Onko muka mun miesmaku niin outo?
Kommentti mitä saan eniten naispuolisilta tutuilta ja ystäviltä on " No hyi sulla on outo miesmaku"
Pidän eniten laihoista miehistä enkä tarkoita lihaksikkaita vaan siis oikeesti sellasta että luut näkyy.
Rokkarit yleensä myös viehättää.Meikkaavat miehet ja tatuoinnit!
Minua ei yleensä viehetä kaljut yleensä.Hiukset olkapäille on mielestäni parhaat.
Mielestäni hyvännäköisiä julkkismiehiä on Jonne aaron (ennen),Sir Christus,Till Lindemann yms..
http://i3.bebo.com/021/9/large/2007/07/14/23/2587992533a4975124412l.jpg
http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/173/4/f/Cory_La_Quay_by_Cuban_Cupcake.jpg
Saan myös usein kuulla kuinka tykkään narkkarin näköisistä miehistä :DD Kohtalon tovereita?
Onks tää nyt niin outoo ?
Kommentit (71)
Makunsa kullakin, ei kukaan voi sanoa että sulla on outo maku. Ihan yhtä lailla sun mielestä voi jonkun toisen miesmaku olla outo jos tykkää esim kaljuista lihaskimpuista. Turha makuasioista on kiistellä. Itseäni ei kuvailemasi miehet viehättäisi lainkaan, mutta mikä minä olen sinun makua arvostelemaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 05:50"]
Tollasesta miesmausta ei vaan pidetä niin kovaa meteliä. Näihinkin asioihin kun on olemassa "standardi", jonka mukaan kaikkien mielestä mikko leppilampi on seksikäs. Mutta eihän se tietenkään niin mene. . Ei sun miesmaku ihan outokaan voi olla. Sen voi päätellä siitä, että noita sun kuvailemia tyyppejä on vaikka kuinka paljon, ja jokuhan niistäkin aina tykkää.
[/quote]
Kiitos tästä! Oon ite ollu aina sitä mieltä et mua ei viähätä juuri nää "kaikkien naisien unelmat" vaikka ny Brad Pitt,David Beckham ja Channing Tatum.En tiiä mikä siinä on mut ei oo vaa ikinä kiinnostanu :D
AP
Täällä kohtalotoveri. :)
Just Jonne Aaron tosi hyvännäkönen, muita esim. Tom Neuwirth (Conchitana toki myös, mutta eihän me naisista puhuttu :D).
Tosin silmää miellyttää joskus myös nämä "kaikkien naisien unelmat", kuten ilmaisit.
No mun mielestä sulla ei ole outo maku, mutta miten toi Till Lindemann istuu sun kriteereihin? Eihän se ole laiha vaan nimenomaan lihaksikas ja iso, eikä sillä ole pitkät hiukset.
Jos pidät anorektiaa sairastavista miehistä ,joilla on lisäksi monia muitakin ongelmia, kuten Jonne Aaron nuorempana, niin totta kai miesmakusi on sairas.
Aivan kuten on sairasta ihailla luurangon laihoja ja anorektisia nuoria mallinaisia. 41v m
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 06:27"]
Jos pidät anorektiaa sairastavista miehistä ,joilla on lisäksi monia muitakin ongelmia, kuten Jonne Aaron nuorempana, niin totta kai miesmakusi on sairas.
Aivan kuten on sairasta ihailla luurangon laihoja ja anorektisia nuoria mallinaisia. 41v m
[/quote]
...anoreksiaa...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 06:28"]
[/quote]
...anoreksiaa...
[/quote]
Korjasin siis itse... ...ttu tätä säheltämistä, sorry. 41v m
[/quote]
Saiskohan kysyy et mitä ongelmia Jonne Aaronilla oli nuorempana? Eihän se sitä paitti sairasta anoreksiaa kuulemma laihimmillaan painodeksi 18
Mun "ihannemies" nuorena oli Sid Vicious ja ihastuin aina sellaisiin orvon oloisiin söpöliineihin =D
Aviomieheni on kyllä sitten ihan eri planeetalta...
[/quote]
Miten niin sairasta? Onko sulla esimerkkiä nuoresta mallinaisesta, jonka ihaileminen on sairasta? Entä vanhemmat mallinaiset? Onko sairasta ihailla Suvi Koposta tai Heidi Klumia?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 06:35"]
[/quote]
Saiskohan kysyy et mitä ongelmia Jonne Aaronilla oli nuorempana? Eihän se sitä paitti sairasta anoreksiaa kuulemma laihimmillaan painodeksi 18
[/quote]
Masennusta, huumeita...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:09"]
[/quote]
[/quote]
Masennusta, huumeita...
[/quote]
Jonnehan käytti vaan alkoholia
Sir Christus käytti huumeita
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 07:09"]
[/quote]
[/quote]
Masennusta, huumeita...
[/quote]
koska se on masennuksest körsinyyy?
Mä luulen että rokkikukko viehättää, eli jos noilta kundeilta riisuttas rokkiasenne pois ja ne olisi vain joku vesa naapuritalosta, joka kuuntelee sukkahousurokkia niin et viehättysi niin paljoa.
Itsekään en viehäty sliipatuista vävyunelmista, vaan tietty rosoisuus ja "pahapoikamaisuua" viehättää. Eli loppupeleissä kiinnostus ei iity vain ulkoiseen olemukseen vaan asenteeseen sen takana.
Mikko Leppilampi ei iske juontaessaan tanssii tähtien kanssa, mutta kun laskettelurinteessä törmäsin rentoon olemukseen, parransänkeen ja huolettomuuteen niin johan iski ja sai sukat pyörimään.
Jos riviin laitettas aatamin asuisia miehiä hintelästä rokkarista bodaajiin niin suurin osa varmasti mieltys jonnekin keskivälille. Kun puettas aatteisiin perustuvat vaatteet päälle, hajontaa tulisi enemmän.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 09:21"]
.
[/quote]
,
Pidän kauniista miehistä myös, mutta en tuontyylisistä. Jonne Aaron on aina ollut minun mielestäni jotenkin vastenmielinen.
Pidän samanlaisista miehistä ja mulleki on kommentoitu samalla lailla, erityisesti juuri tuosta hoikkuudesta. :D Hassuja... :) Jääpähän meille enemmän valinnan varaa, kun ei muille kelpaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:58"]
Pidän samanlaisista miehistä ja mulleki on kommentoitu samalla lailla, erityisesti juuri tuosta hoikkuudesta. :D Hassuja... :) Jääpähän meille enemmän valinnan varaa, kun ei muille kelpaa. ;)
[/quote]
Hyvä etten sentään ole ainoa!
Jep ei sitten tartte pelätä ainakaan että kaverit yrittäis niitä pokata,"kun ne on niin ällöttäviä" :-D
AP
Tollasesta miesmausta ei vaan pidetä niin kovaa meteliä. Näihinkin asioihin kun on olemassa "standardi", jonka mukaan kaikkien mielestä mikko leppilampi on seksikäs. Mutta eihän se tietenkään niin mene.
.
Ei sun miesmaku ihan outokaan voi olla. Sen voi päätellä siitä, että noita sun kuvailemia tyyppejä on vaikka kuinka paljon, ja jokuhan niistäkin aina tykkää.