Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmatta kertaa naimisiin! :)

Vierailija
03.01.2015 |

Rakas mieheni kosi! :) Olen menossa kolmatta kertaa naimisiin. 

Mikä useampaa kertaa avioitumisessa/avioituvissa ärsyttää? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:49"]

Miksi aina pitää mennä naimisiin? Varsinkin jos on jo useamman kerran epäonnistunut. Seurustella voi muutenkin. Kolmatta kertaa naimisissa antaa kyllä tietyn mielikuvan ihmisestä.

[/quote]

Onko toisen kuolemakin mielestäsi epäonnistuminen? Miten sen voisi estää - kerropa meille muillekin.

[/quote]

Miksi pitää mennä naimisiin? Kerropa muillekin.

[/quote]

Koska monelle se merkitsee todellista sitoutumista - toisin kuin avoliitto. Onko sinun jotenkin vaikeaa käsittää sitä? Myös juridisista syistä on helpompi olla naimisissa monessa tilanteessa. Suosittelen sinulle hieman lisäoppia yleissivistävissä aineissa.

[/quote]

Niin ja siitä avioliitosta pääsee eroon ihan yksipuolisella avioerohakemuksella. Ei sen sitovampaa kuin avoliittokaan, etenkin kun nykyisin tehdään avioehdot.

Vierailija
22/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:03"]

Miksi aina pitää mennä naimisiin? Varsinkin jos on jo useamman kerran epäonnistunut. Seurustella voi muutenkin. Kolmatta kertaa naimisissa antaa kyllä tietyn mielikuvan ihmisestä.

[/quote]

Onko toisen kuolemakin mielestäsi epäonnistuminen? Miten sen voisi estää - kerropa meille muillekin.

[/quote]

[/quote]

Etkö osannutkaan vastata miten toisen kuoleman ja siten (sinun mukaasi) epäonnistumisen voisi estää?

[/quote]

Sinulta on jo siis kaksi aviomiestä kuollut? Aikamoinen musta leski olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo hövelistä alemman sosiaaliluokan ihmisestä, yksinkertaisesta tapauksesta.

Ei kukaan oikeasti fiksu mee kolmatta kertaa naimisiin elämässään.

2 naimakauppaa vielä ymmärrän mutta 3 en. Noloa. Mut onneks en ees tunne tällasia ihmisiä.

Vierailija
24/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko etseit pappia, joka suostuisi vihkimään?

Vierailija
25/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun aviomies kuolisi... ja löytäisin uuden miehen joskus, en kokisi enää tarpeelliseksi mennä edes toista kertaa naimisiin. Minkä ihmeen takia menisin..eikö yksikin avioliitto jo riitä? Mitä se muuttaa?

Se on kun joidenkin on pakko vääntää ne kakarat 20-vuotiaana ja mennä naimisiin niin sitten.tämä väki juuri ehtii menemään naimisiin ja eroomaan monet kerrat.

Vierailija
26/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]

On minusta. Miksi pitäisi estää?

Vierailija
27/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteistanne. :) Hyvä että aihe herättää keskustelua. Sellainen ajatus tähän väliin, että tuleva aviomieheni haluaa jonkunlaiset juhlat järjestää, koska hän ei ole ikinä ollut naimisissa. Minulle sopisi parhaiten karata naimisiin kaikessa hiljaisuudessa ilman juhlia, mutta en tietenkään tahdo evätä mieheltäni hänen toivomiaan häitä. Isoja prinsessahäitä tosin ei ole luvassa eikä huntua tai kirkkoa.

Lahjalistaa ja isoja häitä kalliine lahjoineen minulla ei tosin ole ikinä ollut, vaan kaksi edellistäkin kertaa olivat käynnit maistraatissa lähimpien kesken. Minun elämäni nyt vain meni näin. 

Jotkut kysyivät miksi mennä naimisiin. Minä menen siksi, että haluan viettää loppuelämäni miehen kanssa, rakastan häntä, haluan olla hänen laillinen puolisonsa ja tahdomme jakaa yhteisen elämän myös juridisesti. Nykyään monet myös tekevät lapsia avoliittoon, mutta minulle itselleni tuntuu oikeammalta järjestys naimisiin - lapsia. En tuomitse avoliittoon lapsia tekeviä. Minä vain koen tämän turvallisemmaksi näin ja olen todella iloinen siitä, että tuleva mieheni haluaa minusta vaimonsa ja tulevien lastensa äidin.

Minusta itsestänikin tuntuu vähän nololta mennä kolmatta kertaa naimisiin, mutta haluan myös elää periaatteideni mukaista elämää ja heittää menneisyyden surun ja menetyksen taakseni. Menneisyys ei saa pilata nykyhetkeä vaan se on voimavara. 

Aloittaja :)

Vierailija
28/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli neljä kertaa naimisissa ja lapsia joka liitosta. Voitte vaan kuvitella, mikä eksien ja nyksien ja sun-mun-lasten sotku mun elämässä on kun olen itse viimeisestä liitosta puhumattakaan niistä riidoista jotka tuli isän kuoleman jälkeen vähäisestä jäljellejääneestä omaisuudesta. Ei naurata yhtään. :=(((

Vierailija
29/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja miten mustavalkoista porukkaa tähän ketjuun kirjoittelee! Kyllä se elämä kuulkaa vielä voi teitäkin opettaa ja huomaatte että asioilla on monta puolta. Ilmeisesti monella käsitys avioliitosta ja naimisiinmenosta on kovasti saanut vaikutteita seiskajulkkisten elämästä kun uutta avioliittoa pidetään automaattisesti merkkinä huonosta ihmisestä ja holtittomasta elämästä. Mutta kuten sanottua, ehkäpä tekin vielä opitte näkemään muutakin kuin mustaa ja valkoista. Toivon ainakin niin, ihan itsennekin takia.

Vierailija
30/35 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:12"]

Luoja miten mustavalkoista porukkaa tähän ketjuun kirjoittelee! Kyllä se elämä kuulkaa vielä voi teitäkin opettaa ja huomaatte että asioilla on monta puolta. Ilmeisesti monella käsitys avioliitosta ja naimisiinmenosta on kovasti saanut vaikutteita seiskajulkkisten elämästä kun uutta avioliittoa pidetään automaattisesti merkkinä huonosta ihmisestä ja holtittomasta elämästä. Mutta kuten sanottua, ehkäpä tekin vielä opitte näkemään muutakin kuin mustaa ja valkoista. Toivon ainakin niin, ihan itsennekin takia.

[/quote]

Olen samoilla linjoilla. Elämä kulkee kaikilla erilaista polkua, ja ikäviäkin asioita siihen sisältyy. Kannattaa nauttia siitä mitä on, ja elää täysillä! Kaiken voi menettää vaikka silmän räpäyksessä.

Vierailija
31/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Mä tiän yhen mimmin joka syntynyt 1980 niin hän on menossa kolmatta kertaa naimisiin. Hääjuhlakin on ollut joka krt. Oli kuulemma ollut hiljattain valitsemassa hääkakkua.... Itse en enää mitään juhlia pitäisi vaan kaikessa hiljaisuudessa vihille.

Vierailija
32/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:02"]

Koska monelle se merkitsee todellista sitoutumista - toisin kuin avoliitto. Onko sinun jotenkin vaikeaa käsittää sitä? Myös juridisista syistä on helpompi olla naimisissa monessa tilanteessa. Suosittelen sinulle hieman lisäoppia yleissivistävissä aineissa.

Niin ja siitä avioliitosta pääsee eroon ihan yksipuolisella avioerohakemuksella. Ei sen sitovampaa kuin avoliittokaan, etenkin kun nykyisin tehdään avioehdot.

Ihmiset varmaan jakautuvat eri leireihin tuon avioliittoon sitoutumisen suhteen. Joillekin avioliitto merkitsee lupausta olla yhdessä vaikka tulisi suuriakin erimielisyyksiä, eikä suhde olisi enää hyvä. Toisille avioliitto on toistaiseksi voimassa, kunnes sille ei ole enää perusteita.

Vierailija
33/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kolmatta kertaa naimisissa ja olen 37. Minun kohdalla ei ole muuta vaihtoehtoa kun mennä naimisiin kun uskonto kieltää avosuhteen sekä myös esiaviollisen seksin kuten myös eron muista kun hyvin painavista syistä. Kannan silti siitä suurta häpeää etten ole onnistunut tällä saralla.

Vierailija
34/35 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispahan kiva kuulla, miten menee tällä hetkellä.

Vierailija
35/35 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pesee! :)

Ei menty naimisiin miehen kanssa. Erosimme n. 8 kk sen jälkeen kun hän oli kosinut. Suhde eteni tuolloin hyvin nopeasti, ja aloin nähdä miehen todellista luonnetta hyvinkin pian kihlauduttuamme. En mene niiden suhteen yksityiskohtiin, mutta oli erittäin hyvä etten tätä miestä nainut. Se oli kylläkin iso isku minulle henkisesti.

En ole muuten edelleenkään mennyt kolmatta kertaa naimisiin, mutta elämä menee ihan mukavasti siltikin. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä