te, joilla "vain" seksisuhde, vietättekö öitä yhdessä?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:15"]
Meillä tämä on kestänyt kohta 4 kuukautta. Ei tietoa mihin päättyy. Alkanut ahdistaa ajatus viestistä,jossa mies kertoisi löytäneensä sen elämänsä naisen jonka kanssa haluaa yrittää luoda oikean suhteen.
[/quote]
Siinä tapauksessa lopeta se suhde. Mieti, jos tuo skenaario toteutuu, miten loukkaat itseäsi.
Miks teidän seksisuhteet kuulostaa paremmalta ku mun PARIsuhde? Vietätte enemmän aikaakin niiden seksikumppaneidenne kanssa kun mitä mun miehellä on mulle aikaa :'/
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:26"]
Kuinka kauan teillä nämä seksisuhteet keskimäärin kestävät? Ja mihin päättyvät?
[/quote]
Mulla seksisuhde kesti lähes 10v, sitten piti stopata, kun mies rakastuikin...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:12"]
[/quote
Mulla seksisuhde kesti lähes 10v, sitten piti stopata, kun mies rakastuikin...
[/quote]
Vaikka niin käytännöllistä, niin kuitenkin niin surullista luettavaa...
Mä olen nukkunut, mutta aamulla lähden kotiin suihkuun. Jos tunteita on alkanut tulla, on niistä keskusteltu. Jos eivät ole olleet molemminpuoleisia, ero. Jos ovat niin on voitu kokeilla seurustelua. Kannattaa tehdä pelisäännöt selviksi alusta alkaen.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:02"]
Meillä kestänyt 1,5 vuotta. Lyhyitä taukoja on ollut, kun toinen on tapaillut jotain toista. Aina kuitenkin palattu takaisin seksisuhteeseemme. Nähdään keskimäärin kerran viikossa ja harvoin vietetään öitä yhdessä, lähinnä vain baarireissujen jälkeen.
[/quote]
Hyväksikäyttösuhe kunnes löytää parempaa.
[/quote]
Mulla kesti aikanaan voin 3-4kk. Päättyi kun löysin mieheni.
En alennu vain panettavaksi. Eli vaadin enemmän.
Kokemuksia seksisuhteesta työkaveriin? Toimiiko ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:02"]
Meillä kestänyt 1,5 vuotta. Lyhyitä taukoja on ollut, kun toinen on tapaillut jotain toista. Aina kuitenkin palattu takaisin seksisuhteeseemme. Nähdään keskimäärin kerran viikossa ja harvoin vietetään öitä yhdessä, lähinnä vain baarireissujen jälkeen.
[/quote]
Hyväksikäyttösuhe kunnes löytää parempaa.
[/quote]
En ole lainaamasi viestin kirjoittaja, mutta: entäs sitten? Mitäs vikaa tuossa on, jos asia on ok kummallekkin osapuolelle?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:33"]Joskus päivällä pikaisesti, joskus koko yö. Kannattaa olla useampi panokaveri ettei kiinny yhteen liikaa ja aina on joku vapaana kun tekee mieli.
[/quote]
Hups sori alapeukusta!
Haluaisin viettää, mutta se on sellainen panomies, että itsesuojeluvaiston takia lähden pois. Lentäisin taivaaseen, jos se panosession jälkeen yöllä vetäis itseään vasten hetkeksi lusikkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:39"]Voikohan seksisuhde joskus kehittyä ihan oikeaksi suhteeksi...
[/quote]
Kyllähän se voi. Minä aloitin seksisuhteen ihanan miestyökaverin kanssa pari vuotta sitten. Naituamme muutaman kuukauden, minulle alkoi kehittyä liiaksi tunteita miestä kohtaan ja lähdin erään miehen mukaan yhden yön juttuun, ajattelin viisaasti että joo sillä ne tunteet lähtee kun huomaa muitakin miehiä. Kerroin tästä vakipanolleni, ja hän suuttui kovasti ja tunnusti pitävänsä minusta. Itsekin olin seksisuhteemme alussa tulistunut kun hän kävi jonkun toisen naisen kanssa sekstailemassa.
Saimme kuitenkin asiat sovittua, olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta ja kaikki on hyvin. Parempaa miestä saisin hakea.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli öiden yhdessä viettämisellä tarkoitetaan nukkumista yms. seksin ulkopuolista toimintaa, niin emme.
Meillä on kahden viikon välein vapaata samaan aikaan kuudesta kahdeksaan tuntia, eikä sitä aikaa tuhlata turhuuksille. Tosin tunnepuoli on alkanut toisella haitata nykyistä sopimustamme, joten jatkoa täytyy harkita huolella. Paria meistä ei koskaan tule seurustelumielessä erilaisista elämäntilanteista johtuen.
no mulla kaksi ulkomaalaista rakastajaa,toinen naimisissa ja hänen kanssa nähdään 1-2tuntia sen asian merkeissä ja toinen on eroamassa,asuu yksin ja hänen kanssa öitä olemme yhdessä. Ja pari kertaa nämä kaksi olleet kimppaa kanssani. En sen kummemmin rakasta heitä,ehkä tykkään,mutta tajuan,että tässä tyydytetään vain luonnollisia tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti aikanaan voin 3-4kk. Päättyi kun löysin mieheni.
Mulla kesti 6vuotta yksi seksisuhde,muutin työn takia eri paikkakunnalle,vieläkin se mies laittaa viestejä. Oli kai hänen puolelta muutakin siinä. Pantiin päivisin,kun lapseni voli koulussa. Tai sanoin että äiti lähtee lenkille😂Löysin uudelta paikkakunnalta kaksi rakastajaa. Tai oikeastaan kolme,mutta näen tätä yhtä harvemmin kuin näitä kahta. Minusta naisilakin on oikeus nauttia.