Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä silikoneissa kiihottaa miehiä?

Vierailija
03.01.2015 |

Tiedän, että on olemassa joukko miehiä, jotka kiihottuvat nimenomaan silikonirinnoista. Rintojen tulee olla isot ja niistä tulee heti nähdä, että ne ovat silikonia. Silikonit eivät itseäni sinänsä haittaa seksuaalisessa mielessä, jos ne vain menevät aidosta. Minusta kiihottavaa on nimenomaan aitojen isojen rintojen tietynlainen pehmeys ja luonnollinen "roikkuminen". Selkeät silikonirinnat näyttävät mielestäni ihan hirveiltä. Niissä ei ole enää mitään seksuaalista. Jotkut niistä kuitenkin tykkäävät. Koska täällä miehiä kuitenkin on liikkeellä, niin haluaisin kuulla, että mistä tämä silikonifetissi on peräisin ja mikä niissä silikonirinnoissa kiihottaa. Mikä asia taas tekee aidoista rinnoista epäkiihottavat?

Ymmärrän, että ihmisillä on eri maku, mutta tämä asia on minua jotenkin ihmetyttänyt.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat "täydellisen" muotoiset

Vierailija
102/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:23"]

[/quote]

Mutta eihän oikea rinta ole pyöreä kuin pallo. Huonoissa silikonirinnoissa yleensä korostuu juuri tuo yläosa, joka on liian pyöreä ollakseen aito. Mutta kiitos vastauksesta. Nyt ehkä ymmärrän, mikä niissä kiihottaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:23"]

[/quote]

Mutta eihän oikea rinta ole pyöreä kuin pallo. Huonoissa silikonirinnoissa yleensä korostuu juuri tuo yläosa, joka on liian pyöreä ollakseen aito. Mutta kiitos vastauksesta. Nyt ehkä ymmärrän, mikä niissä kiihottaa :)
[/quote]
Sentakia käytinkin " "

Vierailija
104/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:23"]Ne ovat "täydellisen" muotoiset
[/quote]
En tiennytkään että tissien kuuluu näyttää palloilta
[/quote]

Pallon muotoiset? Missä niin sanottiin? Huomaa, että olet nainen kuka tekee typeriä johtopäätöksiä.

Vierailija
105/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:23"]

[/quote]

[/quote]

Aijaa. Minulla vaan on pyöreät rinnat, vaikka ovat täysin luomut.
[/quote]

Sama! Vaikka olenkin pienirintainen.

Vierailija
106/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Huomaa muuten, että riipputissit ovat alapeukuttaneet.

Vierailija
107/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:20"]

Tiedän, että on olemassa joukko miehiä, jotka kiihottuvat nimenomaan silikonirinnoista.

[/quote]

Ne kiinnostaa oikeasti vain muovipervoja, sellaisia miehiä jotka kiihottuu pelkästään jo siitä kun pääsevät runkuttelemaan marketin muovikassin kanssa.

Sillä kuka normaali mies haluaa naisen joka tunkenut ongelmajätemuovia ihonsa alle???

Vierailija
108/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikoni kiinnostaa lähinnä amis-remppamiehiä. se kun toimii hyvin kesämökin saunatilojen eristeenä.

Vierailija
109/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, en halua että kukaan mies pitäisi minua "pelkkänä muovitissinä". Haluan että minua arvostetaan naisena ja äitinä.

Vierailija
110/116 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:14"] Miestä kiihottaa vähä-älyinen ja alistuva bimbo.  [/quote] Jos nainen haluaa laittaa silikonit koska hänen omat rintansa on tyhjät nahkapussit, niin onko hän automaattisesti vähä-älyinen? Ulkonäön parantaminen on siis vähä-älyistä, eli meikkaaminen on myös vähä-älyisten hommaa. [/quote] Vähä-älyistä on laittaa kehon sisälle semmoista ainetta mikä sinne ei kuulu. Vähä-älyistä on ottaa terveydellisiä riskejä vain että olisi pantavemman näköinen miesten silmissä.  [/quote] Ahaa. Eli tuolla logiikalla minäkin olen vähä-älyinen koska minulla on kierrukka.

[/quote]

Vertaa kierukan ja silikonirintojen riskejä keskenään, ja päättele uudestaan. 
[/quote]

Tässä ei ollutkaan siitä kysymys, vaan siitä että kehon sisällä on vieras aine.

Vierailija
111/116 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sama! Vaikka olenkin pienirintainen.
[/quote]

Teillä laudoilla tuo mahdollista.

Vierailija
112/116 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "tissimies", mutta silikonirintaiset naiset puistattavat. Hyi helvetti, että voi olla ajatusmaailma sekaisin, jos tarttee itseensä selllaiset tunkea. Rintasyöpäpotilaat tai täysin rinnattomat naiset, jotka saavat itselleen edes pienet rinnat silikonilla ymmärrän.

Vierailija
113/116 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni ei edes tunnista silkkareita, ei edes miehet jotka ne näkee ilman paitaa ja koskeekin :D saati sitten, et ne tunnistais vaatteet päällä silkkareiks. Silkkareitakin on eri kovuuksia ja malleja. Niitä on myös pisaramallisia, ja pyöreissä yläreuna laitetaan lihaksen alle, ettei ole niin silmiinpistävän pyöreä. Ja kyllä, tykkään et miehet tykkää ja tykkään niistä myös itse. Ja tykkään, ettei tarvi pitää megamega push up -rintsikoita, joissa tissit tulee kaupan päälle. Ja on niitä övereitäkin mut monia ei edes tunnista. Ja tykkääkö joku juuri sen silikonin takia vai nimenomaan koon ja muodon?

Vierailija
114/116 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:16"]

Olen "tissimies", mutta silikonirintaiset naiset puistattavat. Hyi helvetti, että voi olla ajatusmaailma sekaisin, jos tarttee itseensä selllaiset tunkea. Rintasyöpäpotilaat tai täysin rinnattomat naiset, jotka saavat itselleen edes pienet rinnat silikonilla ymmärrän.

[/quote]

Ihan varmasti puistauttaa.

Jos sun edessä levittelisi vaginaansa 20v pamela anderson, niin olisit ihan varmasti sitä mieltä, että hyi helvetti ihan puistauttaa... :D

Vierailija
115/116 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän linjan silikonifetisisti tässä moro. Vastauksia kysymykseen on yhtä monta kuin on miehiä, koska miehetkään eivät ole mikään homogeeninen ryhmä, jossa kaikki ajattelevat samoin. Tässä omia näkemyksiäni ja havaintojani siitä, mikä silikoneissa joitain muita miehiä innostaa.

Itse olen pitänyt isoista tisseistä ja etenkin silikoneista niin kauan kuin muistan seksuaalisista asioista välittäneeni. Perimmäistä syytä on hankala selittää kuten fetissien kohdalla usein on. Juuri silikoneissa itseäni kiihottavat ainakin nämä seikat:

- "Täydellinen" muoto. Luomut ovat harvoin niin symmetriset ja muodoltaan yhtenevät kuin silikonit. Eräs silikonifetissifoorumi on jopa nimeltään theperfectboobs.net. Tiedän kyllä, että joskus myös luomut voivat olla todella pyöreät, kiinteät ja symmetriset.

- Koko. Isot tissit nyt vaan kiihottavat. Hoikka nainen, jolla on ihan vähän 'liian' isot rinnat... Mmmm.

- Psykologiset puolet: se, että nainen on halunnut tehdä itsestään seksikkäämmän. Periaatteessa ihan sama asia kuin mikä tahansa laittautuminen (tukka, meikki, vaatteet, asusteet). Se, että nainen haluaa tehdä rinnoistaan suuremmat (ja Suuremmat, ja SUUREMMAT, tissienkasvufetissi nääs ;) ) on vain jotenkin tuhmaa. Itse en niinkään välitä siitä fetissin osa-alueesta, jossa kiksit saadaan naisen bimboudesta ja miellyttämishalusta ja alistamisesta, mutta tästäkin pitäviä on (muistakaa taas, että miehiä ja heidän makujaan on moneen lähtöön). Älykäs ja itsevarma nainen, joka itsekin nauttii omasta seksikkyydestään, miellyttää minua eniten, silloin voi pieni tahallinen bimboilukin olla mukavaa. Ja kyllä, moni itselleen silikonit hankkiva nainen on älykäs ja itsevarma. Hän vain saattaa esim. haluta ilmaista seksuaalisuuttaan mm. tällä tavoin.

Kannattaa muistaa, että silikoneja on monenlaista sorttia. Luonnollisen näköiset huijaavat luomufaniakin. Jotkut taas nimenomaan haluavat "feikin" näköiset, piukeat silarit. Tämä on jopa jonkinlainen muoti-ilmiö nuorilla naisilla, rinnat voivat olla statussymboli samalla tavalla kuin Bemari westendiläiselle. Näitä todella kiinteitä pallosilikonejakin on sitten eri sorttisia, mihin vaikuttavat implantin materiaali, muoto, täyttöaste, sijoituskohta, implanttitaskun muotoilu ja muut seikat.

Samoin erilaisia tarkkoja himonkohteita on tässäkin fetississä paljon. Joitakin kiihottavat nimenomaan pienet silikonit, tai leikkauksesta jäävät arvet, tai implantin poimujen näkyminen ihon läpi (nk. rippling), "appelsiini sukassa"-lookki jne. jne... Ketään silarifania en tiedä, joka kiihottuisi kaupan muovipusseista. Materiaalifetissit ovat sitten asia erikseen. Luonnottomuudesta puhuminen on myös meidän ihmisten kohdalla turhaa. Ei meitä ole myöskään 'tarkoitettu' kulkemaan ympäriinsä metalliloodissa 'luonnottoman' nopeasti.

Lopuksi haluan sanoa, että en vihaa luomuja tai pieniä rintoja, enkä ole sitä mieltä, että kaikkien naisten tässä maailmassa pitäisi hankkia silikonit. Fetissit ovat kivoja, kun niitä harrastetaan omasta tahdosta samanmielisten kanssa. Nauttikaa itsestänne ja toisistanne, ihmiset! Ja kysykää lisää, jos huvittaa.

Vierailija
116/116 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne silikonirintaiset tuppaavat olemaan luonnottoman näköisiä. Ja vaikka en huomaisi eroa käytännössä niin saadessani tietää että naisella on silikonirinnat (jotka on otettu muusta kuin lääketieteellisestä syystä) saa aikaan se yökkimisreaktion. Nainen luomuna, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme