Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut varattuun mieheen...

Vierailija
02.01.2015 |

Olen joidenkin mutkien kautta päätynyt seksisuhteeseen itseäni 16 vuotta vanhemman naimisissa olevan miehen kanssa ja hyvää vauhtia rakastumassa häneen. Miten ihmeessä saisin homman lopetettua, kun ajatukset pyörii 24/7 tämän miehen ympärillä ja odotan vain hetkiä kun näemme taas.

Olen itse viimeisimmilläni raskaana ja tämä koko raskausajan kestänyt yksinäisyys ja läheisyyden kaipuu on saanut minut todella onnettomaksi ja sekaisin. Odotan kovasti, että vauva syntyy ja saan purkaa hellyyttä häneen, mutta samalla pelkään, että jään siitä huolimatta roikkumaan tähän varattuun mieheen jatkossakin :(

Saan varmasti haukut niskaan täältä av:ltä, mutta oli pakko avautua jonnekin, kun taas yksi yö on mennyt miehek facebook-profiilia selatessa. Hänellä vaikuttaisi olevan todella onnellinen liitto vaimonsa kanssa ja en edes haluaisi yrittää mennä heidän väliinsä. Tämä riippuvuus tekee mut vaan ihan hulluksi :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä myös voi olla osa syynä on raskautesi,se saa tuntemaan ihan kummia tunteita joista ei sitten ole tietoakaan kun vauva on tullut pihalle ja raskaushormoonit kaikonneet!

Vierailija
22/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:57"]Etkö voisi pitää hommaa jatkossa vain seksinä? Vähennät yhteydenpitoa, mutta käsittääkseni seksi on ok joten jos hyvä kumppani on löytynyt niin miksi sitä katkaista?   Muuten ei suhdetta kannata yrittää pilata tai ängetä heidän väliinsä, kunnon suhteeseen teillä on aika iso ikäero ja miehen pitäisi lopettaa nykyinen suhteensa että te voisitte olla yhdessä? En usko että toimisi.   -make- [/quote] Taitaa olla itse pettäjämies siellä kirjoittamassa

[/quote]

Ööö,jäitä pöksyihin. Seksiä on jo joten miksi sitä ei jatkaisi? Ei tilanne mihinkään muutu.

Lisäksi toin esille että suhdetta ei kannata särkeä (joten ymmärrän kyllä tilanteen vaikeuden). Joissain suhteissa seksi muiden kanssa on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:07"]

Anteeksi, mutta mun on todella vaikea kuvitella, miksi joku mies alkaisi seksisuhteeseen toiselle miehelle raskaana olevan naisen kanssa.

[/quote]

Niin sitä vois luulla, mutta kyllä deittipalstoilla aina silloin tällöin näkee ilmoituksia miehiltä, joilla on raskausfetissi.

Vierailija
24/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:24"]Opettaako tämä sun ihastus kenties yliopistolla, vai missä olet häneen törmännyt?
[/quote]

En viitsi paljastaa sellaisia yksityiskohtia, kuten mistä tunnetaan, ettei kukaan tunnista, kun mainitsin tuon raskaudenkin jo. Mutta ei tapahtunut yliopistolla.

Toivottavasti se olisi nämä hormonit, jotka ovat laittanut tunteet ihan sekaisin. Koen jotenkin kamalan mairittelevana, kun mies on kiinnostunut musta, kehuu kamalasti ja antaa läheisyyttä.

Vierailija
25/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas edellinen oli ap

Vierailija
26/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:07"]

Anteeksi, mutta mun on todella vaikea kuvitella, miksi joku mies alkaisi seksisuhteeseen toiselle miehelle raskaana olevan naisen kanssa.

[/quote]

Niin sitä vois luulla, mutta kyllä deittipalstoilla aina silloin tällöin näkee ilmoituksia miehiltä, joilla on raskausfetissi.
[/quote]

En mä ole huomannut, että tällä olisi mitään fetissiä tai edes kiinnostusta mun vatsaa kohtaan. Joskus on ehkä kommentoinut, että tunsi kun vauva potkas, kun ollaan maattu lähekkäin. Lähinnä on kuin sitä ei olisi. Ap

Vierailija
27/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit sovittaa kakkosnaisena olemisen ja lapsen keskenään? Rakastaja tuskin alkaa leikkiä isää lapsellesi, kuten joku uusi elämänkumppani tekisi.

Vierailija
28/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:07"]

[/quote]

[/quote]

Tällä ei kyllä vaikuttaisi olevan mitään fetissiä tai edes kiinnostusta mun raskautta kohtaan. Joskus on korkeintaan kommentoinut, että tunsi kun vauva potkas, kun ollaan maattu lähekkäin. Lähinnä on kuin koko vatsaa ei edes olisi.
Ap

Vierailija
29/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:41"]No eikö vaimo ihmettele miksi olet (nuori tyttö) miehen fb kaveri? [/quote] Ei ilmeisesti ja miehellä on muutenkin sen verran reilusti kavereita, että tuskin vaimo jaksaa listaa pahemmin kytätä. Ap

[/quote]

Ei tarvi olla facebook kaveri kun voi yksityisviestejä laittaa kellevaan

Vierailija
30/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:41"]No eikö vaimo ihmettele miksi olet (nuori tyttö) miehen fb kaveri? [/quote] Ei ilmeisesti ja miehellä on muutenkin sen verran reilusti kavereita, että tuskin vaimo jaksaa listaa pahemmin kytätä. Ap

[/quote]

Ei tarvi olla facebook kaveri kun voi yksityisviestejä laittaa kellevaan
[/quote]

Joo mutta me ollaan kavereita, mies laittoi joskus pyynnön. Ap

Vierailija
32/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: jos haluat kunnon suhdetta niin melkein suosittelisin unohtamaan. Tuolloin tulee niin paljon ongelmia ja miehen nykysuhde menisi poikki? Ja ikäeroakin on..? Seksiä teillä jo on, niin näkisin kuten -make- että sitä ei tarvi lopettaa vaan nauti siitä. Tiedän että ehkä vaikea pitää tuolla tasolla tapailu mutta onhan hyvä seksi ja yhdessäolo satunnaisesti parempi kuin ei mitään?

Vierailija
33/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain sekaisin raskaushormooneista. Tuo on aika normaalia ja yleistä...Kunhan lapsi syntyy, niin seksi ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän