Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus itkenyt/voinut pahoin AV:n kommentin takia?

Vierailija
01.01.2015 |

Jos olet, niin kerro millaisesta kommentista kyse?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/66 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki millä halutaan pahaa lapsille, eläimille tai millekään elävälle, saa minut surulliseksi... En ymmärrä kuinka täällä palstalla olevista ihmisistä voi löytyä niin kuvottavia ihmisiä, jotka puhuvat kamaluuksia, kuten koirien tappamisesta. Millä oikeudella kukaan elävä vie toisen hengen.. Kamalaa.

Vierailija
4/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, muutaman kerran. Kyseessä on ollut täysin psykopaattiset kommentit, jotka ovat sisältäneet kidutuksen / murhan / eläinrääkkäyksen yksityiskohtaista kuvailua. Onneksi nämä kommentit myös poistetaan äkkiä. Voin pahoin kun tapaan pahoja ihmisiä täällä,

Vierailija
5/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun joku meni henkilökohtaisuuksiin mainittuani ahdistuneisuushäiriöstäni.

Vierailija
6/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon "Miten mies voi pyörtää ajatuksensa..." ketjun ap ja kyllä vähän surullinen olo on. Eiköhän tämä mene ohi.

Vierailija
8/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:42"]

Olen itkenyt. Joku kertoi joskus kuinka randomi poika oli rääkännyt linnunpoikasta, en enää muista miten siinä kävi, muistaakseni lintu kuoli ja itkin sitä todella vuolaasti. Rakastan eläimiä, erityisesti lintuja enkä voi käsittää sellaista hirviötä, joka esimerkiksi täydellisen viattoman ankanpoikasen tai pääskysen voisi todella tappaa. Silloin surin mutta nyt kun kirjoitin tätä niin suorastaan raivostuttaa.

Toinen oli myös vuodelta 2014, jossa kerrottiin lähihoitajien ja vanhusten oloista tänä päivänä. Niin moni viesti sai minut kyyneliin että en pystynyt saman päivän aikana lukemaan enempää, kirjoitin vain viestin jossa kiitin sairaan- ja lähihoitajia heidän äärimmäisen, äärimmäisen tärkeästä työstään. Se ketju sai minut suremaan nykyisten vanhusten huonoista oloista entistä enemmän ja toisaalta myös pelkäämään omaa vanhuuttani, vaikka olen vasta 20.

[/quote]

Muistan tämän ketjun ja kirjoitin siihen itse, vaikka olen sh. Ehkäpä juuri sinun kommenttisi oli se, jossa kiitettiin nin kauniisti hoitajia arvokkaasta työstä ja se oli niin ihana palaute, että sain hyvän mielen pitkäksi aikaa. Yleensä täällä vain haukutaan hoitajia horatsuiksi jne.

Vierailija
9/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkenyt, mutta kun olen kertonut elämäntilanteestani ja saanut kuulla että olen luuseri joka ei koskaan pääse enää kiinni elämään (työelämään lähinnä), niin valtava ahdistus siitä on tullut. Pelkään, että nämä kommentoijat ovat oikeassa, ja että kaikki mitä yritän on turhaa, sillä olen liian vanha ja liian kokematon saamaan mitään haaveilemiani töitä koskaan. 

Vierailija
10/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten on sattunut jatkuva ääliöksi ja idiootiksi nimittely, kun olen kertonut vaikka vammaisesta lapsesta ja vanhempana olon ja väsymyksestä, uupumisesta vuosien varrella. Lapset olisi pitänyt jättää tekemättä jne. En enää ikinä pura sydäntäni tänne. Arvelen, että myös minun kimppuni käy ihminen, joka tunnistaa.

Vierailija
11/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kerran kun joku kaikkitietävä ymmärsi kommenttini niin väärin kun vaan ikinä voi ymmärtää. Jokainen lause oli käännetty täysin. No, onneksi ei ollut lähettyvillä tämä päänaukoja.

Vierailija
12/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:27"]

En itkenyt, mutta kun olen kertonut elämäntilanteestani ja saanut kuulla että olen luuseri joka ei koskaan pääse enää kiinni elämään (työelämään lähinnä), niin valtava ahdistus siitä on tullut. Pelkään, että nämä kommentoijat ovat oikeassa, ja että kaikki mitä yritän on turhaa, sillä olen liian vanha ja liian kokematon saamaan mitään haaveilemiani töitä koskaan. 

[/quote]

Mulla ihan sama juttu :(

Vierailija
13/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:00"]

Kaikki millä halutaan pahaa lapsille, eläimille tai millekään elävälle, saa minut surulliseksi... En ymmärrä kuinka täällä palstalla olevista ihmisistä voi löytyä niin kuvottavia ihmisiä, jotka puhuvat kamaluuksia, kuten koirien tappamisesta. Millä oikeudella kukaan elävä vie toisen hengen.. Kamalaa.

[/quote]

Oletko kasvissyöjä? Minä tapan kaloja harva se päivä, paistan ja syön ne. Tuliko paha mieli?

Vierailija
14/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa niin tosissaan tämän anojen ja trollien temmellyskentän, että kommenteista tulee paha mieli, niin ei kannata varmaan käydä tällä palstalla.

Vierailija
15/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:41"]

Jos ottaa niin tosissaan tämän anojen ja trollien temmellyskentän, että kommenteista tulee paha mieli, niin ei kannata varmaan käydä tällä palstalla.

[/quote]

Kannattaa ehkä mielummin nähdä vaivaa, että viirapäät trollaajat siivotaan. Kiusaajat kuriin eikä niin päin, että asialliset ihmiset häädetään pois. Mikä sinut saa puolustelemaan päänaukomista??

Vierailija
16/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:41"]

[/quote]

Kannattaa ehkä mielummin nähdä vaivaa, että viirapäät trollaajat siivotaan. Kiusaajat kuriin eikä niin päin, että asialliset ihmiset häädetään pois. Mikä sinut saa puolustelemaan päänaukomista??

[/quote]

Jaa että mitä vaivaa nähdä ja miten? Ylläpito siivoilee pari kertaa vuorokaudessa ja muuten paska jää palstalle.

Tämä on anonyymipalsta. Suosituilla anonyymipalstoilla nyt vain on tälläistä eli trollit kerääntyvät tänne. Sitä ei oikein voi estää. Ja kun sitä ei voi estää niin pitää elää sen mukaan. Jos tietää että ei kestä asiattomuuksia rääkyviä eikä osaa niiden huutelua ohittaa loukkaantumatta niin tänne ei kannata kirjoitella.

Älkää palkitko asiattomuuksia harrastavia lähtemällä riitelemään niiden kanssa. Sitähän ne haluavat.

Vierailija
17/66 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin aikoinaan jotain apua/vertaistukea lapsettomuushoitoihin liittyen, ja siihen tuli kommenttia, että minua ei ole tarkoitettu äidiksi, ja luonnonkulkuun ei pitäisi puuttua. Tästä tuli tosi paha mieli, kun muutenkin on noiden asioiden tiimoilta koko ajan surullinen. Onneksi olen sittemmin löytänyt oikeat palstat keskustella näistä asioista.

Vierailija
18/66 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ahdistunut koko loppupäiväksi täällä käytyäni. Olen itse ex-anorektikko ja nykyään edelleen syömihäiriöinen mutta ylipainoinen ja AV:n monet läskiherja-keskustelut saa mut vähän raiteiltani.

Vierailija
19/66 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa lukea kaikkia Mikkosten perheen haukkumaketjuja. Kiinnostaisi tietää, kuinka moni uskaltaisi sanoa suoraan päin kasvoja niin rumia kommnetteja jollekin toiselle äidille, jolla on vaikeasti sairastunut puoliso ja lapsia (joista toinen erityislapsi).

Vierailija
20/66 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:12"]

Minua ahdistaa lukea kaikkia Mikkosten perheen haukkumaketjuja. Kiinnostaisi tietää, kuinka moni uskaltaisi sanoa suoraan päin kasvoja niin rumia kommnetteja jollekin toiselle äidille, jolla on vaikeasti sairastunut puoliso ja lapsia (joista toinen erityislapsi).

[/quote]

Karma is a bitch.