Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee vuodeksi reppureissaamaan kaukoitään! :O

Vierailija
02.01.2015 |

Olen todella hirveässä tilanteessa; mies ilmoitti noin neljä kuukautta sitten että haluaa lähteä yksin reppureissaamaan kaukoitään vuodeksi. Olin aivan shokissa. Mies perusteli haluaan sillä, että häntä ahdistaa ja haluaisi vielä reissata ennen kuin vakiintuu. Plus jäi työttömäksi loppusyksystä. Emme siis sopineet erosta. Meillä on 8 kk vauva kotona. Vähän aikaa sitten sain tietää olevani taas raskaana. Keskustelimme asiasta ja mies ei halunnut kuitenkaan muuttaa matkasuunnitelmiaan raskauden takia. Mieheni on tarkoitus aloittaa ylihuomenna matka ja ilmeisesti lentää Amsterdamin kautta Bangkokiin jossa viettää ensin kolme-neljä viikkoa ja siitä sitten jatkaa jonnekin muualle, Phukettiin tai Krabiin kai... (?). Itse en ole ikinä käynyt ulkomailla Tukholmaa/Tallinnaa lukuunottamatta. Olo on aika kauhea, sillä joudun nyt olemaan yksin kotona, siis joka tapauksessahan olisin kotona hoitamassa vauvaa, mutta kuitenkin... En tiedä miten kestän olla noin pitkää aikaa yksin Suomessa. Kaiken lisäksi mies on löytänyt jonkun suomalaisen porukan matkailufoorumin kautta eli ihan pelkästä itsensä etsimisestä omassa yksinäisyydessään ei taida olla kysymys.

-Viivi

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo tarkoita eroa. mies toteaa että terse! se on menoo nyt, ja salaa mielessään myhäilee että taidat olla niin tyhmä että otat hänet takaisin vuoden kuluttua jos tarve tulee.. eiköhän miehen tavoitteena ole jäädä tuolle reissulleen. aika ketterästi on saanut asian pyöriteltyä mieleesi pelkkänä pikku matkana, ikään kuin et tajuaisi mistä on kyse. varmaan yrittää samalla paeta elareiden maksuja sun muita velvollisuuksia joita virallisesta erosta koituisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla