Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet... (baarissa tarjoamisesta)

Vierailija
02.01.2015 |

... jos poikasi viedessään 18 vuotta täyttäneen tyttöystävänsä baariin ei tarjoa tytölle edes vaivaista long drink -lasillista syntymäpäivän kunniaksi, vaan ostaa ainoastaan omat kaljansa? Baarikierroksella tytön rahat loppuvat, ja tyttö seuraa poikaa miellyttääkseen häntä baarista toiseen. Istuu kuivin suin, kun toinen tilaa shotteja itselleen ym.

Voit kuvitella myös niin päin, että tyttäresi poikaystävä käyttäytyi esimerkkini^ mukaan.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:44"]Olisit ap sanonut sille, että tuo minulle vesilasi samalla kun haet itsellesi. Ei olisi tarvinnut olla kuivin suin, kuten aloituksessa mainitsit.
[/quote]
Ei tullu mieleen.
AP

Vierailija
2/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kavereiden kanssa tapana, että synttärisankarille tarjotaan jokainen ainakin se yksi. Ei väliä sukupuolella. Rahoissaan olevat ostavat vähän hienomman drinkin, mutta kalja/lonkero myös ollut ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:46"]Lukematta koko ketjua sanoisin, että ensinnäkin itse en olettaisi että mieheni ostaisi mulle syntymäpäivänä juomaa, toisekseen omat rahani juotuani lähtisin kotiin. Itseä inhottaa ihmiset jotka yrittävät lokkeilla minkä tahansa syyn perusteella. Minä en tarjoa kenellekään syntymäpäivän tai muun kunniaksi, miksi minulle siis pitäisi tarjota?
[/quote]
En yrittänyt lokkeilla, en maininnut sanallakaan ko. iltana että tahdon minulle tarjottavan tms. Odotin, että tarjoaa jos on tarjoakseen.
AP

Vierailija
4/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:31"]Nyt kun täytit 18 vuotta taitaa olla aikuistumisen ja kasvun paikka. Poikaystäväsi ei ole elatusvelvollinen, eikä hänen kuulu maksaa baari-iltaasi, ei edes syntymäpäivänäsi. Sinä olet aikuinen, sinulla on omat rahat, etkä edes ollut rahaton, vaan et vain halunnut tuhlata _omia_ rahojasi juomiin, kun olisi ollut niin paljon kivempaa juoda poikkiksen rahat. Aikuisena sinun täytyy myös ymmärtää kertoa, jos haluat lähteä kotiin. Ja aikuisena voit lähteä kotiin ihan ilman poikaystävääsikin. Turha siis valittaa, että olet ollut pakotettuna mukana, aikuinen nainen! Jos joku tässä tarinassa on itsekäs ja pihi, niin se olet sinä itse. Baarissa ei ole pakko juoda, hauskaa voi pitää selvinkin päin ja jos ei siitä tykkää, niin kannattaa ottaa pohjat kotona, niin pääsee halvemmalla. Harvalla parikymppisellä pojankollilla on varaa juottaa itsensä JA tyttöystävänsä baarissa humalaan. Omat rahat mukaan ensi kerralla ja prinsessavaihe kotiin. Tasa-arvo on kiva juttu, vaikka hintana olisi se, että joutuu ottamaan naisenakin oman lompakon mukaan. [/quote] Onko tää taas se The Lompakkojankkaaja? On muuten ärsyttävä. Et tiedä asian taustoja tai minun ajatuksiani/toiveitani, joten ole hiljaa äläkä mussuta luuloistasi täällä. Ei, en halua juoda poikaystävän rahoja tai muutenkaan loisia lompakollaan. Ihan itse maksoin kaikki juomani, peräti kolme kpl, koska en tykkää olla humalassa. Juujuu kännääminen toisen rahoilla olikin se koko illan tarkoitus, vai mahtoiko sittenkään? No ei. AP

[/quote]

En tiedä teidän suhteen ongelmista, koska et niitä avaa kuin tämän baari-illan osalta, jossa kertomasi perusteella olet kyllä ihan itse syyllinen pahaan oloosi. Jos poikaystäväsi on pettäjä, hakkaaja tms. niin kyllä saat sympatiani, mutta et siitä, että itket nettipalstalla, kun poikkis ei kustantanut baari-iltaasi. Kolme juomaa baarissa on ainakin mun kohdalla ihan normisetti, ei sen enempää tarvitsekaan juoda. Jos omat rahasi riitti siihen ja ylikin jäi, niin mikä meni pieleen? Tuskin poikaystäväsi edes tajusi, että olisit halunnut lisää juomia hänen rahoillaan.

Ongelmienne ydin taitaa olla siinä, että et saa suutasi auki muistakaan asioista, vaan oletat poikaystäväsi olevan ajatustenlukija. Miehet eivät ole samanlaisia kuin romanttisissa komedioissa, eikä naisten pidä alentaa itseään niin, että kyynel silmäkulmassa vain odottavat miehen tajuavan sanatonta viestintää. Ei ne tajua, helpompaa on jos opit sen nyt 18 v. kuin 30 v.

Vierailija
5/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarjoaminen ole mikään itseisarvo, mutta kyseessä oli sentään tyttöystävän syntymäpäivä! Kenen tahansa miehen nyt pitäisi tajuta tytölleen se yksi tarjota, varsinkin kun itse ryyppää naaman edessä. Kuulostaa siltä, että tyyppi ei arvosta  ap sua pätkääkään :( 

Vierailija
6/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:21"]Meillä se on selvää ilman kysymättäkin että ostettaisiin aina toisellekkin. Mutta mä en juo alkoholia niin nytkin uutena vuotena poikaystävä joi eikä tietenkään kysynyt otanko mitään kun tiesi jo. Tai huolehti kyllä kokoajan että minulla on vettä/limpparia. [/quote] Noh, me emme taaskaan viettäneet uutta vuotta yhdessä, onnekas. Mut ei mun poikaystävä tollainen ole. Ei se mun huolehtimisesta ymmärrä, kunhan itsellä on kaljaa niin kaikki on hyvin :D AP

[/quote]Onko sinusta toisesta huolehtiminen sitä, että ostetaan long drink baarissa? Miksi olet sen pojan kanssa kun vaan haukut sitä?
[/quote]
Lainaamani viestin kirjoittaja kertoi, että hänen poikaystävänsä uv:na huolehti koko ajan, että ko. kirjoittajalla oli vettä tai limua edessään. Huolehtimisella tarkoitin, ettei minun poikaystäväni sellaista tee :D Olen hänen kanssaan, koska välitän hänestä. En ole haukkunut.
AP

Vierailija
7/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:46"]Lukematta koko ketjua sanoisin, että ensinnäkin itse en olettaisi että mieheni ostaisi mulle syntymäpäivänä juomaa, toisekseen omat rahani juotuani lähtisin kotiin. Itseä inhottaa ihmiset jotka yrittävät lokkeilla minkä tahansa syyn perusteella. Minä en tarjoa kenellekään syntymäpäivän tai muun kunniaksi, miksi minulle siis pitäisi tarjota? [/quote] En yrittänyt lokkeilla, en maininnut sanallakaan ko. iltana että tahdon minulle tarjottavan tms. Odotin, että tarjoaa jos on tarjoakseen. AP

[/quote]

Miehet eivät ole ajatustenlukijoita! Jos toivot jotain eikä toinen sitä tajua, niin asian edistämiseksi sen suun voisi vaikka avata ja kysäistä? Kai vielä vedit jälkikäteen järkyttävät raivot siitä miten poikaystävä ei arvosta sua ja sen olisi pitänyt tajuta tarjota yksi?

Vierailija
8/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:53"]Ei se tarjoaminen ole mikään itseisarvo, mutta kyseessä oli sentään tyttöystävän syntymäpäivä! Kenen tahansa miehen nyt pitäisi tajuta tytölleen se yksi tarjota, varsinkin kun itse ryyppää naaman edessä. Kuulostaa siltä, että tyyppi ei arvosta  ap sua pätkääkään :( 
[/quote]
Ei vissiin arvosta. Pitäiskö asia ottaa puheeksi kun näemme huomenna, ja miten ottaisin?
AP

Vierailija
9/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:46"]Lukematta koko ketjua sanoisin, että ensinnäkin itse en olettaisi että mieheni ostaisi mulle syntymäpäivänä juomaa, toisekseen omat rahani juotuani lähtisin kotiin. Itseä inhottaa ihmiset jotka yrittävät lokkeilla minkä tahansa syyn perusteella. Minä en tarjoa kenellekään syntymäpäivän tai muun kunniaksi, miksi minulle siis pitäisi tarjota? [/quote] En yrittänyt lokkeilla, en maininnut sanallakaan ko. iltana että tahdon minulle tarjottavan tms. Odotin, että tarjoaa jos on tarjoakseen. AP

[/quote]

Miehet eivät ole ajatustenlukijoita! Jos toivot jotain eikä toinen sitä tajua, niin asian edistämiseksi sen suun voisi vaikka avata ja kysäistä? Kai vielä vedit jälkikäteen järkyttävät raivot siitä miten poikaystävä ei arvosta sua ja sen olisi pitänyt tajuta tarjota yksi?
[/quote]
En toivonut tarjoamista. Meinasin vain, että tarjoaa jos haluaa niin. Nyt jälkeenpäin aloin miettiä asiaa. En kehtaa pyytää mitään siltä, joten en avannut suutani. En raivonnut, emme edes ole puhuneet ko. baari-illasta.
AP

Vierailija
10/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas juntti. Laittaisin itse kiertämään käytöstapoja oppimaan. 

Vierailija
11/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ainakin suuttunut, onpa sinulla törkeä juntti poikaystävänä :D Itse olen tarjonnut kavereilleni vaikka juuri juoman/leffan tms. jos heillä ei ole ollut rahaa siihen ja olen itse pyytänyt heitä mukaan, ja todellakin myös tarjoaisin myös ainakin yhden ellei pari juomaa seurustelukumppanilleni tämän syntymäpäivänä, oli tällä sitten varaa niihin tai ei. En ole mitenkään erityisen varakas mutta teen tämän silti, koska mielestäni se on vain hyvien käytöstapojen mukaista. En ikinä kehtaisi raahata jotain mukanani baariin ja sitten toisen ollessa kuivin suin ryypätä tämän silmien edessä.

Loputon lokkeilu ärsyttäisi minuakin ja ymmärrän jos silloin ei huvita maksaa - mutta kai nyt omalle tyttöystävälleen voi edes kerran sen yhden juoman tarjota, varsinkin kun on tämän syntymäpäivä?

Vituttaa tuollainen sentinlaskija-asenne, erityisesti kun AP:n mukaan tämän mies on kuitenkin hyvillä mielin ottanut vastaan mm. tämän maksamia elokuvakäyntejä muttei itse ilmeisesti voi maksaa sitä yhtä 4 euron lonkeroa. Voi vain kuvitella millaista perhe-elämä tuollaisen miehen kanssa olisi.

Vierailija
12/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen tapa juhlistaa tyttöystävän syntymäpäivää,päivänsankari saa vierestä katsoa kun toinen ryyppää lempibaareissaan? :D En itse katselisi päivääkään  tuollaista junttia,käytöstapojen puute on täydellinen turn off,mutta makunsa kullakin.

Ja niille jotka vinkuvat naisten tavasta "loisia":yhtä hyvin tyttöystävän "pitäisi" tarjota miehelle tämän syntymäpäivänä.Se nyt vaan on kohteliasta.

Vierailija
13/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:24"]Itse olisin ainakin suuttunut, onpa sinulla törkeä juntti poikaystävänä :D Itse olen tarjonnut kavereilleni vaikka juuri juoman/leffan tms. jos heillä ei ole ollut rahaa siihen ja olen itse pyytänyt heitä mukaan, ja todellakin myös tarjoaisin myös ainakin yhden ellei pari juomaa seurustelukumppanilleni tämän syntymäpäivänä, oli tällä sitten varaa niihin tai ei. En ole mitenkään erityisen varakas mutta teen tämän silti, koska mielestäni se on vain hyvien käytöstapojen mukaista. En ikinä kehtaisi raahata jotain mukanani baariin ja sitten toisen ollessa kuivin suin ryypätä tämän silmien edessä.

Loputon lokkeilu ärsyttäisi minuakin ja ymmärrän jos silloin ei huvita maksaa - mutta kai nyt omalle tyttöystävälleen voi edes kerran sen yhden juoman tarjota, varsinkin kun on tämän syntymäpäivä?

Vituttaa tuollainen sentinlaskija-asenne, erityisesti kun AP:n mukaan tämän mies on kuitenkin hyvillä mielin ottanut vastaan mm. tämän maksamia elokuvakäyntejä muttei itse ilmeisesti voi maksaa sitä yhtä 4 euron lonkeroa. Voi vain kuvitella millaista perhe-elämä tuollaisen miehen kanssa olisi.
[/quote]
Ohhoh, täällä olo vahva mielipide :D Mä en itse oikein osaa sanoa mitä mieltä olen: ei tietenkään kenenkään ole pakko tarjota, omalla tavallaan olisi ollut kiva saada edes se yksi juoma ettei tarvitse vain katsoa vierestä toisen juodessa, mutta silti on ahnetta odottaa tarjoomista. Ristiriitaista, eikö :D
AP

Vierailija
14/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:40"]Aika mielenkiintoinen tapa juhlistaa tyttöystävän syntymäpäivää,päivänsankari saa vierestä katsoa kun toinen ryyppää lempibaareissaan? :D En itse katselisi päivääkään  tuollaista junttia,käytöstapojen puute on täydellinen turn off,mutta makunsa kullakin.

Ja niille jotka vinkuvat naisten tavasta "loisia":yhtä hyvin tyttöystävän "pitäisi" tarjota miehelle tämän syntymäpäivänä.Se nyt vaan on kohteliasta.
[/quote]
Nyt jälkeenpäin ajateltuna oli kyllä tylsää. Hitsi kun poikaystävä on ensi synttäriensä aikana intissä, joten se ei voi juhlistaa. Oisin voinu tehä samoin sille :D En yleensä kannata kostamista mut kai sitä kerran voi poiketa tavoistaan.
AP

Vierailija
15/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, tää keskustelu on saanut sen liekin! :D
AP

Vierailija
16/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kohteliasta tarjota synttärisankarille juoma, mutta ei kai tuohon maailma sentään kaadu. Sen sijaan on täysin oma häpeäsi, jos omien rahojesi loputtua jäit poikaystäväsi seuraan kuivin suin istumaan. Tiesit rahatilanteesi, joten ei varmaan tullut kuivin suin istuminen yllätyksenä.

Vierailija
18/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adios Amigo tuollaiselle juntille. Jos jatkat seurustelua niin lisaa on samaa tulossa.

Vierailija
19/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä tuo juoppo poikaystävä kannattais jättää ihan heti. Älä ota juoppoa vaan jiku ihan normaali mies. Niitäkin on paljon.

Vierailija
20/102 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi ikinä juoda viimeisiä rahojaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän