Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon yhdenillan juttuja harrastanut mies..

Vierailija
02.01.2015 |

Joille baaripanot on elämäntapa. Muuttuuko se jos oikea nainen tulee kohdalle vai onko damaged goods?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa samaistua.

Vierailija
2/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että pysyvästi osaisi vakiintua. Tarkoitan tällä, että pystyy pitkäaikaiseen, kymmeniä vuosia kestävään parisuhteeseen. Kyllähän miltei jokainen osaa asettua aloilleen siksi pariksi vuodeksi jopa kun oikein rakastuu, sen jälkeen parisuhteen ylläpitoon vaikuttaa tunteiden lisäksi taidot ja puhdas halu pitää liittoa yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora mikä huora. Krooninen kuppa kaupan päälle.

Vierailija
4/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi muuttua. itse olen nainen joka harrastaa paljon yhden illan juttuja huvin vuoksi, mutta parisuhteelle omistaudun täysillä ja pettämiseen suhtaudun äärimmäisen vakavasti. seksi ilman tunteita ja rakastelu tunteiden ilmaisukeinona ovat kaksi ihan eri asiaa. miksi yhden illan jutut jotenkin muuttaisivat ihmisen tunnepuolta? erona on tietenkin se, että seksin harrastaminen ei tällaisen ihmisen kanssa ole vielä merkki suhteen etenemisestä, vaan sinun tulee selvittää asia pelkästään muilla keinoilla.

Vierailija
5/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:48"]voi muuttua. itse olen nainen joka harrastaa paljon yhden illan juttuja huvin vuoksi, mutta parisuhteelle omistaudun täysillä ja pettämiseen suhtaudun äärimmäisen vakavasti. seksi ilman tunteita ja rakastelu tunteiden ilmaisukeinona ovat kaksi ihan eri asiaa. miksi yhden illan jutut jotenkin muuttaisivat ihmisen tunnepuolta? erona on tietenkin se, että seksin harrastaminen ei tällaisen ihmisen kanssa ole vielä merkki suhteen etenemisestä, vaan sinun tulee selvittää asia pelkästään muilla keinoilla.
[/quote]
Kyllä monet yhdenillanjutut nimenomaan muuttavat tunnepuolta. Tai sitten niitä harrastavat ovat jo ennestään psykopaatteja. En tiedä kumpi oli ensin, muna vai kana. Ja veikkaan että parisuhteessakin tällainen ihminen helposti hairahtaa entiseen toimintamalliinsa, koska on siitä hakenut jännitystä elämäänsä ja siihen tottunut. Ja tietää sen helpoksi. Eli minun vastaukseni on damaged goods, sekä miehiä että naisia koskien.

Vierailija
6/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistäkin jutuista voi saada tarpeekseen.

Vierailija
8/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:22"]

Niistäkin jutuista voi saada tarpeekseen.

[/quote]

Riippuu ihan mistä syistä on harrastanut niitä. Jos kyseessä on oman egon kohotus, tarve saada huomiota, tarve saada vaihtelua / jännitystä = suuremmalla todennäköisyydellä ei pääse tavastaan eroon ja voi esim. parisuhteen karikkovaiheessa sortua hakemaan huomiota tuntemattomalta vanhalla kunnon keinolla, koska ei ole oppinut säätelemään omia negatiivisia tunteita yksin omassa rauhassa.

Jos yhden illan juttuja on harrastanut vain ja ainoastaan siksi, että saa seksiä on paremmat mahdollisuudet. Yleensä vaan harvalla on motivaationa pelkkä seksi, sillä yleensä irtoseksiin liittyy osaltaan oman aseman testaaminen ja tietynlainen itsetunnon hively.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi