Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet... (baarissa tarjoamisesta)

Vierailija
02.01.2015 |

... jos poikasi viedessään 18 vuotta täyttäneen tyttöystävänsä baariin ei tarjoa tytölle edes vaivaista long drink -lasillista syntymäpäivän kunniaksi, vaan ostaa ainoastaan omat kaljansa? Baarikierroksella tytön rahat loppuvat, ja tyttö seuraa poikaa miellyttääkseen häntä baarista toiseen. Istuu kuivin suin, kun toinen tilaa shotteja itselleen ym.

Voit kuvitella myös niin päin, että tyttäresi poikaystävä käyttäytyi esimerkkini^ mukaan.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tyttö saanut jo jonkun synttärilahjan? Korun, kirjan, lahjakortin? Jos oli, niin minusta ei ole enää mitään tarvetta tarjota juomia.

Ihan samalla tavalla kun tyttö ja poikakaverinsa menevät poikakaverin synttäri-iltana baariin, niin en oleta tytön tarjoavan. Vanhanaikaista olettaa, että seurustelusuhteeseen liittyy maksuvelvollisuuksia.

Vierailija
22/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:27"]Jos alkoholi ja ryyppäminen on niin tärkeää, voi hempukka mennä flirttailemaan vanhemmille irstaille ukoille ja saada täten juomat jos poikkista ei kiinnosta tarjoaminen.
[/quote]
Jätän nuo irstaat vanhat sedät väliin :D

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:30"]Miehen pitää tarjota ja fiksu nainen ostaa sitten vuorostaan juomat molemmille eikä juo koko iltaa miehen rahoilla, tai sitten molemmat juovat omilla rahoillaan alusta alkaen, vaikka mies on silti yrittänyt ensin tarjota.

Jos nainen on pienempituloinen tai mies on pyytämällä pyytänyt naista kanssaan tai luokseen baariin, niin mies saa maksaa pääosin ja on ok naiselta antaa miehen maksaa. Ei tuollaisia poikaystäviä pidä pitää, joilla ei ole käytöstapoja.
[/quote]
Poikaystävä lähes vaati mua kanssaan baariin :D

AP

Vierailija
24/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:32"]Hyvä opetus tytölle, että täysin persaukisena ei lähdetä baariin.

Koskaan ei tiedä mihin sitä rahaa tarvitaan, joten sitä tulee olla varalta jos jotain käy...
[/quote]
En mä täysin persaukinen ollut; otin hiukan käteistä mukaan, join ne, ja pankkikortti oli mukana ns. "kaiken varalta", esimerkiksi taksiin jos sitä ois tarvinnu. En halunnut juoda niitä rahoja.

AP

Vierailija
25/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:42"]No kyllä oletan että mun mies tarjoaa jos on mun syntymäpäivä! Ei tietenkään koko iltaa mutta kuitenkin edes sen yhden ekan hienon drinkin
[/quote]
Nih, ei sen paikallisen halvan räkälän karpalolonkerolasillisen hinnaks tullut ku joku 4 e. En oikeestaan muuta juonutkaan ku tollasia, mitään kympin drinkkejä en ikinä joisi :D
AP

Vierailija
26/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:42"]Mies joka ei viitsi ees baarissa tarjota muutamaa juomaa, ei kyllä tasan tarkkaan viitsi investoida naiseen ja perheeseen myöhemminkään. 

Ja jos baarissa se oma kännääminen on tärkeämpää kuin uuden tyttöystävän kanssa seurustelu, on kyllä niin alkoholisti että se on toinen hyvä syy unohtaa tällanen mies.
[/quote]
Tää on kyllä nähty jo, ainoastaan vaatii saada ostaa lahjat jouluna ja synttäreinä koska "se on tapana, ja lahjat on kivoja". En tosin oletakaan siltä mitään muuta.

En oo uusi tyttöystävä, ollaan seurusteltu noin 2,5 vuotta :D Alkkis se kai on.

AP

Vierailija
27/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 06:26"]Olisi ollut kohteliasta tarjota synttärisankarille juoma, mutta ei kai tuohon maailma sentään kaadu. Sen sijaan on täysin oma häpeäsi, jos omien rahojesi loputtua jäit poikaystäväsi seuraan kuivin suin istumaan. Tiesit rahatilanteesi, joten ei varmaan tullut kuivin suin istuminen yllätyksenä.
[/quote]
Maailma ei kaadu, mut mietin vain että mikä on yleinen tapa hoitaa tämmöset asiat.

AP

Vierailija
28/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 06:42"]Adios Amigo tuollaiselle juntille. Jos jatkat seurustelua niin lisaa on samaa tulossa.
[/quote]
Kyllä mä uskon tän jälkeen nähneeni lähes kaiken, eikä oikeestaan yllättänyt tuo tarjoamattomuus.

AP

Vierailija
29/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 06:59"]No mun mielestä tuo juoppo poikaystävä kannattais jättää ihan heti. Älä ota juoppoa vaan jiku ihan normaali mies. Niitäkin on paljon.
[/quote]
Se ei ollu läheskään tommonen noin 2,5 vuotta sitten, täytettyään 18 meno muuttui hieman. Aiemmin oli normaali.
AP

Vierailija
30/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 07:00"]Kenenkään ei pitäisi ikinä juoda viimeisiä rahojaan. 
[/quote]
En juonut viimeisiä rahojani. Pankkikortilla oli vielä esim. mahdolliseen taksikyytiin.

AP

Vierailija
31/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään vielä mielipiteitä?
AP

Vierailija
32/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan ensimmäiseltä poikaystävältäni. Onneksi tajusin erota, siellä se varmaan vieläkin kiskoo yksinään kaljaa. Ja tosiaan et voi sanoa nähnees todellakaan kaikkeasi, ootahan kun asutte yhdessä tai on niitä lapsia. Sitten voi harmittaa. Niitä parempia miehiäkin löytyy, miksi tuhlata aikaa tuollaiseen "no ei se nyt niin huono oo" -tapaukseen.

Vierailija
33/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina tarjonnut juomia tyttöystäville/avokille ja muutenkin tutuille tytöille joilla ei ole rahaa juomiin,käyn niin harvoin baarissa ja olen aina ollut töissä että tarjoan miellelläni tai jos pohjia otetaan jossain niin annan omista juomista,eipähän sitten ole niin kova kankainen.

mikset ap sanonut että haluaisit juotavaa?

vai eikö kundikaveri ikinä tarjoa mitään??

ehkä kannattasi katsella jostain uutta?

tv.mies

Vierailija
34/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mieheni tarjoaisi, yleensä niin ollaankin liikenteessä, että vain toiselle rahat mukana. Istutaan kyllä vain lähikuppilassa. Aika vittumaiselta kuullostaa

Vierailija
35/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:00"]minä olen aina tarjonnut juomia tyttöystäville/avokille ja muutenkin tutuille tytöille joilla ei ole rahaa juomiin,käyn niin harvoin baarissa ja olen aina ollut töissä että tarjoan miellelläni tai jos pohjia otetaan jossain niin annan omista juomista,eipähän sitten ole niin kova kankainen.

mikset ap sanonut että haluaisit juotavaa?

vai eikö kundikaveri ikinä tarjoa mitään??

ehkä kannattasi katsella jostain uutta?

tv.mies
[/quote]
- Mun mielestä olisi säälittävää kinua juomia :D Oon kuullut tarinoita niistä munahaukoista, jotka baaritiskillä notkuessaan kyselevät joka mieheltä "Haluisiksä tarjota mulle juotavaa? :)))" enkä halua kuulua samaan kastiin.
- Ei tarjoa juuri mitään, joskus karkkipussistaan antaa karkkia mut ei muuta
- Mä en kai sais ketään muuta
AP

Vierailija
37/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:01"]Totta kai mieheni tarjoaisi, yleensä niin ollaankin liikenteessä, että vain toiselle rahat mukana. Istutaan kyllä vain lähikuppilassa. Aika vittumaiselta kuullostaa
[/quote]
Miksi miehes tarjoaa? Mitä oot tehny jotta se tarjoaa? Mulle ei oo ikinä vanhempien lisäks kukaan tarjonnu ni en kauheesti tiiä täst tarjoomisesta että miksi joillekin tarjotaan ja joillekin ei. Ehkä oon poikaystävän mielestä ruma :D

AP

Vierailija
38/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v pojalla pitäisi olla pätäkkää tarjota tyttöystävälle koko ilta. Miksi te ette lähtiessänne sopineet, että juotte vain yhdet kun sinulla ei ole enempää rahaa?

Vierailija
39/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähditkö oikeasti baariin luullen että sinulle tarjotaan kaikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi