Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiroiletteko pienille lapsillenne?

Vierailija
27.10.2021 |

Säälittää kun naapurin nainen kuuluu usein huutavan ja kiroilevan pienelle taaperolleen. Ei ihme, että lapset nykyään käyttäytyy niin huonosti kun vanhemmat on itse tuollaisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä p*rkele ainakaan ymmärrä, mistä tuo h*lvetin kakara on oppinut kiroilemaan noin v*tusti.

Vierailija
2/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sellainen lapsi millainen vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Lapsille on näytettävä esimerkkiä. On idioottimaista itse tupakoida ja kieltää teiniltä tupakointi. Samoin, jos itse käyttäytyy typerästi, mutta sitten kuitenkin vaatii lapselta käytöstapoja (kiroileminen).

Olen huomannut, että tyhmät ja vähän koulutetut tekevät juuri noin.

Vierailija
4/8 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanat tuli kyllä vahingossa sanottua, valitettavasti. Tiedän sen siitä, että lapsi toisti sanan ”paska” vaikka, koska emme asu Suomessa, oli voinut sen vain minulta kuulla. Anteeksi.

Vierailija
5/8 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tana kiloile. Siis oikeasti en.

Vierailija
6/8 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kiroillut lapselle tai lapsen kuullen, eikä mieskään tee niin. Meillä on muutenkin tapana puhua kohteliaasti ja kivasti toisillemme, ei räyhätä eikä tiuskita.

Vierailija
7/8 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhemmat huutavat ja käyttävät todella rumaa kieltä lapsilleen. Kannattaisi miettiä, huutaisinko niin aikuiselle työkaverille tai vaikka ystävälle. Tuskin. Mutta miksi sitten pienelle puolustuskyvyttömälle lapselle, jonka pitäisi olla rakkainta maailmassa.

Vierailija
8/8 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sanat tuli kyllä vahingossa sanottua, valitettavasti. Tiedän sen siitä, että lapsi toisti sanan ”paska” vaikka, koska emme asu Suomessa, oli voinut sen vain minulta kuulla. Anteeksi.

Sama mulla, joskus vissiin lapsen kuullen tuli ärähdettyä ärsytyksissäni, että "Helvetti!", niin eiköhän se tarttunut heti lapsen sanavarastoon. Nykyisin aina kun parivuotias ärsyyntyy jostain, suusta pärähtää "eevetti". 😖

Toivottavasti unohtaa tuon kun ei enää toista kyseistä sanaa lapsen kuullen. Ei se tartte kuin sen yhden kerran kun lapsi kuulee sen sanan. 😒