Kampin terveystalon laboratorio
Missä se on siellä? Tiedän missä on ilmoittautumistiski mutta pitääkö mun mennä ilmoittautumaan sinne jos mulla on labra-aika varattuna?
Kommentit (9)
Käy kysymässä? Varmasti tiskillä kertoo :)
Se on siinä ns. Graniittitalossa 2krs. Laboratorio lukee kyltissä ( liukuportaista katsoen oikea puoli) kysy tiskiltä neuvoa!
Eli kun liukuportaista vasemmalle on se ilmoittautuminen niin vastakkaisella puolella labra...?
Siellä on kahdet liukuportaat toiseen kerrokseen eli vasen oikea riippuu siitä kummalta puolelta tulet rakennukseen sisään. Ovessa lukee kyllä laboratorio.
Ok kiitos, luulen nyt hahmottavani :) ei varmaan tarvitse käydä enää ilmoittautumassa tiskillä kun on jo aika varattuna?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:12"]
Ok kiitos, luulen nyt hahmottavani :) ei varmaan tarvitse käydä enää ilmoittautumassa tiskillä kun on jo aika varattuna?
[/quote]
No kyllähän lääkärillekin ilmoittaudutaan vaikka on aika varattuna. Ilmoittaudut tietysti, ellei siellä ole isoa plakaatia jossa lukee, että laboratorioon ajan varanneiden ei tarvitse ilmoittautua.
Heh no joo niin tietenkin :) kiitos vaan paljon neuvoista!
Mun mielestä sen ilmottautumisen voi hoitaa tekstarilla. Sulle tulee tekstari jotain about paria tuntia ennen, johon sit vastaat kun olet paikalla. Siinä on ohjeet sit miten se toimii.
Apua :(