Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät vuodenvaihteen fb-päivitykset

Vierailija
02.01.2015 |

Ärsyttää ihan suunnattomasti, kun ihmiset hehkuttaa facebookissa kuinka viime vuosi oli niin upea ja mahtava ja vauvakin saatiin täydellistämään perhettä. Mun vuosi on ollut niiiiiiin paska vauvasta huolimatta. Mä en halua kokea tämän vuoden kaltaista vuotta enää ikinä. Tämä on ollut niin ahdistavaa paria alkukuukautta lukuunottamatta, että kohta hajoan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:36"]

Ei ole pois, ahdistaa vaan ja kirjoitin tänne sen ahdistuksen

[/quote]

Minuakin ahdistaa joskus, kun tuntuu että toisilla asiat on kamalan hyvin ja itsellä ei. 

Minun viime vuosi oli sellainen, että lähipiirissä oli kaksi kuolemantapausta ja kaksi syöpädiagnoosia, vanha hyvä ystävä pistikin välit poikki kunnon kakkaryöpun kera. Itse olen ollut väsynyt, miehen kanssa ollaan vain riidelty ja kaikki junnaa paikallaan. Oikein pelonsekaisin tuntein kävin nukkumaan vuodenvaihteessa... ihan totta pelkään, mitä tänä vuonna. 

Viimeksi, kun vuodesta tuntui jäävän enemmän käteen kuin tulleen takkiin, oli loppuvuonna 2010. Aika pitkä aika tallustaa suossa :(

[/quote]

Mulla on ihan sama tilanne. Elämä on ollut uskomatonta alamäkeä vuoden 2011 alkupuolelta lähtien. On työttömyyttä, eroa, köyhtymistä. Aina kun uskon, ettei huonommaksi voi mennä, jotain ikävää tapahtuu. Nyt minulle tulee joskus aloituksen tyylisiä tunteita FB:tä selatessani. Mutta todellisuudessa tiedän, ettei sen mitään teeskentelyä tarvitse olla. Samanlaisia onnellisia päivityksiä minäkin tuotin muutama vuosi sitten, ihan vilpittömästi onnellisena.

Vierailija
22/26 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se toisten onni on sinulta pois, koska....?

Vierailija
24/26 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pois, ahdistaa vaan ja kirjoitin tänne sen ahdistuksen

Vierailija
25/26 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä. Useimmiten näihin hehkuttajiin pätee vanha sääntö: siitä puhe mistä puute. Esim. oma siskoni hehkutti sitä miten on ihanaa olla perheen kanssa kotona ja touhuta yhdessä, kun totuus heillä on se että hänen hyödytön kusipää-aviomiehensä kännää jatkuvasti ja juhlapäivinä sammumiseen asti. Siinä heidän ihana perheonnensa - lapset pois tieltä kun isi ja äiti ryyppää, ja aamulla isi oksentaa vessassa ja lasten pitää vaan hyväksyä kaikki. Facebook varsinkin on koristeltua todellisuutta. Voisin itsekin sanoa että vuosi 2014 oli upea ja mahtava, joo, pari viikkoa tuossa keväällä. Loppuvuosi olikin sitten täyttä paskaa.

Vierailija
26/26 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoa vaan ihan vapaasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän