Keksitään täydellinen mies. Miltä hän näyttää, mikä on koulutus? Pituus, ruumiinrakenne? Miten käyttäytyy?
Kommentit (23)
Jaa että kompromissimies? Sä tykkäät vaaleista hiuksista, mä tummista - kompromissina otetaan oranssit hiukset? Jnejne. :D
Yksi tuttuni on. Melko lyhyt, tavallista lievästi paremman näköinen, töissä it-alalla, kuntoilee säännöllisesti ja luonne täyttä kultaa. Hyvä aviomies ja isä, luotsaa junnujen harrastusta vapaa-ajallaan ja muutenkin on yhteisössään aina tekemässä ja auttamassa.
Ei petä, ei juo alkoholia, ei polta tupakkaa tai hassista, osaa soittaa ja laulaa, ei äänestä vihreitä, ymmärtää mitä maassa maan tavalla tarkoittaa, ajaa autolla, syö lihaa ja käy töissä.
Ei ainakaa tuollainen bodybuilderi, joka tuossa videon kuvassa näkyy.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt vaan palstamiehet salille ja taivas aukenee.
Akateemisesti koulutettu taistelulentäjä / runoilija jolla suvun kautta varallisuutta.
"Keksitään täydellinen nainen. Pituus, ruumiinrakenne,koulutus?"
En enää ihmettele miksi nuoremmat sukupolvet ovat sekaisin. Te olette ihan oikeasti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
En enää ihmettele miksi nuoremmat sukupolvet ovat sekaisin. Te olette ihan oikeasti sekaisin.
Eiköhän tämä ole jonkun palstavahveron aloitus. Päivä alkaa itsesäälillä ja mikäpä siihen parempi kuin tivata naisilta täydellistä miestä ja sitten uhriutua tuloksista suihkussa huutoitkien.
Vierailija kirjoitti:
On ne. Ei auta kiertely, eikä kaartelu.
mies53v
Minä, minä, minä, minä, minä. Olen täydellinen yh palstalle. Se ei erehdy.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä siitä hepusta juuri muuta kuin ulkonäön.
Luotettava, velvollisuudentuntoinen, ahkera, äkykäs, sopivasti konservatiivinen, huumorimies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä siitä hepusta juuri muuta kuin ulkonäön.
Eri mutta aivan taatusti tuo roinaa. No thanks jo sen takia. Plus tuohon käytetty aika ja energia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole jonkun palstavahveron aloitus. Päivä alkaa itsesäälillä ja mikäpä siihen parempi kuin tivata naisilta täydellistä miestä ja sitten uhriutua tuloksista suihkussa huutoitkien.
:D :DTämä oli hyvä :D
Täydellinen kuvaus :D
No minäkin olen kehonrakentaja. Kun toiset keskittyvät lihaksien rakentamiseen niin minä keskityn vyötärön kasvattamiseen. Se on helppoa eikä tarvi käydä salilla.
M43
Aloita sinä.