mitään, vaan kyselette ja oletatte.

No sori vaan, kyllä olen lukenut tuollaisesta enkä väittänyt sen olevan juuri amfetamiinia vaan sen tapaista. Wikipediassakin lukee, että sitä on sanottu ”köyhän miehen kokaiiniksi”.

Vierailija
13/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä käytetään tosiaan paljon amfetamiinijohdannaisia laihdutukseen.

Vierailija
14/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sillä laihtuu, kun olo on vahva ja upea eikä ole nälkä!

Mutta sitten: lihoo pijaba takaisin, masentuu, kaikki pskaa, mikään ei ole mitään.

Vierailija
15/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sori vaan, kyllä olen lukenut tuollaisesta enkä väittänyt sen olevan juuri amfetamiinia vaan sen tapaista. Wikipediassakin lukee, että sitä on sanottu ”köyhän miehen kokaiiniksi”.

Kokaiini ja amfetamiini eivät ole sama asia, kun puhutaan laadukkaasta tuotteesta, eikä katutason rotanmyrkystä mistä ei tiedä mitä sisältää.

Vierailija
16/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin concertaa jokunen vuosi sitten, verrattavissa adderaliin ja käytetään myös adhd:hen.

Mulle tuli mahtavat euforiat ja jäin koukkuun kerta laakista. Concerta määrättiin mulle add-oireiluuni, mutta siitä tuli todella pahat sivuoireet ja jätin sen loppujen lopuksi pois.

Se tunne kun ei enää saanut niitä euforioita ja intopuuskia, oli ihan hirveä. Masennuin aika pahasti, mutta nyt olen jo useamman vuoden ollut ilman ja voin ihan hyvin.

Vierailija
17/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokaiini ja amfetamiini eivät ole sama asia, kun puhutaan laadukkaasta tuotteesta, eikä katutason rotanmyrkystä mistä ei tiedä mitä sisältää.

No nussi vaan pilkkua😂 Piristävä huume joka tapauksessa.

Vierailija
18/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla suomessakin laihdutettiin ennen, eikä se mitään vaarallista ollut. Nyt on vain vallassa, että kielletään kaikki.

Vierailija
19/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on useaa eri amfetaaminisuoloa, esim. dekstroamfetamiinia. Suomessa ei taida juuri vastaavaa tuotetta olla markkinoilla mutta meillä on myös amfetamiinijohdannaisia kyllä adhd-lääkkeinä. Esim.  Elvanse on tällainen ja on ihan yleinen. Elvanse ei ole euforisoiva lääke (eipä kai Adderallkaan pahemmin?)  mutta kaippa sekin saattaa toimia laihdutusläkkeenä.

Kyllä modafiliinikin toimii laihdutuslääkkeenä ihan hyvin (vaimentaa selvästi näläntunnetta) ja sitä on melko helppo tilata netin kautta Suomeenkin eikä sitä ole luokiteltu huumaavaksi lääkkeeksi. On myös stimulantti. Mm. astronautit käyttävät tätä.

Vierailija
20/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nussi vaan pilkkua😂 Piristävä huume joka tapauksessa.

Hieno argumentti, kun ei itse selvästi tiedä mistä puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi