Onko perheenjäsenillä omat hammastahnat?
Saippuakeskustelusta tuli mieleeni. Tiedättekö kuinka helposti hammastahnatuubista leviää pöpöt? Ja suoraan suuhun. Yäk.
Kommentit (29)
Kuulin tällaisesta ihan ensimmäistä kertaa, terveisin viisihenkisen perheen äiti.
Minulla ja miehellä yhteinen, lapsella oma kun pitää olla miedompi. Syödään ja juodaan koko perhe myös toistemme haarukoilla ja mukeista. Saatamme tehdä myös ällöttäviä aikuisten juttuja makkarissa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:16"]
jos oikeasti hygieniasyistä käyttää eri hammastahnoja, on päästään vitun vammainen idiootti! Tiesitkö, että ihmisessä on lukumäärältään molekyylimäärältään enemmän vierasbakteereja kuin ihmisen omia soluja? Ilman ulkopuolisia bakteereita ihminen kuolisi sekunneissa. Vituttaa perheet, joissa käytetään käsidesiä ja ollaan ylihygieenisiä, yleensä näissä kehittyy ne pahimmat allergiat ja nuhat, kun lapset eivät saa altistuksen kautta kehittää omaa vastustuskykyä. Esimerkiksi joku käsidesi on täysin absurdi tuote kotitaiudessa! Ei ole MITÄÄN syytä käyttää sellaista myrkkyä kotitiloissa, leikkaussalissa se menee. T kemiantekniikan lisensiaatti ja lääkärin puoliso
[/quote] Hampaille vieraat kariesbakteerit ei kuitenkaan tee hyvää, varsinkaan lapsille. Oletko koskaan kuullut asiasta?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:18"]
Minulla ja miehellä yhteinen, lapsella oma kun pitää olla miedompi. Syödään ja juodaan koko perhe myös toistemme haarukoilla ja mukeista. Saatamme tehdä myös ällöttäviä aikuisten juttuja makkarissa.
[/quote]
Naisystäväni kanssa ei ole mitään muita kammoja kuin hammasharja- ja lievä hammastahnaan liittyvä lievä kammo, tai ehkä pientä inhoa syödä "hampaanjälkiä", siis suussa jo käynyttä ruokaa. Samaa lasia, haarukkaa, veistä, lusikkaa käytän ihan ilman mitään inhoa.
Itse asiassa enemmänkin kuin mitä lievää inhoa minulla on naisystävääni kohtaan (hyvin siisti thai), on hänellä minua kohtaan... esimerkiksi hyvin kiintynyt omaan pyyhkeeseen (joten pyrin katsomaan kumpi on kumpi) ja joskus ruokailuvälineisiin... Toisaalta ei aina oikein ymmärrä kun minulla on vastava asenne hänen pieneen poikaansa. Eli en haluaisi siirrellä bakteereja hänen lapsensa ja itseni välillä, mikä perustuu pitkälti järkiperusteeseen. Tietysti vaihdamme bakteereja ihokosketuksessa ja ehkä muutenkin, mutta pyrin kuitenkin hidastamaan ja välttämään. Naisystäväni bateerit saan kuitenkin seksissä suusta ja pillusta, molemmilla tavoilla, joten välttely hänen kohdallaan muuten ei juuri vaikuttaisi. 41v m
Aikuisilla yhteinen ja lapsilla yhteinen. Tai lapsilla (3) taitaa olla neljäkin eri hammastahnaa, mutta käyttävät niitä ihan fiiliksen mukaan sekaisin. Kaikilla lapsilla reiättömät suut.
Todellakin on kaikilla omat harjat ja tahnat!
3 henkeä, omat vessat, omat tuubit.
jos oikeasti hygieniasyistä käyttää eri hammastahnoja, on päästään vitun vammainen idiootti! Tiesitkö, että ihmisessä on lukumäärältään molekyylimäärältään enemmän vierasbakteereja kuin ihmisen omia soluja? Ilman ulkopuolisia bakteereita ihminen kuolisi sekunneissa. Vituttaa perheet, joissa käytetään käsidesiä ja ollaan ylihygieenisiä, yleensä näissä kehittyy ne pahimmat allergiat ja nuhat, kun lapset eivät saa altistuksen kautta kehittää omaa vastustuskykyä. Esimerkiksi joku käsidesi on täysin absurdi tuote kotitaiudessa! Ei ole MITÄÄN syytä käyttää sellaista myrkkyä kotitiloissa, leikkaussalissa se menee. T kemiantekniikan lisensiaatti ja lääkärin puoliso