Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä isojalkaiset naiset otatte kenkänne?

Vierailija
02.01.2015 |

Itsellä jalan koko 42-43. Usein tulee väkisin käytettyä koon 41 kenkiä. Nyt on vain viime aikoina tuntunut, että edes niitä 41 kokoisia kenkiä ei tahdo enää olla missään. Puhumattakaan koosta 42.
Mistä te muut siis ostatte kenkänne?
Varsinkin matalia saapikkaita kaipailisin (jotka ei maksaisi ihan mahdottomia) :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samaa kokoa. Valitin kenkäkaupassa kerran, kun ei heillä ole isoja kenkiä. Myyjä sanoi, että tulee yleensä hyvin vähän isoja ja ne menee heti. Mm. Nuorilla on jalan koko kasvanut.
Millonkohan kenkävalmistajat tajuavat tämän.
Netistä kiva tilata, kun aina menee takas, kun ei istu..

Vierailija
22/27 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutsutaan kyllä pitkäkyntisiksi eikä isojalkaisiksi, jotka ottaa kenkänsä :D

Joo, mut jos totta puhutaan, niin jos jollain on kokemusta, että mistä löytyy kivoja kenkiä (etenkin talvikenkiä) isoissa koissa miehille, niin kertokaa toki tähän ketjuun. Sorelit poika sovitti, mut ei sopinut jalkaan malliltaan. Muita koon 48 kenkiä en ole löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:17"]Näin kerran kesällä bussisa nuoren noin 175 cm naisen jolla oli varvastossut jalassa. Eihän se muuten olisi mieleen jäänyt mutta tuolla naisella oli vähintään yhtä leveät jalat kuin minulla joka olen mies jolla on kengän koko nro 45-46 merkistä riippuen:D
[/quote]

Niin. Me kaikki kun ollaan erilaisia.

Vierailija
24/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="02.01.2015 klo 23:46"]Niitä kutsutaan kyllä pitkäkyntisiksi eikä isojalkaisiksi, jotka ottaa kenkänsä :D

Joo, mut jos totta puhutaan, niin jos jollain on kokemusta, että mistä löytyy kivoja kenkiä (etenkin talvikenkiä) isoissa koissa miehille, niin kertokaa toki tähän ketjuun. Sorelit poika sovitti, mut ei sopinut jalkaan malliltaan. Muita koon 48 kenkiä en ole löytänyt.
[/quote]

Himpskatti. En yhtään huomannut tuota(kin) kirjoitusvirhettä. Tarkoitus on kyllä ihan rahalla ne kengät löytää :)

Vierailija
25/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabondista olen itsekin paljon tykännyt. On kivan näköisiäkin nuoren jalassa (ainakin omasta mielestäni). Viime aikoina en ole näitäkin vain löytänyt enää. :/

Yhdet riekerit ostin joskus ja maksoin niin. 100€. Kestivät viikon, kunnes toisesta hajosi vetoketju. Korjattiin suutarilla, jonka jälkeen meni kuukausi ja hajosi toinenkin. :/
Paljon on kyllä tuota merkkiä kehuttu, että ehkä noi mun omat oli vaan jotkut maanantaikappaleet.

Vierailija
26/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös monesti myyjien kanssa aiheesta jutellut. Myyjät ovat aina sitä mieltä, että kovasti on kysyntää ja menevät heti kaupan.
Valmistajat vain eivät tunnu tajuavan, että me isojalkaisetkin olemme potentiaalisia asiakkaita

Mieluusti itsekin ostaisin kaupasta, kun on niin haastavan mallinen jalka, että useimmat kengät joutuu palauttamaan, jos netin kautta tilaa.. :/

-ap

Vierailija
27/27 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannista ja Saksasta, eBay, Amazon, Tallgirls hyviä ostopaikkoja. Kengän nro 43.