Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko joustamaton?

Vierailija
01.01.2015 |

Ystävälläni oli jokin aika sitten 40v. syntymäpäivät ja tein sinne hänen pyynnöstään ruokia. Hän haki ne ja muutamia tarjoiluastioita lainaan autolla miehensä kanssa. Juhlista on nyt pari kuukautta aikaa ja kaikki kuljetusastiat ja tarjoiluastiat ovat edelleen ystävälläni. Hän on kerran ehdottanut, että ottaisi ne mukaan, kun näemme kaupungilla, mutta koska minulla ei ole autoa ja olin hoitamassa muitakin asioita, sanoin, että en pysty niitä kuljettamaan. Olenko jotenkin poikkeava, kun minun mielestäni lainaaja automaattisesti palauttaa lainatut tavarat omasta ehdotuksestaan sinne, mistä on ne lainannutkin? En siis kaipaa nyt neuvoja ( minun pitää vain soittaa hänelle ja pyytää palauttamaan), mutta haluaisin tietää, olenko jotenkin vaativa tai joustamaton, kun minun mielestäni tällaisista asioista ei pitäisi edes keskustella?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, olen samaa mieltä kanssasi. Luultavasti ystäväsi on hajamielinen, eikä saa asiaa hoidetuksi. Omasta ystäväpiiristäni tiedän, keneltä pitää kysyä perään ja kuka taas hoitaa kunnolla. Vaihtelee. En siis tarkoita, että sinun olisi pitänyt tuota etukäteen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan