Oletko laskenut suklaakalenterisi kalorit?
YLLÄTYT, mikä määrä turhia kaloreita siitä tulee...pala palalta 24 päivän aikana...!
Kommentit (16)
Ei taida pelkkä kalenteri ketään lihottaa, syyllistä voit etsiä ruokavaliosi muilta osa-alueilta
kuka aikuinen ihminen itselleen ostaa suklaakalenterin?
En nyt erityisemmin laskenut, koska nuo kalorimäärät tulevat ihan selkärangasta. Suklaata siinä on noin 100g eli kilokaloreina noin 550. Hui kauhistus.
Jos syö vaan yhden kalenterin sisällön joulukuun aikana, niin kalorit eivät ole mikään ongelma. Eri asia, jos mättäisi kalenterin päivässä ja vielä muuta päälle.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:05"]
kuka aikuinen ihminen itselleen ostaa suklaakalenterin?
[/quote]
Minä! Kun en löytänyt kivaa kuvakalenteria. Olen tosin lapseton
Toiset laskee maanisena kaloreita purkasta ja hammastahnasta...tosi hyödyllistä
3 kaloria siinä on, laskin aivan itse eilen... *laulaa*
Turhia kaloreita? Minun tietääkseni energiaa tarvitaan elämiseen. Elämä on aika kurjaa jos kaikki suklaa ja muut herkut ovat aina väärin ja turhaa.
No voi hellanlettas :D Ja kuka aikuinen niitä pahoja suklaita syö. Minä ainakin syön hyvää tummaa suklaata levystä.
En ole, eikä ole tarvis lukea. Ei kukaan siitä yhdestä suklaapalasta joka päivä liho muodottomaksi palleroksi kuitenkaan.
Yhdessä palassa on kaloreita 9 :-) eli koko kalenterissa 216.
Itselläni on Lindtin kalenteri ja laskenpa kalorit illalla
No lol. Kalenteri kestää 24 päivää, jonka aikana saat siitä _yhteensä_ energiaa n 300kcal. Sen kuluttaa normaalisti kävelemällä jo silloin ekana päivänä. Että kauhistelepa vielä
Yksi pala per päivässä on kuin pieru saharassa muiden kalorien kanssa. Vai mässytätkö sinä kalenterin per päivä?
Mä itseasiassa yllätyin miten vähän niitä tulee, kun just yksi päivä sieltä takaa niitä tietoja huvikseni tutkin. Eihän se loppujenlopuksi paina juuri mitään.
Fazerin kalenterissa 166 g suklaata (n. 6,9 g per päivä) = 860 kcal. Ei mikään pieni määrä, vaikkei tästä tietenkään lihokaan, jos liikkuu. Mutta näin huomaamatta ne "pienet" kalorit tulee vedettyä kurkusta alas. :)