Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seurustelen narsistin kanssa ja..

Vierailija
02.01.2015 |

Meillä on kolme ihanaa lasta joita kuitenkin hoidan yksin. Haluaisin erota miehestä mutta en pysty. Lasten lisäksi hyvä etten pyyhi miehen persettä.. (eli yhteensä 4 lasta) mies pelaa ja juo rahansa.. Mitä teen onko mitään neuvoja? ap

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lasten kanssa. Älä tuhlaa ihanaa pikkulapsi- aikaa tuollaiseen. Minä kolmen lapsen yksinhuoltaja löysin aikanaan ihanan miehen jolla ei ollut lapsia ja nyt meillä jo kolme yhteistäkin. Ei se lasten lukumäärä rakkauteen vaikuta.
Tiedän pari narsisti suhdetta( päättyneet jo) ja olivat naiselle kauheeta tuskaa. Lukittiin oven taakse, ettei pääse minnekään. Yöllä pakotettiin ties mihin tekoihin kun mies palasi jostain.
Kerää ihmeessä lapset ja kamat ja häivy.

Vierailija
2/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:24"]

Kyllä hän on.. Kaikki mahdolliset narsistin ns. Oireet. Vaikka mies käy myös käsiksi aina ajattelen no kaipa se oli taas minun syytä. Tulee öisin kotiin ja alkaa riehumaan jos kaikkea en ole saanut tehtyä. Mulla on 5kk poika, 1,5v poika ja 3,8v tyttö. Hänelle on todettu paniikkihäiriöitä, psyyke sairas ynnä muuta.. Hän on myös entinen narkomaani, yli mustasukkainen vaikka istun lasten kanssa kotona rn saa edes kauppaan mennä yksin..

[/quote]

Poliisi on ihmisen paras ystävä. Soita hänelle, kun mies tunkee taas kotiin riehumaan. Hän tulee hoitamaan parisuhteesi parempaan jamaan korjaamalla hänet talteensa. Tämän jälkeen sarjoitat oven niin, ettei miehellä ole enää avainta asuntoon. Muista tehdä rikosilmoitus pahoinpitelyistä. 

Eiköhän se siitä vähitellen. 

P.S. Ukkosi käyttäytyy niin kuin juopporentut yleensäkin. Singahtavat kumipallona luoksesi heti, kun silmä välttää. Joka kerran, kun uskot hänen suuriin sanoihinsa ja otat hänet takaisin, sinä mahdollistat hänen ryyppäämisensä. Eikä sinun tarvitse suostua hänen nyrkkeilysäkikseenkään vapaaehtoisesti antamalla hänen palata. 

Koeta löytää selkäranka itsellesi jostakin ja opettele pitämään puolesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään myös että jos sen jätän kuka minut huolii kolmen lapsen yh äidin.? Ap

Vierailija
5/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurustelet? Onko lapset yhteisiä? Taidat ennemminkin olla avoliitossa. Mutta joo. Varmaan kannattaa erota ja työntää mahdolliset tulevat parisuhdeajatukset jonnekin ihan kauas. Ne eivät ole tällä hetkellä se suurin ongelma.

Vierailija
6/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme lasta ovat yhteisiä olemme asuneet yhdessä noin kuusivuotta. Olen yrittänyt monesti jo erota mutta joka kerta hän tulee takaisin ja lupaa tyylii tähdet taivaalta ja mähän olen aivan onneni kukkuloilla ja annan taaaas mahdollisuuden.. Max viikko ja sama paska jatkuu.. Ap

Vierailija
7/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehesi välttämättä ole narsisti, mutta perusjuoppo ainakin. Otat vasta sitten takaisin jos on monta vuotta raittiina ensin; luultavasti löydät uuden suhteen ennen miehen raitistumista.

Toisin sanoen, muutamaan vuoteen ei kannata paljon uskoa vakuutteluja.

Vierailija
8/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on.. Kaikki mahdolliset narsistin ns. Oireet. Vaikka mies käy myös käsiksi aina ajattelen no kaipa se oli taas minun syytä. Tulee öisin kotiin ja alkaa riehumaan jos kaikkea en ole saanut tehtyä. Mulla on 5kk poika, 1,5v poika ja 3,8v tyttö.
Hänelle on todettu paniikkihäiriöitä, psyyke sairas ynnä muuta.. Hän on myös entinen narkomaani, yli mustasukkainen vaikka istun lasten kanssa kotona rn saa edes kauppaan mennä yksin..

Vierailija
9/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap taidat olle enemmän sairas. En jaksa edes antaa neuvoja. 

Vierailija
10/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sulla helppo elämä kun et tälläistä ole kokenut.. Helppo haukkua muita

Vierailija
11/11 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tänään soitin ja sain sarjoitettua lukot uusiksi. Miehelle tein selväksi toivon mukaan että nyt loppu. Lapsia tietenkin saa nähdä mutta valvotusti aluksi. Toivottavasti ei saa hirveää raivokohtausta. :/
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme