Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jatkuva heikko/huono olo, mistä voi johtua?
02.01.2015 |
Pyrin syömään säännöllisesti ja juomaan runsaasti vettä. Nyt on jo jonkin aikaan tullut helposti heikko olo ja sitten kun syö, niin aika usein paha olo.
Yritän syödä aina niin, ettei esim. pelkkää leipää, että jos se johtuu vaikka sokereista. Vai voiko edes, kun ei ole janoa ja pissahätää mitenkään usammin kuin normaalisti?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Saatko ruuastasi tarpeeksi rasvaa?