Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, joilla "vain" seksisuhde, vietättekö öitä yhdessä?

Vierailija
02.01.2015 |

vai miten te tapailette ja panette?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:55"]

Espoosta.

[/quote]

Niin tämäkin,apua....jotain tuntomerkkejä?

[/quote]

Etunimi alkaa P-kirjaimella.

[/quote]

Huh,ei ole minun seksikumppanini :)

Vierailija
22/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei seksisuhteessa oleva voisi tyydyttää myös hellyydentarpeitaan nukkumalla toisen kainalossa, jos kumpikin on vapaa. Salasuhteissa taas ei voi jäädä yöksi, kun kumppani odottaa kotona. Rakastumisen vaara on aina. Kannattaa jutella säännöllisesti, että kumpikin on kartalla siitä, onko suhde pelkkä seksisuhde vai kenties enemmän. Samaa mieltä siitä, että seksisuhteessa ei imuroida, tiskailla eikä käydä kaupassa toiselle, ne kuuluu parisuhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:41"]

Juuri heräilen miehen peiton alta. Mies on töissä. Mietin, että keittäisinkö kahvit täällä vai menisinkö kotiin... voisin ehkä imuroida ja lähteä sitten.

[/quote]

ei seksisuhteessa imuroida......   
[/quote]
Mut mä saan hyvät kiksit siitä

Vierailija
24/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:04"]

Miksei seksisuhteessa oleva voisi tyydyttää myös hellyydentarpeitaan nukkumalla toisen kainalossa, jos kumpikin on vapaa. Salasuhteissa taas ei voi jäädä yöksi, kun kumppani odottaa kotona. Rakastumisen vaara on aina. Kannattaa jutella säännöllisesti, että kumpikin on kartalla siitä, onko suhde pelkkä seksisuhde vai kenties enemmän. Samaa mieltä siitä, että seksisuhteessa ei imuroida, tiskailla eikä käydä kaupassa toiselle, ne kuuluu parisuhteeseen. 

[/quote]

Miksi tuon keskustelun aloittaminen on niin vaikeaa? Johtuuko se siitä,että on liikaa tunteita seksikumppania kohtaan? Että tietää jo ennen keskustelun aloittamista toisen kannan asiaan eikä halua tämän myötä myöntää toiselle omia kehittyneitä tunteita. Ei halua hyvän seksisuhteen päättyvän.

Onhan tämä vähän pään seinään lyömistä. Tietää että juttu pitäis lopettaa,koska omat tunteet on liian vahvat. Ja sen myötä sen varsinaisen seurustelukumppanin etsiminenkin on jäissä.

Vierailija
25/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut ja ainakaan minun tunteet ei ole heränneet. :) Yhdessä ei olla nukuttu kertaakaan, yleensä kerran viikossa päivällä nähdään pari tuntia. Keitetään kahvia, pannaan ja katotaan telkkaria. Mitään sopimuksia ei olla tehty, ettei saisi tapailla muita. Edellinen seksisuhde toimi myös kanssa hyvin, paria meistä ei vaan olisi voinut suuren ikäeron eikä elämäntilanteiden takia tulla.

Vierailija
26/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina yö yhdessä. Itseasiassa olin miehen luona juuri 6 yötä. Käyn kaupassa välillä hänelle, yleensä mies kuitenkin ruokkii minut vaikka minä siellä ruoat teenkin. Katsotaan aina elokuvia yhdessä, jutellaan, pelataan korttia tai lautapelejä ja harrastetaan ihanaa seksiä. Pissalla an ja halailla an paljon. Mies sanoo muruksi, vaimoksi, rakkaaksi ym. Minä myös siivilän siellä ja veikkaan pyykkiä ym..

Vierailija
27/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi edellinen meni vähän pieleen. Siis pussaillaan ei pissailla ja viikkaan siellä pyykkiä en veikkaa. Niin ja siivoan. :D

Vierailija
28/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Mä en ikinä pystyisi tuollaiseen.

Vierailija
29/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:17"]

Me ollaan aina yö yhdessä. Itseasiassa olin miehen luona juuri 6 yötä. Käyn kaupassa välillä hänelle, yleensä mies kuitenkin ruokkii minut vaikka minä siellä ruoat teenkin. Katsotaan aina elokuvia yhdessä, jutellaan, pelataan korttia tai lautapelejä ja harrastetaan ihanaa seksiä. Pissalla an ja halailla an paljon. Mies sanoo muruksi, vaimoksi, rakkaaksi ym. Minä myös siivilän siellä ja veikkaan pyykkiä ym..

[/quote]

Autocorrectisi teki temput, tarkoitit varmaan siivoilen ja viikkaan pyykkiä. Mutta teillä ei ole vain seksisuhde, teillä on tapailusuhde, joka etenee pikkuhiljaa seurustelun puolelle. Tuo on aivan selviö. 

Vierailija
30/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:41"] Juuri heräilen miehen peiton alta. Mies on töissä. Mietin, että keittäisinkö kahvit täällä vai menisinkö kotiin... voisin ehkä imuroida ja lähteä sitten. [/quote]   ei seksisuhteessa imuroida......    [/quote] Mut mä saan hyvät kiksit siitä

[/quote]

Käykö mies sun kimppuun takaapäin kun pyllistelet imuroimaan sängyn alta? Tällöin se on seksileikki, ei kotityö. Pitää varmaan tarkentaa: seksisuhteessa ei tehdä toisen luona kotitöitä. Se ei ole enää pelkkä seksisuhde siinä vaiheessa. 

Vierailija
31/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin seksi suhteessa, oli molemmille selvää, ettei tehdä yhdessä mitään, mikä kuuluu normaaliin parisuhteeseen. Koska silloin se ei olisi ollut seksisuhde. Yleensä tavattiin mun luona ja jos mies jäi yöksi, sinä yönä ei nukuttua kuin pari tuntia. Ja aamulla vielä yksi pano ja mies lähti pois. Eli käytännössä oli "kylmää seksiä". Yhteiset puheenaiheetkin oli seksiin liittyviä, juteltiin harvoin niitä näitä. :-)molemmat sai hyvää seksiä, eikä tarvinnut baarista pokailla tuntemattomia ja luotto oli molemminpuolista. Olen sitä mieltä, että jos suhteessa tehdään jotain mitä parisuhteessa, esim jutellaan syvällisiä, silloin suhdetta ei voi sanoa seksisuhteeksi. Itse en hakenut läheisyyttä ja lämpöä, vaan hyvää luotettavaa seksiä.

Vierailija
32/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
33/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan teillä nämä seksisuhteet keskimäärin kestävät? Ja mihin päättyvät?

Vierailija
34/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:17"]

[/quote]

Autocorrectisi teki temput, tarkoitit varmaan siivoilen ja viikkaan pyykkiä. Mutta teillä ei ole vain seksisuhde, teillä on tapailusuhde, joka etenee pikkuhiljaa seurustelun puolelle. Tuo on aivan selviö. 
[/quote]

Joo niin teki temput :D joo, miestä ahdistaa vakavat suhteet, ei ole ollut sellaisessa moneen vuoteen eronsa jälkeen. Ja tällaiseksi tää meidän juttu on nyt pikkuhiljaa mennyt. En ole enää jaksanut keskustella aiheesta kun sen jo kerran puheeksi otin. Lisäksi mies kirjoittelee joka päivä jotain jollei olla yhdessä..

Vierailija
35/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:26"]Kuinka kauan teillä nämä seksisuhteet keskimäärin kestävät? Ja mihin päättyvät?
[/quote]

Itelläni päätty edellinen siihen, kun mies lähti takaisin kotimaahansa työkomennukselta. Semmoset kaksi kuukautta kesti.

Vierailija
36/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on kestänyt kohta 4 kuukautta. Ei tietoa mihin päättyy. Alkanut ahdistaa ajatus viestistä,jossa mies kertoisi löytäneensä sen elämänsä naisen jonka kanssa haluaa yrittää luoda oikean suhteen.

Vierailija
37/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestänyt 6 kk.

-se joka siivoilee ja viikkaa pyykkejä-

Vierailija
39/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan seksisuhde joskus kehittyä ihan oikeaksi suhteeksi...

Vierailija
40/58 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:39"]

Voikohan seksisuhde joskus kehittyä ihan oikeaksi suhteeksi...

[/quote]

Tuon haluaisin minäkin tietää...Eihän ne elämän olosuhteet tavallaan mihinkään siinä seksisuhteen edetessä etene...Tarkoitan että pysyviä ovat edelleen ne samat syyt miksi alun alkaen ei syntynyt oikeaa parisuhdetta kyseisen ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi