Mitä mieltä olet... (baarissa tarjoamisesta)
... jos poikasi viedessään 18 vuotta täyttäneen tyttöystävänsä baariin ei tarjoa tytölle edes vaivaista long drink -lasillista syntymäpäivän kunniaksi, vaan ostaa ainoastaan omat kaljansa? Baarikierroksella tytön rahat loppuvat, ja tyttö seuraa poikaa miellyttääkseen häntä baarista toiseen. Istuu kuivin suin, kun toinen tilaa shotteja itselleen ym.
Voit kuvitella myös niin päin, että tyttäresi poikaystävä käyttäytyi esimerkkini^ mukaan.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:01"]Totta kai mieheni tarjoaisi, yleensä niin ollaankin liikenteessä, että vain toiselle rahat mukana. Istutaan kyllä vain lähikuppilassa. Aika vittumaiselta kuullostaa
[/quote]
Miksi miehes tarjoaa? Mitä oot tehny jotta se tarjoaa? Mulle ei oo ikinä vanhempien lisäks kukaan tarjonnu ni en kauheesti tiiä täst tarjoomisesta että miksi joillekin tarjotaan ja joillekin ei. Ehkä oon poikaystävän mielestä ruma :D
AP
[/quote]
Ööö..? Ihan samalla tavalla kuin minäkin hänelle, jos vain minulla rahat mukana. Kun yhdessä ollaan, ei meidän mielestä euroja kannata laskea, kun toinen maksaa joskus ja toinen joskus.
Enkä ole kaunis edes, reilusti ylipainoinen :D enkä kovinkaan montaa vuotta vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:46"]Lukematta koko ketjua sanoisin, että ensinnäkin itse en olettaisi että mieheni ostaisi mulle syntymäpäivänä juomaa, toisekseen omat rahani juotuani lähtisin kotiin. Itseä inhottaa ihmiset jotka yrittävät lokkeilla minkä tahansa syyn perusteella. Minä en tarjoa kenellekään syntymäpäivän tai muun kunniaksi, miksi minulle siis pitäisi tarjota?
[/quote]
No jo on teilläkin "lämmin" suhde! Äijäs jäisi siis jatkamaan ryyppäämään yksin. Ihana mies! <3
No jo on ihme kusipäitä teillä miehinä ja teidän mielestä se on ihan ok?! Että mies juoksuttaa baarista toiseen itse juonen eikä tule mieleenkään että kysyis edes muodonvuoksi haluaako tyttökin? Ihme vikinää ja taas pitää väkisin vääristellä alottaa ja leikkiä idioottia, ihan kuin ei olis selvinnyt tosta että ei ollu kyse koko illan tarjoamisesta ja lokkeilusta. Haistakaa paska ämmät. Veikkaan tosin että moni näistä idiootti-kommentoijista on just niitä työttömiä alkoholisoituneita amismiehiä. Jäishän sitä itelle vähemmän jos joutuis naiselleen yhden ostamaan. Voi huh huh.
Onko tässä nyt iät oikein, kuulostaa että olisi kyse paaaljon nuoremmista :)
Nyt vähän aikuistumista kehiin. Molemmille.
Itellä 6 vuotta parisuhdetta takana, ja ei, mies ei vieläkään osaa lukee mun ajatuksia.
Se on pakko puhua, keskustella ja ennenkaikkea uskaltaa olla jotain mieltä asioista. (OMA mielipide, eikä
sellainen minkä sanoo toista miellyttääkseen.)
Eikä eri mieltä oleminen tapa ketään.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:27"]
Jos alkoholi ja ryyppäminen on niin tärkeää, voi hempukka mennä flirttailemaan vanhemmille irstaille ukoille ja saada täten juomat jos poikkista ei kiinnosta tarjoaminen.
[/quote]
Olen kyllä vanhempi "ukko", mutten ollenkaan "irstas". Nautin nuorten tyttösten seurasta ja heitä on kiva katsella ja kuunnella ja jopa tarjota milloin mitäkin. Jopa yllätyslahjojakin ilman sen kummmempia vastapalvelusodotuksia.
Ja syy miksi näin, on se ,että kunnioitan ja arvostan heitä koska harva nuori nainen onvielä kovin katkeroitunut elämäänsä ja miehiin.
Kohteliasta olisi ollut tarjota joku yksittäinen juoma synttärien kunniaksi, mutta ehkä poika tosiaan ajatteli, että olit juonut tarpeeksi, kun kerran et käyttänyt rahaa, jota sinulla oikeasti kuitenkin oli. Älytön ajattelutapa, että pojan pitää tarjota ihan vaan kun et halua tuhlata rahaa kortiltasi, pojan pitäisi kuitenkin tuhlata omansa.
Tottakai miehen tulee tarjota omalle naiselleen juomia, jos löytyy häneltä rahaa siihen oli sitten naisella rahaa tai ei!!! Vastaavaisuudessa, kun mies tarjoaa naiselleen juomia niin tottakai nainen voi ostaa miehelle juomia baarissa. Kyllä minun poikaystäväni ainakin ostaa minulle juomia baarissa ja kavereilleni, jos kaverilla tai minulla ei psljon rahaa ole ja vastaavassa tilanteessa, kun miehellä ei ole rahaa niin ostan hänelle myös juomia. Käymme molemmat töissä eikä meillä kuukauspalkat ole niin suuret ja asumme yhdessä, mutta ei niin pihi saa olla mielestäni rahojen suhteen, ei se raha loppupeleissä niin tärkeää ole vaan se seura ja antamisen hyvyys! Minä olen siis 22v ja mies 30v. Sama, kun vieraita tulee kylään niin ostamme juomia kotiin ja tarjotaan vieraille myöskin , juotavaa/ruokaa.
