Järkeä vai ei? Cityshopparikortti...
Kävin eilen kaverin kanssa pizzalla. Sen kortilla sai 2 pizzaa yhden hinnalla. Kaveri kehui korttia... Onkohan kenenkään muun mielestä siitä ollut hyötyä?
Kävin niiden facessa ja ilmeisesti etuja saa aika monesta paikasta. Mulla on rahat vähissä, mutta kandeeko satsata etuihin? Säästääks sillä oikeesti jotain?
t. lasten kanssa köyhäillen kotona
Kommentit (15)
Mä olen käyttänyt paljonkin. Lapsille vaatteita ja ravintolaillallisia kavereiden kanssa. Kampaajalla käyn pari kertaa vuodessa ja kauheushoitolassa kerran. Säästää kevyesti hintansa, jos vielä syö PicNicissä, ostaa parit jädet, vuokraa leffoja ja pyörii muutenkin stadissa silloin tällöin kahvilla...
Asun Tampereella ja kortti on ollut mulla muutaman vuoden. Kannattaa tosiaan tutustua tarjouksiin/alennuksiin ensin. Omalla kohdallani se on kyllä maksanut takaisin itsensä melko nopeasti, koska ravintolatarjouksia on aika paljon ja niitä tulee myös käytettyä. Pari ravintolaa olen testannut ihan vain kortin takia, kun tarjous on ollut hyvä (esim. kaksi pääruokaa yhden hinnalla).
Tyytyväinen olen ollut.
Kortin hinnan (ja yli) säästää yhdellä kampaamokäynnillä, kun sain -30 % alennusta. Loppu on vain plussaa. Tärkeintä on muistaa käyttää sitä, ettei jää lompakkoon pölyttymään. Esim. ravintolakäynnit tarjousten mukaan. Itse säästän paljon myös vaatekauppojen tarjouksilla.
Viime vuonna (2014) Cityshopparin sai ilmaiseksi ladattua kännykkään Pivo-ohjelman mukana. Muutamia kertoja käytin. Samoin olen ostanut joskus kortin ja käyttänyt kampaajalla. Em juuri käy ravintolassa, joten siitä en hyödy. Kuten joku totesi, että jos saa yhden isomman kerta-alen esim. kampaajalla pystyy kuolettamaan kortin hinnan ja silloin kannattaa. Muuten jää helposti kukkaroon, kun ei muista käyttää.
No jos käy tietyllä luottokampaajalla ja tietyllä luittokosmetologilla, niin tuo on tosi turha kortti. Mun käyttämät firmat ei ole koskaan olleet tuossa mukana ja muualle en mene, kun olen hyvän kampaajan ja kosmetologin löytänyt.
Joskus aikoinaan kun tilasin Kotivinkin (lehti) niin tuollaisen sai kaupan päälle, tuli yllätyksenä postissa vuoden vaihteessa, mutta tästä on useampi vuosi aikaa.
Jos tuon kortin takana on samaa porukkaa kuin Moven, Sevenin, Zinzinon tms huijausten takana niin pysy visusti erossa!
Turha. Olen saanut tuollaisen 2 kertaa puhelinyhtiöltä lahjaksi. Suurin osa eduista on Helsingissä ja jotain -10% alennuksia. Ravintolassa se kortti pitää näyttää ennen tilaamista. Suuressa osassa paikkoja palvelu muuttui todella nihkeäksi, kun kortin esitti ja annosten koko ja laatu oli ihan muuta, kuin paikassa normaalisti maksaessa.
Googlasin. Cityshoppari näyttää olevan ihan suomalainen... Sillä saa etuja suomalaisista rafloista, kampaamoista, HopLopista, vaatekaupoista ja monesta muusta mestasta. Ihan suomalaisia yrityksiä kuten mm. Nanso. En silti ole varma haluanko käyttää 24 euroa siihen. ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:24"]
Jos tuon kortin takana on samaa porukkaa kuin Moven, Sevenin, Zinzinon tms huijausten takana niin pysy visusti erossa!
[/quote]
Ei noissa mitään huijauksia ole. Ne tarjoukset saat mitä luvataankin.
Ap, minulla on ollut vuosia. Oma kokemus on, että ei huimien säästöjen vuoksi kannata tuota ottaa. Katso etukäteen heidän sivuiltaan onko siellä mitään, mihin tuota korttia käyttäisit. Aika monesta paikasta saa jotakin alea, mutta jos ei käytä kyseisiä, kuten kampaamo- ja kosmetologipalveluja, niin ei ehkä kannata tuota korttia ostaa.
Otin yhtenä vuonna Pamin kautta sen ilmaiseksi, enkä käyttänyt kertaakaan eli en ole sen koommin tilaillut sitä. Tosiaan jos Helsingissä asut ja käytät paljon ravintolapalveluja, ehkä se sitten kannattaa, pl. tuo naaman nypistely kortin esittämisen jälkeen :)
Cityshopparikortti ei kannata. Maksat vuosittain liittymismaksun ja alekuponkeja on melko vähään tarjontaan. Vihkonen on liian paksu ja vaivalloinen aina mukana kuljetettavana, ei vaan homma toimi. Ilm.jakelulehdistä ja netin kauttaa löytää hyviä tarjouksia. Eniten kuitenkin säästät, kun ostat vain sitä mitä tarvitset, ja tarjouksesta tietty.
Minulle tuli cityshoppari muutaman vuoden ja laskin hyöty/haittasuhteen, c.shoppari hyötyi vuosimaksuista.
Odota, kunnes saat sen jonkun lehden kylkiäisenä. Näin saat isomman hyödyn ja lehti maksaa kuitenkin vähemmän kuin kortti. Itsellä ollut se monta vuotta, huonontunut vuosi vuodelta ja jäänyt pariin käyttökertaan/vuosi viime aikoina. Ennen oli todella hyvä.
Sain 2 kertaa tuon lehtitilauksen kylkiäisenä. Tuli niitä etuja käytettyä, muttei niin paljon että hommaisin sen itse. Katso ensin ne tarjoukset, ja mieti myös mitkä on realistiset mahdollisuudet käyttää etuja.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:35"]
Cityshopparikortti ei kannata. Maksat vuosittain liittymismaksun ja alekuponkeja on melko vähään tarjontaan. Vihkonen on liian paksu ja vaivalloinen aina mukana kuljetettavana, ei vaan homma toimi. Ilm.jakelulehdistä ja netin kauttaa löytää hyviä tarjouksia. Eniten kuitenkin säästät, kun ostat vain sitä mitä tarvitset, ja tarjouksesta tietty.
Minulle tuli cityshoppari muutaman vuoden ja laskin hyöty/haittasuhteen, c.shoppari hyötyi vuosimaksuista.
[/quote]
Sen kortin saa nykyään kännykkään, ei tartte säätää niitten kuponkien ja vihkosten kanssa...