Lahja miehelle
Kertokaapas hyviä vinkkejä miehen lahjaa varten?
Vähn meinaa stressi iskee, koska hää on lähössä perjantaina viikoks reissuun, ni vietetään joulua kahdestaan jo torstaina. Nyt vaan tosiaan on se, että minä en keksi hänelle mitään.. Kun kysyin mitä haluaa, vastaus on vaan "En minä mitään tarvitse". Hän on kuitenkin minulle kuulema hankkinut jotain mistä tulen kovastikkin tykkäämään. Hän ei lue kirjoja, suklaasta ei niin välitä, sukkia tai boksereita ei tarvitse, elokuvia meillä on niin paljon, että niitäkään ei tarvita..
Mikä vois olla sellanen lahja, josta varmasti tykkää?
Kommentit (4)
Miehet on vaikeita. Tai helppojahan ne on, mutta lahjan osto niille on vaikeaa. En osaa auttaa :( Itellä täsmälleen sama pulma.
Mä mietin onko kauheen tylsää jos ostan läheiseen autopesulan muutaman kerran kortin. Sille ois oikeesti käyttöä mutta tuo on TYLSÄ!
No tylsäähän tommonen on.
Pyydät hyvännäköstä kaverias teille viettään joulua, ja yllätät miehes sillä, että tämä ystävätär jää teidän kanssa saunomaan ja yökylään vielä samaan sänkyyn. Annatte yhdessä miehelle kunnon kyydit!
Miehesi ei sen jälkeen koskaa päästä sua karkuun, kun on saanut niin ihanan vaimon!
Nostatusta