Eikö sun poikaystävä tarjonnut sulle baarikierrosta? :(
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:12"]Eikö sun poikaystävä tarjonnut sulle baarikierrosta? :(
[/quote]
Ei mitään, siis yhtään mitään.
AP
Pitäsi tarjota yksi. Mutta siinä aiheessa kun jomman kumman rahat loppuu, MOLEMPIEN pitäisi lähteä baarista kotiin. Juomista ei koskaan, koskaan jatketa toisten eikä velkarahalla.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:15"]Pitäsi tarjota yksi. Mutta siinä aiheessa kun jomman kumman rahat loppuu, MOLEMPIEN pitäisi lähteä baarista kotiin. Juomista ei koskaan, koskaan jatketa toisten eikä velkarahalla.
[/quote]
Noh, eipähän tarjonnut. En jatkanut juomista, poikaystävä jatkoi koska hänellä oli rahaa, minulla ei.
Jos alkoholi ja ryyppäminen on niin tärkeää, voi hempukka mennä flirttailemaan vanhemmille irstaille ukoille ja saada täten juomat jos poikkista ei kiinnosta tarjoaminen.
Miehen pitää tarjota ja fiksu nainen ostaa sitten vuorostaan juomat molemmille eikä juo koko iltaa miehen rahoilla, tai sitten molemmat juovat omilla rahoillaan alusta alkaen, vaikka mies on silti yrittänyt ensin tarjota.
Jos nainen on pienempituloinen tai mies on pyytämällä pyytänyt naista kanssaan tai luokseen baariin, niin mies saa maksaa pääosin ja on ok naiselta antaa miehen maksaa. Ei tuollaisia poikaystäviä pidä pitää, joilla ei ole käytöstapoja.
Hyvä opetus tytölle, että täysin persaukisena ei lähdetä baariin.
Koskaan ei tiedä mihin sitä rahaa tarvitaan, joten sitä tulee olla varalta jos jotain käy...
No kyllä oletan että mun mies tarjoaa jos on mun syntymäpäivä! Ei tietenkään koko iltaa mutta kuitenkin edes sen yhden ekan hienon drinkin
Mies joka ei viitsi ees baarissa tarjota muutamaa juomaa, ei kyllä tasan tarkkaan viitsi investoida naiseen ja perheeseen myöhemminkään.
Ja jos baarissa se oma kännääminen on tärkeämpää kuin uuden tyttöystävän kanssa seurustelu, on kyllä niin alkoholisti että se on toinen hyvä syy unohtaa tällanen mies.
Voisin kuvitella, että poikaystävä putkiaivoillaan on ajatellut, ettet halua juoda enempää, koska et kerran ostanut enää mitään (sinullahan oli rahaa, kun pankkikortti kerran oli mukana). Minusta olisi ollut kohteliasta heti kärkeen tarjota sinulle juoma, mutta kun nyt ostitte omanne alusta lähtien, hän varmaan ajatteli, että olet nyt juonut tarpeeksi.
Jos ihan alkuperäiseen kysymykseen vastaan, niin ristus mun poikani saisi kuulla tuosta! Viittä vaiile ettei sais luunappia kaupan päälle. Noinko on opetettu kotona häh?!
Sulle on typerä mies , totta kai olis pitäny tarjota, eikä vain yhtä. Minä en ainakaan istuisin yksin juomassa jos toinen on kuivin suin vain sen takia kun rahat loppu. Ottaisin mieluummin vähemmän ja tarjoaisivat toiselle yhtälailla.. Jessus mikä tyyppi! (Ja jos ei muuten, voi tehdä diilin, et se olis sun rundi maksaa seuraava kerta)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:40"]Juu ei ole elatusvelvollisuutta poikaystävällä ja tasa-arvokin on ihan kiva juttu. On olemassa sellainen asia kuin käytöstavat. Itse tarjoan joskus baarissa tai missä tahansa ihan samaa sukupuolta oleville, jos heillä ei ole rahaa tai on jäänyt työttömäksi ja on huonossa tilanteessa. En muutenkaan ymmärrä sitä asennetta, että lasketaan kaikki sentintarkasti (paitsi jos on ihan oikeasti köyhä), musta se on noloa. Niin kauan kuin nainen on se, joka päättää milloin seksiä on, jos edes on, mies on se jonka kuuluu miellyttää naista, ei toisin päin. Muunlainen käytös on noloa mieheltä. Toisaalta on myös noloa naiselle olla miehen rahojen varassa, mutta miehen on kuitenkin oltava valmis tarjoamaan, jos naisella ei satu olemaan rahaa.
[/quote]
En mä pihtaile, eikä seksi ole mikään "palkinto", jota saadakseen poikaystävän pitäis paapoa mua. Ihan yhteisestä ilosta sitä harrastetaan. Miksi miehen "on oltava valmis tarjoamaan naiselle"? :O
AP