Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä laite :D

Vierailija
2/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui miten kamala uutinen! :o Mitä se sua haittaa jos jollain on Applen laite? Pysy sä niissä Samsungeissa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ei Yhdysvalloissa oltaisi yhtään kannetta tehty... Apple <3

Vierailija
4/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:14"]No hui miten kamala uutinen! :o Mitä se sua haittaa jos jollain on Applen laite? Pysy sä niissä Samsungeissa vaan.
[/quote]

Ei muuta kuin on vaan paska tuo Apple. Ei se mua haittaakaan, vaan naurattaa tuollainen vanhalla maineellaan, mutta kehityksessä jälkeen jäänyt laite.

Vierailija
5/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:15"]Mistähän ei Yhdysvalloissa oltaisi yhtään kannetta tehty... Apple <3
[/quote]

Mutta olet kuitenkin huomannut et muistia menee, heh.

Vierailija
6/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah!

Vierailija
7/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole  kyllä vielä monta vuotta älypuhelinta käytettyänikään tajunnut, mihin puhelimessa tarvisi jotain valtavaa tallennustilaa. Eikö muut ihmiset jaksa ikinä siirtää vanhoja kuvia pois puhelimelta esim. tietokoneelle (varsinkin iphone + mac yhdistelmällä menee automaattisesti icloudin kautta)? Vai lataatteko te puhelimen täyteen musiikkia, ettekä käytä spotifyä? Mihin ihmeeseen se muisti oikein menee?

Olen siis ihan tosissani pohtinut tätä eli kertokaa te 64-128 Gt:n muistia tarvitsevat mulle tämä.

t. eräs, jolla ei ole koskaan edes 16Gt:n muisti mennyt lähellekään täyteen.

Vierailija
8/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastelloo vanhoolla maeneellaan koko hömppä laete :/

Vierailija
9/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Macbook Air, eikä ole ollut ongelmia tallennustilan riittävyyden kanssa. En myöskään käytä iCloudia, ei ole tarvetta.

Että sinänsä minua ei liikuta pätkääkään mitä USA:ssa oikeuteen vievät.

Vierailija
10/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:20"]Mä en ole  kyllä vielä monta vuotta älypuhelinta käytettyänikään tajunnut, mihin puhelimessa tarvisi jotain valtavaa tallennustilaa. Eikö muut ihmiset jaksa ikinä siirtää vanhoja kuvia pois puhelimelta esim. tietokoneelle (varsinkin iphone + mac yhdistelmällä menee automaattisesti icloudin kautta)? Vai lataatteko te puhelimen täyteen musiikkia, ettekä käytä spotifyä? Mihin ihmeeseen se muisti oikein menee?

Olen siis ihan tosissani pohtinut tätä eli kertokaa te 64-128 Gt:n muistia tarvitsevat mulle tämä.

[/quote]

Tarvii tai ei niin ei kuulu viedä muistia tuossa määrin ja että tilanne korjataan ostattamalla pilvee.

Suunnittelussa jokin mennyt perustavalla tavalla puihin ja tulee näkymään puhelimessa muutenkin.

Vierailija
11/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ostakaa pilvee! Hoi Applelaiset

Vierailija
12/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:22"]Minulla on Macbook Air, eikä ole ollut ongelmia tallennustilan riittävyyden kanssa. En myöskään käytä iCloudia, ei ole tarvetta.

Että sinänsä minua ei liikuta pätkääkään mitä USA:ssa oikeuteen vievät.
[/quote]

Voipi tulla. Vai meinaatko et puhelimen ongelmat ei koske sua, heh.

Vierailija
13/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:20"]

Mä en ole  kyllä vielä monta vuotta älypuhelinta käytettyänikään tajunnut, mihin puhelimessa tarvisi jotain valtavaa tallennustilaa. Eikö muut ihmiset jaksa ikinä siirtää vanhoja kuvia pois puhelimelta esim. tietokoneelle (varsinkin iphone + mac yhdistelmällä menee automaattisesti icloudin kautta)? Vai lataatteko te puhelimen täyteen musiikkia, ettekä käytä spotifyä? Mihin ihmeeseen se muisti oikein menee?

[/quote]

Samaa olen ihmetellyt.

iPhonessani on muistia 64 GB (puhelin oli tarjouksessa vain tuolla muistikoolla joten otin sen), kuvia ehkä joku kolmisen kymmentä ja yksi pieni video. Musiikkia yksi levyllinen.

Jos oikein kuvaamaan alan, kuvaan mieluummin ihan kunnon järkkärillä. Nuo kuvat onkin lähinnä sellaisia kavereille/sisaruksile lähetettyjä pikaräpsyjä "näyttääkö nuo koiran haava tikkeineen ok:lta?", "tällainen se kello oli josta puhuin" etc. Jos kuvaan tuota enemmän, otan järkkärin käyttööni. Samaten musiikkia tykkään enemmän kuunnella iPodilla, se kun on niin pieni ja kätevä. Kivempi ottaa lenkille mukaan kuin puhelin.

Vierailija
14/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:22"]Minulla on Macbook Air, eikä ole ollut ongelmia tallennustilan riittävyyden kanssa. En myöskään käytä iCloudia, ei ole tarvetta. Että sinänsä minua ei liikuta pätkääkään mitä USA:ssa oikeuteen vievät. [/quote] Voipi tulla. Vai meinaatko et puhelimen ongelmat ei koske sua, heh.

[/quote]

Ei koske. 

Vierailija
15/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes 50v mummo ja kännykän takana omenan kuva eli taitaa olla ap:n tarkoittama laite. Laatikosta tuon otin käyttöön kun 10v vanha känny hajosi. Varmaan joku lapseni on tuon hylännyt laatikon pohjalle mutta minulla toimii ihan hyvin. Saan soitettua ja vietiteltyä, tarviiko sitä kännykällä muuta tehdä?

Vierailija
16/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa repikää siitä!

Vierailija
17/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:22"]Minulla on Macbook Air, eikä ole ollut ongelmia tallennustilan riittävyyden kanssa. En myöskään käytä iCloudia, ei ole tarvetta. Että sinänsä minua ei liikuta pätkääkään mitä USA:ssa oikeuteen vievät. [/quote] Voipi tulla. Vai meinaatko et puhelimen ongelmat ei koske sua, heh.

[/quote]

Ei koske. 
[/quote]

Eikö sua ole jo kusettettu, kun olet langennut harhaanjohtavaan mainokseen ja ostoon.

Vierailija
18/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applukkalaiset ostakaa nyt vähä..

Vierailija
19/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan halua lapsityövoimalla tehtyjä ylihintaisia käyttäjäkahleita?

Vierailija
20/29 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:14"]No hui miten kamala uutinen! :o Mitä se sua haittaa jos jollain on Applen laite? Pysy sä niissä Samsungeissa vaan.
[/quote]

Noh, Samsungilla ei ole tarvetta kusettaa asiakkaitaan. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä