Mielipiteitä nimestä Hilla
Kommentit (27)
Hauska nimi, mutta tunnen yhden Hillan ja sen lempinimi on Hilleri.
Nätti nimi on, miks mulla on sellainen tuntuma, että saattaapi joko olla nyt yleinen tai sitten tulee hyvin yleiseksi?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:56"]
Nätti nimi on, miks mulla on sellainen tuntuma, että saattaapi joko olla nyt yleinen tai sitten tulee hyvin yleiseksi?
[/quote]
Mitä sitten? Antti, Maria, Emma... onhan yleisiä nimiä muillakin. Pitäisikö olla joku Prince?
tiedan vain yhden hillan...ja se on koira.
Alkaa olla suht yleinen jo, trendinimi.
En pidä, jotenkin lässyttävä nimi.
Ihana nimi. Voi joo olla että yleistyy lähivuosina, mutta mitä sitten? Mieluummin yleinen nätti nimi kuin joku kamala väkisin väännetty "uniikki" Prinsessiina Lumi-Lilja.
Mulle tulee siitä mieleen kuukautisveri. Jäin miettimään miksi. Ajatusketjuni lienee tämä: hilla -> hillo -> hilloviikot. lisäksi hilla = marja, marjahillo, mielikuva sanasta marjahillo on punainen. punaiset hillot. jep.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:13"]Mulle tulee siitä mieleen kuukautisveri. Jäin miettimään miksi. Ajatusketjuni lienee tämä: hilla -> hillo -> hilloviikot. lisäksi hilla = marja, marjahillo, mielikuva sanasta marjahillo on punainen. punaiset hillot. jep.
[/quote]
Joo ja Jussia vietetään kesällä kun rillaillaan- makkara ->kyrpä -> Jussi
Hilla on kiva nimi. Jussi Halla-ahon vaimon nimi on Hilla :)
kelaa kum sun nimi ois Hilla Halla
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:22"]
Hilla on kiva nimi. Jussi Halla-ahon vaimon nimi on Hilla :)
[/quote]
Tässä jo yksi syy olla antamatta Hillaa nimeks.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:56"]
Hauska nimi, mutta tunnen yhden Hillan ja sen lempinimi on Hilleri.
[/quote]
Siitä vääntyy sit helposti HITLERI O__o
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:13"]Mulle tulee siitä mieleen kuukautisveri. Jäin miettimään miksi. Ajatusketjuni lienee tämä: hilla -> hillo -> hilloviikot. lisäksi hilla = marja, marjahillo, mielikuva sanasta marjahillo on punainen. punaiset hillot. jep. [/quote] Joo ja Jussia vietetään kesällä kun rillaillaan- makkara ->kyrpä -> Jussi
[/quote]
No toi oli mun mielelle kauheen väkisinvännetty ja epälooginen, mutta jos sun ajatuksissa kontekstit on tommosia niin mikäs mä olen siihen mitään sanomaan. ja mun päässä toi hilla->kuukautisveri -assosiaatio taas oli looginen. sun mielestä ilmeisesti ei, kun kirjotit tämmösen vittuiluviestin. mut ei se mitään. tässä kysyttiin vaan mielipiteitä nimestä hilla. kerroin oman ajatukseni. kuten viestissäni heti aluksi sanoinkin. ei se ollut mikään yleinen totuus. :D
Hilla on pikkulapselle söpö nimi mutta mieti jos sun tyttärestä tulee joku . Tai bisnesnainen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:30"]
Hilla on pikkulapselle söpö nimi mutta mieti jos sun tyttärestä tulee joku . Tai bisnesnainen.
[/quote]
Siis tulee joku rekkalesbo, piti sanomani.
Kaunis nimi, ei mikään kamalan yleinen, muttaei mikään uniikkinimikään.