Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että joku on sulle se "oikea"?

Vierailija
02.01.2015 |

Ajattelin ennen, että maailma on pullollaan ihmisiä, joiden joukossa on monta juuri "oikeaa". Rakastua voi monta kertaa ja suhde pysyy kasassa tahdon voimalla. Toisen piirteitten kanssa voi oppia tulemaan toimeen, vaikka osasta ei pitäisikään ja toiveistaan toista kohtaan pitää pystyä jossain määrin luopumaan. Pidin hassuina ihmisiä, joilla on tarve löytää ihannepuoliso.

Vähän aikaa sitten tapasin ihmisen, joka vastaa pelottavan hyvin sitä miestä, jota olen kaivannut rinnalleni. Tuntuu kuin olisi puuttuva palanen, henkilö jota olen koko ikäni odottanut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä minä uskon. Se oikea ei tarkoita samaa kuin täydellinen, täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan, ja kun itsekään ei sellainen ole, voi toivoa vaan puolisoa joka on juuri minulle mahdollisimman hyvä, vikoineen kaikkineen.

Kun kumpikin tykkää olla toistensa seurassa, huumori ja elämänarvot käy yksiin niin ollaan jo aika pitkällä, jos vielä löytyy se kipinä joka sytyttää rakkauden niin kyllä pitäisin sitä ihmistä oikeana. Monet tyytyy johonkin ihmiseen joka on ihan ok, mutta jota eivät rakasta, siinä se ihminen on väärä, vaikka olisi muuten miten täydellinen ihminen hyvänsä.

Vierailija
2/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ajatellut, että "Se Oikea" tarkoittaa henkilöä, jonka kanssa sopii yhteen ja on rakkautta. Eikö se ole ihan itsestäänselvyys, että ei ole vain yhtä itselleen sopivaa henkilöä, jonka kohtalo on etukäteen määrännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:40"]

Riparilla n 18 v sitten rukoilin että löytäisin elämääni jonkun jonka nimi on "Matti".

8v sitten löysin "Matin",  joka on todellakin se oikea. Olemme sielunkumppanit ikuisesti.

[/quote]

Miksi Matin elämä ja luonne piti muuttaa/luoda sinun mieleiseksesi? Mieti mitä kaikkea Matti saattaa nyt missata jos jumala ei olisi sun rukouksien takia manipuloinut Matin elämää ja persoonaa? Onko Matti siis vain sua varten?

[/quote]

Uskon Matin elämäntarinan takia, että minäkin olin tavallaan pelastus hänelle. Ihan älytöntä mutta näin se on.

Vierailija
4/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:51"]

Mä olen aina ajatellut, että "Se Oikea" tarkoittaa henkilöä, jonka kanssa sopii yhteen ja on rakkautta. Eikö se ole ihan itsestäänselvyys, että ei ole vain yhtä itselleen sopivaa henkilöä, jonka kohtalo on etukäteen määrännyt.

[/quote]

Noin mäkin ennen ajattelin, mutta tossa uudessa tuttavuudessa yhdistyy niin paljon puolia, joista olen toisessa unelmoinut. Tottakai löytyy myös puolia, jotka aiheuttaa kitkaa, mutta kokonaisuutena tuntuu liiankin hyvältä.

Vierailija
5/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:51"]

[/quote]

Noin mäkin ennen ajattelin, mutta tossa uudessa tuttavuudessa yhdistyy niin paljon puolia, joista olen toisessa unelmoinut. Tottakai löytyy myös puolia, jotka aiheuttaa kitkaa, mutta kokonaisuutena tuntuu liiankin hyvältä.

[/quote]

Tää oli ap.

Vierailija
6/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:46"]

Riparilla n 18 v sitten rukoilin että löytäisin elämääni jonkun jonka nimi on "Matti".

8v sitten löysin "Matin",  joka on todellakin se oikea. Olemme sielunkumppanit ikuisesti.

[/quote]

Miksi Matin elämä ja luonne piti muuttaa/luoda sinun mieleiseksesi? Mieti mitä kaikkea Matti saattaa nyt missata jos jumala ei olisi sun rukouksien takia manipuloinut Matin elämää ja persoonaa? Onko Matti siis vain sua varten?

[/quote]

Uskon Matin elämäntarinan takia, että minäkin olin tavallaan pelastus hänelle. Ihan älytöntä mutta näin se on.

[/quote]

Jos nyt leikitään että jumala on olemassa niin vastaan että toivottavasti olet oikeassa.

Vierailija
7/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kauanko olette olleet yhdesä ja paljonko on ikää?

Vierailija
8/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siinä mielessä, että maailmassa olisi yksi ainoa ihminen, jonka kanssa minä sovin täydellisesti yhteen. Täydellisyys on sitäpaitsi tylsää. Mutta uskon kyllä, että tähän mennessä tapaamistani ihmisistä nykyinen kumppanini on minulle se oikea. Saattaa tuolla jossain olla joku vielä paremmin sopivakin, mutta en usko koskaan häntä tapaavani, saati sitten tutustuvani niin hyvin, että asian tajuaisin, joten hyvä näin. Rakastan nykyistä kumppaniani aivan tarpeeksi, enkä pois vaihtaisi.

Vierailija
9/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että on paljon sopivia ja riittävän hyviä oikeita olemassa. Ja samaan aikaan uskon, että on olemassa joku, joka on muita voimakkaammin juuri "se oikea". Ja samoja polkuja mennään ap:n kanssa, että ymmärrän hyvin myös kaikki yllä esitetyt mielipiteet, sillä en itsekään ole aina ollut ihan tätä mieltä.

Vierailija
10/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
11/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo toisensa poissulkevia? Mies sopii sun kanssa yhteen poikkeuksellisen hyvin. Ei se tarkoita että nyt maailmassa ei voi olla ketään toista joka sopii kanssasi yhteen (yhtä) hyvin.

Vierailija
12/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Sitä paitsi sen "vääränkin" kanssa voi viettää mukavaa yhteiselämää.

Vierailija
13/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyyniset viestit, koska noin olisin vastannut itsekin aiemmin. Nyt vaan tuntuu, että tapaamassani miehessä yhdistyvät ne piirteet, joita olen aina kaivannut. Vähän liiankin hyvin. ap

Vierailija
15/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
16/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ainakaan vielä tullut vastaan...  :(

Vierailija
17/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että koskaan löydän 'sitä oikeaa'. Nuorena kyllä erehdyin jonkun kerran luulemaan :D

Vierailija
18/18 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, kun olen ollut sellaisen kanssa 18v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi