Mitä mieltä olet... (baarissa tarjoamisesta)
... jos poikasi viedessään 18 vuotta täyttäneen tyttöystävänsä baariin ei tarjoa tytölle edes vaivaista long drink -lasillista syntymäpäivän kunniaksi, vaan ostaa ainoastaan omat kaljansa? Baarikierroksella tytön rahat loppuvat, ja tyttö seuraa poikaa miellyttääkseen häntä baarista toiseen. Istuu kuivin suin, kun toinen tilaa shotteja itselleen ym.
Voit kuvitella myös niin päin, että tyttäresi poikaystävä käyttäytyi esimerkkini^ mukaan.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:01"]
Totta kai mieheni tarjoaisi, yleensä niin ollaankin liikenteessä, että vain toiselle rahat mukana. Istutaan kyllä vain lähikuppilassa. Aika vittumaiselta kuullostaa
[/quote]kyseessä 18v nuoripari....
Enpä olisi voinut kuvitella itse olessani 18v että nuori poikakaveri tarjoaisi baari-illan.....ihan tavallisella tavaralahjalla mentiin eikä oluella.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:00"]18v pojalla pitäisi olla pätäkkää tarjota tyttöystävälle koko ilta. Miksi te ette lähtiessänne sopineet, että juotte vain yhdet kun sinulla ei ole enempää rahaa?
[/quote]
Join yhteensä kolme, otin sen verran käteistä mukaan + pankkikortti kaiken varalta. Siksi emme sopineet yksistä. Poika on 19, minä 18.
AP
Sääli, että jo 18v pitää miellyttämällä miellyttää toista, eikä saa olla oma itsensä. Hyvinpä alkaa sinun elämäsi.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:01"]Lähditkö oikeasti baariin luullen että sinulle tarjotaan kaikki?
[/quote]
:DDD Hienosti olet lukenut keskustelun. En lähtenyt. Mietin nyt jälkeenpäin, että olisiko poikaystäväni "kuulunut" (hyvien tapojen mukaan?) tarjota minulle yksi karpalolonkero tms.
AP
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:02"]Kauanko aikaa olette olleet yhdessä?
[/quote]
Noin 2,5 vuotta.
AP
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:05"]Enpä olisi voinut kuvitella itse olessani 18v että nuori poikakaveri tarjoaisi baari-illan.....ihan tavallisella tavaralahjalla mentiin eikä oluella.
[/quote]
Kukaan ei ole puhunut KOKO illan tarjoamisesta. Lue ensi kerralla paremmin.
AP
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:08"]Sääli, että jo 18v pitää miellyttämällä miellyttää toista, eikä saa olla oma itsensä. Hyvinpä alkaa sinun elämäsi.
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa? :O
AP
Koko iltaa ei mun mielestä tarvitse tarjota, vaikka tiedän, että jotkut sitä tekevät. Siihen uppoaa tosi paljon rahaa. Mutta onhan se outoa, jos ei edes yhtä tyttöystävälleen osta. Tietysti siinä tapauksessa, että sinäkin ostat poikaystävälle joskus jotakin, juoman, syömistä, tarjoat leffan... jne.
Ainiin ja mitä tarkoitat baarikierroksella? Seurasitko poikaystäväsi perässä eri paikkoihin sinun syntymäpäivänäsi?
Kun olin viimeksi baarissa, tarjosin seurueeseen kuuluvalle henkilölle juoman, kun tältä loppui rahat, enkä todellakaan ole varakas. Hän ei siis mitenkään odottanut kenenkään tarjoavan, musta itsestäni tuntui ikävältä, että muilla oli hauskaa ja yksi joutui lopettamaan liian aikaisin. Mulle ei tulis mieleenkään ryypätä baarissa ja olla tarjoamatta tyttöystävälle, jos hänellä ei olisi rahaa, se tuntuu käsittämättömältä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:01"]Lähditkö oikeasti baariin luullen että sinulle tarjotaan kaikki? [/quote] :DDD Hienosti olet lukenut keskustelun. En lähtenyt. Mietin nyt jälkeenpäin, että olisiko poikaystäväni "kuulunut" (hyvien tapojen mukaan?) tarjota minulle yksi karpalolonkero tms. AP
[/quote]Ei olisi kuulunut. Hän olisi voinut ostaa sinulle jonkin lahjan, mutta alkoholia ei tarvitse tarjota eikä opetella siihen ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:08"]Sääli, että jo 18v pitää miellyttämällä miellyttää toista, eikä saa olla oma itsensä. Hyvinpä alkaa sinun elämäsi. [/quote] Mitä tämä tarkoittaa? :O AP
[/quote]"tyttö seuraa poikaa miellyttääkseen häntä baarista toiseen."
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:11"]Koko iltaa ei mun mielestä tarvitse tarjota, vaikka tiedän, että jotkut sitä tekevät. Siihen uppoaa tosi paljon rahaa. Mutta onhan se outoa, jos ei edes yhtä tyttöystävälleen osta. Tietysti siinä tapauksessa, että sinäkin ostat poikaystävälle joskus jotakin, juoman, syömistä, tarjoat leffan... jne.
[/quote]
Olen vienyt poikaystävän leffaan ja maksanut kaiken, annan syödä karkkejani luvallani tai ilman lupas (kerran söi kokonaisen suklaalevyn yhdeltä istumalta -.-). Enemmän mulla on mennyt rahaa häneen kuin hänellä minuun. Ei ole esimerkiksi ikinä vienyt mua leffaan, kaikki täytyy aina itse maksaa.
AP
Mun mielestä ois voinu ainkin sen yhden tarjota. Tiesikö että sulla oli manit loppu? kysyitkö silti että viittiikö tarjota pari sun synttäreitten kunniaksi?
Jos oisin ollut samassa tilanteessa, niin oisin heti sanonut miehelle jos vonkaa mua baariin mukaansa, että saa sitten tarjota pari jos tuun, kun raha tilanne vähän huonu just nyt.
Ja kyllä mun mies on aina kohtelias ja kysyy baarissa multa mitä haluan ja tarjoo sen. Vuorostani mäkin tietty sille välillä ostan. Kuulostaa kyllä sun mies hieman lapselliselta tapaukselta, jos itelle ostelee juomia ja näkee että oot kuivin suin ja sulla synttäritkin vielä, eikä ees viitti kysyä haluisitko mitään. Ja syy että oot ruma ym. niin ei ole mikään syy jättää tarjoamatta, niin kuin luin jostain hölmö :)
Eikö nykyisin nuoret osta toisilleen syntymäpäivälahjaa, vaan mennään baarikierrokselle?? Ja sillekin vastentahtoisesti toista miellyttäen omana synttärinä....surullista.
Antoiko poikaystäväsi sinulle jotain muuta syntymäpäivälahjaa vai oletitko että hän ikäänkuin lahjaksi tarjoaa sinulle baarissa juomista?
Ap, sinä itse valitset sen kumppanin. Osa tarjoaa, osa ei. Jos tuo on sinulle kynnyskysymys, tee valintasi sen mukaan.
Kauanko aikaa olette olleet yhdessä?